Rehellisempi nimi kuin Valta kuuluu kansalle olisi Putous puolue. Nuo kaikki edellämainitut henkilöt voittaisivat ihan itsenään vuoden sketsihahmokilpailun.Ano Turtiainen on keksinyt nimen yhden miehen orkesterilleen. Eduskuntaryhmä kantaa nimeä Valta kuuluu kansalle. Tulossa on myös samanniminen puolue.
Marco De Wit, Junes Lokka, Ano Turtiainen, Tiina Wiik. Vieläköhän Seppo Lehto saataisiin raideriin, niin siinä olisi kasassa äärioikeiston All Stars.
Ano Turtiainen, palstaveljen mukaan yksi kovimmista jätkistä suomessa. Samassa sarjassa Jere Karalahden, Tony Halmeen ja Bull Mentulan kanssa. On se kova! Ano ei pane yhtä paljon kuin Jere, mutta muuten ihan samaa sarjaa.
Tai ehkä noille ei vaan ole kannatusta. Enkä kyllä yhtään ihmettele, persuista löytyy salonkikelpoisempia vaihtoehtoja (ei, en maalaa PS:ää äärioikeistoon), jotka kuitenkin lupaavat hätistää vääränväriset maasta.Nämä radikaalit voisivat joskus saada jonkun ihan pysyvän puolueen aikaan jos saisivat voimansa järkevästi yhdistettyä mutta aina lopulta kaatuvat omiin keskinäisiin ristiriitoihin.
Ihan tietämättömyyttäni kysyn, onko Bull Mentula ansainnut olla mukana tuossa porukassa? Olen käsittänyt että Mentula on olisi roolinsa takana kuitenkin ihan normaali ja suurinpiirtein tolkuissaan oleva ihminen. Siis tällainen kuva minulla on, on tietysti mahdollista että kuvani on väärä.
Kansanedustaja kehoittaa keräämään nimilistoja.
Olin kyllä positiivisesti yllättynyt ettei päässyt edes kunnanvaltuustoon. Ehkä tässä maassa niitä sekopäitä onkin vähemmän kuin olin ajatellut.Onneksi tämä sekopää ei sentään tule ikipäivänä olemaan sellaisessa asemassa että voi aloittaa "vastuunkannon ajan". Kuntavaaleissa oliko nyt muutama kymmentä ääntä eikä ilman PS:n selkänojaa pääse läpi missään vaaleissa.
Turpiainen tuskin tajuaa edes itse miten sekavaa tuo touhunsa on, jos eläisimme kuvittelemassaan vasemmistodystopiassa, minkä takia tuollainen "totuudentorvi" ja äkkiseltään katsottuna ihan oikea dissidentti ja väkivaltaisen vallankumouksen himoitsija olisi enää hengissä, saati vapaalla jalalla julistamassa harhaista ja (jos sillä olisi toimintaan valmiita seuraajia) vaarallista sanomaansa?
Sai se kuitenkin enemmän ääniä kuin edellisissä vaaleissa. Nyt vaan ei ollut puoluetta takana, joten vertailuluku jäi pieneksi ja ei tullut valituksi. (Onneksi.)Olin kyllä positiivisesti yllättynyt ettei päässyt edes kunnanvaltuustoon. Ehkä tässä maassa niitä sekopäitä onkin vähemmän kuin olin ajatellut.
Kannattaa myös huomata, että nyt on isot pojat hiekkalaatikolla.
Minua ei yllätä.Persu on aina persu. Oli sitten entinen tai nykyinen. Käy kyllä Purraa sääliksi, jos hän joutuu tuota friikki-sirkusta paimentamaan hallituspuolueen puheenjohtajana.No nyt on älymystö taas liikkeellä. Aina tämäkin kaksikko jaksaa yllättää idioottimaisuudellaan, jos joku luuli jo näiden tunareiden saavuttaneen pohjakosketuksen.
Luin ja ymmärsin tekstin samalla tavalla kuin sinä. En ymmärrä miten Mäkelän kommentin voisi edes ymmärtää toisin.Ymmärsin varmasti väärin. Mäkelä kertoi Turtiaiselle pitävänsä maskia ja ottavansa koronarokotteet. Ja vittuilee siinä sivussa medborgarella Turtiaiselle. Mäkelä teki mielestäni fiksun teon pistämällä itsensä likoon rokote- ja maskivastustajien joukossa, joista hänkin ääniä on saanut.
Mitä Mäkelä siis teki väärin vastatessaan Turtiaisen idiotismiin?
Olet oikeassa. Luin nopeasti samalla miettien duunijuttuja, joten käsi ylös virheen merkiksi. Mäkelältä ihan hyvä kommentti, mutta en silti vielä nostaisi häntä noin muuten kovin korkealle, vaikka nyt olikin ihan fiksu veto. Turtiaisesta en sano enempää.Ymmärsin varmasti väärin. Mäkelä kertoi Turtiaiselle pitävänsä maskia ja ottavansa koronarokotteet. Ja vittuilee siinä sivussa medborgarella Turtiaiselle. Mäkelä teki mielestäni fiksun teon pistämällä itsensä likoon rokote- ja maskivastustajien joukossa, joista hänkin ääniä on saanut.
Ymmärsin varmasti väärin. Mäkelä kertoi Turtiaiselle pitävänsä maskia ja ottavansa koronarokotteet. Ja vittuilee siinä sivussa medborgarella Turtiaiselle. Mäkelä teki mielestäni fiksun teon pistämällä itsensä likoon rokote- ja maskivastustajien joukossa, joista hänkin ääniä on saanut.
Kansanedustaja kehoittaa keräämään nimilistoja.
Toivottavasti tämä "haavekuvani" ei natsaa todellisuuden kanssa, mutta voisin kuvitella Anon vastuunkantokomitean johdossa koppalakki päässä ja saapas kopisten.
Todettakoon ensin tässä, että Mäkelä on ainakin twitter viestiensä perusteella yksi turhake tuolla Arkadianmäellä.
Mutta.
Aivan kuten sanoit, niin on äärimmäisen tärkeää, että laittaa itsensä likoon. Mäkeläkin varmaan tavoittaa viesteillään osin juuri sitä rokete- ja maskikriittistä porukkaa ja tekee siten tässä asiassa tärkeää työtä. Joissain piireissä Mäkelä on kuitenkin ilmeisen suosittu kaveri kun kerää hyviä äänimääriä vaaleista toiseen.