No semmoinen korsolainen, vähän hitaalla käyvä autokauppias ei nyt kummoinen nouto ole. Tai Kimmo Rintanen.
muaddib
Onko Jutila ryhtynyt autokauppiaaksi?
No semmoinen korsolainen, vähän hitaalla käyvä autokauppias ei nyt kummoinen nouto ole. Tai Kimmo Rintanen.
muaddib
En tiedä. Monta Fiatia möit viime kuussa?Onko Jutila ryhtynyt autokauppiaaksi?
Kyllä se anssille on ihan kova päänahka.Ja heti alkuun tyrmäsi Geezerin, jota nyt ei erityisen kovana päänahkana voi pitää, mutta kuitenkin.
Vahinko ehti jo tapahtua. Silloin kun paskat on lurahtanut housuun, harva huutelee enää paperin perään.Ei mopolla moottoritielle.
Sillon on enää turha yrittää saada kaverinkin housuja paskaseks.Vahinko ehti jo tapahtua. Silloin kun paskat on lurahtanut housuun, harva huutelee enää paperin perään.
En tiedä. Monta Fiatia möit viime kuussa?
muaddib
Huh, huh. Uudestavuodesta jäi avaamaton sipsipussi. Se lähtee tulille nyt.
Miten voi olla nain vaikeaa vieda tata keskustelua oikeaan ketjuun? En mina vastaamatta voi jattaa koska alyttomyydet pitaa torjua siella missa ne esitetaan, mutta tama on kuitenkin ihan vaara paikka, ja aiheelle on oma ketjunsa (jonka ylosnostamisella voisit saada jopa jotkut palstaniilot onnellisiksi koska he kaipaavat sita sapinaa)
Joko on ammuttu monta pummia?Ampumahiihtoketjussa vahvaa menoa. Suosittelen.
Jo perinteeksi muodostunutta TOJ:n puolivuotista odotellessa, onhan tässä MM-kisattiin jo ovella. Sitten voimme taas hiljaa päissämme miettiä miksei miestä potkita pois, onko hällä avaimet Jatkoajan salaisimpiin sopukoihin.Jokeriosion fiilisketjussa TOJ karautti Ladalla mestoille. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.
Onhan tuolla Jokereitten fiilistelyketjussa melkoinen meno päällä. Itsekin sinne kirjoitin alkuviikosta, mutta nyt kun sinne menin niin vähän sai hieraista silmiä. Aika lailla tuntuu keskustelu eskaloituneen sitten sen kun puhe oli joukkueiden valmennuksesta, pelin tasosta, kannattajien sosiaalisesta kanssakäymisestä ja otteluohjelmista. Tiedä millaisiin sfääreihin siellä vielä päästään :)
Kaikista parasta on nää jotkut solttujen natsikuvat mitkä kaivettu jostain novorussian propagandalehdestä tämän ryby-trollin toimesta :D
Onhan nää aika huikeita. Itsehän olen KHL:stä kyllä pitänyt ja sitä seurannut jo ennen kuin Jokerit sinne meni, mutta vaikka Koheloa tyytyväisenä seuraankin, niin kaikkea idästä tulevaa en silti ihan purematta niele. Sääli vaan, että jääkiekko tuntuu jäävän taka-alalle aika usein kun KHL:stä puhutaan.
Olen täysin samaa mieltä. Omassa kirjassani Euroopan paras kiekkosarja melki joka mielessä, ja noita pelejä on oikeasti nautinto katsoa täällä pohjolassa hyvään aikaan kun ovat pääosin viihdyttäviä ja todella tasokasta lätkää. Näihin politiikka juttuihin en jaksa edes lähteä kohelon kohdalla, kun ei oikeesti kiinnosta edes. Minä katson vain sitä huippulätkää ja se on se mikä minulle merkitsee. Ja itse aloitin kohelon seuraamisen jo joskus 7-8 vuotta sitten, melki aika nopiaa sarjan perustamisen jälkeen.
On se kumma ettei sitä elinkautista voida langettaa näin selvälle tapaukselle. Toisaalta, saahan näistä aina hyvät naurut.Kaikista parasta on nää jotkut solttujen natsikuvat mitkä kaivettu jostain novorussian propagandalehdestä tämän ryby-trollin toimesta :D