Popmundo

• 8 789
  • 36

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ensimmäinen keikka takana.

Yksi ja hänen varjonsa
esiintymispaikka: ★Star Ford's - Pop ★(HEL) 2012-04-07

Kokoonpano: Yksi ja hänen varjonsa
Paikka: ★Star Ford's - Pop ★(HEL)
Aika: 2012-04-07 20:00
Tyyppi: Klubikeikka
Yleisö: 276 ihmistä
Lippumyynti: Keskimäärin 13 lippua päivässä.(276 - 21 päivässä)
Tulot: 553 €
Kokoonpanon osuus: 50%
Lipun hinta: 4 €
Varattu: 2012-03-17
Raideri: 69 €
Kunnianhimo: Normaali

Esiintyjät :
J. Durchman Akustisen kitaran soittaja / Laulaja

276 katsojaa tuli seuraamaan, kun Yksi ja hänen varjonsa soitti. Esiintymispaikkana oli ★Star Ford's - Pop ★(HEL).

Keikalla ei soitettu tarpeeksi kappaleita. 6 kappaletta tuskin tarjosi yleisölle vastinetta rahoilleen.

Kaiken kaikkiaan Yksi ja hänen varjonsa esitti show'n, joka oli kohtalainen!

Vähän pelkäsinkin, etteivät 6 biisiäni riitä vielä hyvän keikan suorittamiseen. Silti mukavan paljon tuli yleisöä ja tästä on hyvä lähteä keräämään mainetta. Seuraavaksi muutama uusi biisi valmiiksi ja uutta keikkaa sopimaan.

Buustini sattui olemaan täydessä terässä ja se näkyi keikalla kuuden tähden arvoisesti:

Faneja pyörtyy eturivissä ja bändärit heiluttelevat toppejaan päidensä päällä, kun Yksi ja hänen varjonsa buustaa yleisön mielialan taivaisiin!

Ferris

Jäsen
Itsekin tuli tämän ketjun innoittamana aloitettua Popmundo-ura. Jos haluaa repertuaariin lainamatskua niin miten moinen onnistuu? Esim. jos haluaisin kunnioittaa Jatkiksen kulttihahmo Gil Da Silvaa esittämällä jonkun hänen menestysstygensä, niin kuinka moinen onnistuu?

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Itsekin tuli tämän ketjun innoittamana aloitettua Popmundo-ura. Jos haluaa repertuaariin lainamatskua niin miten moinen onnistuu? Esim. jos haluaisin kunnioittaa Jatkiksen kulttihahmo Gil Da Silvaa esittämällä jonkun hänen menestysstygensä, niin kuinka moinen onnistuu?

Menemällä hänen profiiliinsa ja sieltä "Kappaleet".

Nyt aukeaa hänen sävellyksensä ja biisiä klikkaamalla pääset kappaleen tietoihin, jossa "Lisää kappale kokoonpanosi repertuaariin."

Omalla urallani ei ole suurempia asioita tässä välissä tapahtunut. Toinen keikka on nyt 30.4, joten sitä odotellessa.

Eräs henkilö otti minuun yhteyttä ja kysyi, haluisinko tienata 4000euroa viikossa. Helsingin kaupunki tosiaan hakee insinöörejä metroasemille, jotta metroasemien laatu saataisiin nousuun. Hän antoi minulle kirjan, jota nyt luen neljään tähteen saakka, jolloin olen valmis työhön.

2400e vaihtuu 4000e. Kelpaa.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...Eräs henkilö otti minuun yhteyttä ja kysyi, haluisinko tienata 4000euroa viikossa. Helsingin kaupunki tosiaan hakee insinöörejä metroasemille, jotta metroasemien laatu saataisiin nousuun. Hän antoi minulle kirjan, jota nyt luen neljään tähteen saakka, jolloin olen valmis työhön.

2400e vaihtuu 4000e. Kelpaa.

Itsellähän tapahtui samalla tavalla paitsi itse joudun lukemaan vain kahteen tähteen, mutta taitaa tuokin olla vain tämän "uuden" päivityksen takia. Toinen keikka jätkälläni on tunnin päästä ja innolla odotan miten menee. Tiedän kyllä, että liian vähän biisejä, mutta pakko se nyt oli kokeilla minkälainen setti tulee.

Mitä mieltä muuten ihmiset ovat tuosta uudesta päivityksestä? Ainakin itselläni meni hetki totutellessa ja huomannutkin pari mukavaa parannusta, mutta hieman sekavammaksi mielestäni mennyt. Toinen kysymys on, että ei teistä kukaan tarvitsisi Akustisen kitaran soittajaa? Taitoja ei paljon ole mitä nyt sanoittamisen ja säveltämiset perusteita, rockia ja soololaulua lukenut, jos kiinostaa niin YV:tä täällä vaan.

Voin tuon instrumentinkin vaihtaa sähkökitaraankin.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Mitä mieltä muuten ihmiset ovat tuosta uudesta päivityksestä?

Tämä on päällimmäinen syy siihen, etten ole viitsinyt päivittää tänne urastani vähään aikaan mitään. Koko päivitys olisi saanut kyllä jäädä tulematta. Eivät ole viitsineet edes tehdä kunnollista suomenkielistä päivitystä tuohon.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on päällimmäinen syy siihen, etten ole viitsinyt päivittää tänne urastani vähään aikaan mitään. Koko päivitys olisi saanut kyllä jäädä tulematta. Eivät ole viitsineet edes tehdä kunnollista suomenkielistä päivitystä tuohon.

Tuo on kyllä todella hölmöä kyllä. "Hän is the Laulaja of..." jaa siis mikä....

Mutta päivitetääs sen verran, että keikalle tuli huimat 72 ihmistä. 7 kappaletta kuultiin ja yleisö olisi muka halunnut lisää (i dont think sooo) loppuarvosanaksi tuli melko hyvä. Pakko siis olla tyytyväinen, mutta tästä kun saisi pari kaveria bändiin ja enemmän biisejä sekä laajempaa osaamista niin voisi joskus haaveilla menestyksestäkin.

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Rekisteröidyin juuri ilman minkäänlaista ennakkotietoa tästä pelistä. Mitä ihmettä tässä ihan alussa pitäisi tehdä?

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rekisteröidyin juuri ilman minkäänlaista ennakkotietoa tästä pelistä. Mitä ihmettä tässä ihan alussa pitäisi tehdä?

Mahdollisimman nopeasti hankkimaan töitä. Niitä on mahdollista saada vähän kaikkialta, mutta kannattaa ottaa sopivan palkkainen työ vastaan. Sehän ei sinulta vaadi mitään, mutta tulet saamaan nopeammin rahaa kasaan. Tämän jälkeen kannattaa alkaa kehittämään taitoja. Voit oppia niitä lukemalla kirjoja tai käymällä yliopistolla. Yliopisto on se halvempi ja yleensä ilmainen vaihtoehto, joten ehdotan, että menet yliopistolle ja ilmottaudut jollekkin kurssille, kuten genrekursille joita on rock, etc... Tämän jälkeen vaan focuksesta "käydä kurseilla". Tällä tyylillä opettelet itsellesi genretaitoja ja musiikkitaitoja ja perustat joko oman bändin tai pyydät pääsemään johonkin toisen bändiin ja pikku hiljaa saat enemmän selville.

Anteeksi epäselvä vastaukseni, mutta toivottavasti siitä oli jotain apuja.

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Mahdollisimman nopeasti hankkimaan töitä. Niitä on mahdollista saada vähän kaikkialta, mutta kannattaa ottaa sopivan palkkainen työ vastaan.

Ellen nyt ihan pihalla ole, minulla oli työ heti aloittaessani. Tällainen teksti ainakin löytyy employment kohdasta: "Works as a konttoristi at the Surrealistic Studio in Helsinki. The salary for this job is 24.000,00 kr a week. Hired 0 days ago." Onko tämä tavallista, vai olenko vain kovassa uraputkessa valmiiksi jo 16-vuotiaana?

Tämän jälkeen kannattaa alkaa kehittämään taitoja. Voit oppia niitä lukemalla kirjoja tai käymällä yliopistolla.

Jalkauduin juuri yliopistolle ja liityin Rock-kurssille.

Anteeksi epäselvä vastaukseni, mutta toivottavasti siitä oli jotain apuja.

Kiitos paljon! Oli apua, varsinkin kun en ainakaan nopealla vilkuilulla löytänyt tuolta forumin puolelta mitään "ohjeita aloittelijoille"- tapaista topicia. Ehkä se tästä lähtee sujumaan.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ellen nyt ihan pihalla ole, minulla oli työ heti aloittaessani. Tällainen teksti ainakin löytyy employment kohdasta: "Works as a konttoristi at the Surrealistic Studio in Helsinki. The salary for this job is 24.000,00 kr a week. Hired 0 days ago." Onko tämä tavallista, vai olenko vain kovassa uraputkessa valmiiksi jo 16-vuotiaana?

Näin taisi ollakkin. Eli kyllähän tuo ihan ok tienesti näin alkuun siis on. Pari palkkaa ja saat itsellesi ostettua kirjoja ja instrumentteja. Itse hoppuilin alussa ja oli pakko päästä keikoille ja tekemään biisejä, mutta mitään kiirettä ei ole. Parempi varmasti, kuin nopeasti ja sohuen.

Jalkauduin juuri yliopistolle ja liityin Rock-kurssille.
Vinkkinä, että kannattaa myös pysyä tuolla yliopistolla, koska silloin mestarit opettavat sinua ja opit enemmän. Näin siis itse olen ymmärtänyt.
Kiitos paljon! Oli apua, varsinkin kun en ainakaan nopealla vilkuilulla löytänyt tuolta forumin puolelta mitään "ohjeita aloittelijoille"- tapaista topicia. Ehkä se tästä lähtee sujumaan.
Kyllä siellä sellainen löytyy, mutta itse olen huomannut tuon forumin olevan hyvin epäselvä ja vaikealukuinen. En ole oikein koskaan saanut selvää.

Aloittelijarahasto
Kysymyksiä ja vastauksia
Tuossa nyt oli pari threadia joista luultavasti on apua, jos vain jaksaa lukea. Se on aina ilo auttaa muita pääsemään mukaan tähän oikeasti "koukuttavaan" peliin.

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Seuraava ilmoitus tuli jokunen aika sitten.

Taidon Esiintymistaidon perusteet oppiminen on hankalampaa kuin luulin... Minun täytyy käydä yliopiston luennoilla enemmän, jotta opin tuosta taidosta jotakin.

Eli onko järkeä edellisen ilmoituksen jälkeen pysyä samalla alkeiskurssilla? Saanko jonkun eri ilmoituksen kun jokin taito on opittu, vai tulisiko edellisen viestin jälkeen hylätä kurssi ja keskittyä johonkin muuhun?

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seuraava ilmoitus tuli jokunen aika sitten.

Eli onko järkeä edellisen ilmoituksen jälkeen pysyä samalla alkeiskurssilla? Saanko jonkun eri ilmoituksen kun jokin taito on opittu, vai tulisiko edellisen viestin jälkeen hylätä kurssi ja keskittyä johonkin muuhun?

Tuosta on tainut ollakkin täällä juttua ja siis pysy kurssilla ja käy luennoilla. Pari kertaa siihen menee ennenkuin opit kyseisen taidon ja tämän jälkeen voit jatkaa kurssilla tai itseopiskella sitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy