Jostain syystä minulle tuli juuri nyt perjantai aamuna 13.5.2022 pakottava tarve kirjoittaa teille muutama sana tuntemuksistani.
Olen jo aika pitkän aikaa tehnyt kaiken ns. johdatuksen kautta. Itseasiassa jollain tasolla toimin niin jo urheilu-urani aikana. Nyt viimeisen vuoden aikana, kuukausi kuukaudelta, ja päivä päivältä, johdatuksella toimiminen on vain vahvistunut.
Seuraavaksi tulee se tärkein, jonka tuntemuksieni kautta haluan teille sanoa.
Jokainen teistä, joka haluaa pelastua, nyt on se viimeinen aika herätä tutkimaan kirjoitettua sanaa ja avata sydän totuudelle. Tämä vuosi on meille suomalaisille kohtalon vuosi. Mitä suurempi hengellinen herätys kansassamme nyt tapahtuu, sen vähemmällä selkäsaunalla me selviämme. Joka tapauksessa se massiivinen hengellinen herätys tulee kansamme keskuudessa tapahtumaan, mutta se on meistä itsestämme kiinni, kuinka kovien koettelemuksien kautta se laitetaan toteutumaan.
Jotenkin mielessäni on pyörinyt myös vuosiluku 2025. Siksi minua lähinnä huvittaa Eduskunnassa keskustelut 2030 agendasta. Tuo 2025 vuosi saattaa olla se kaikkein verisin, jonka myötä sitten mahdollisesti pääsemme eroon tästä sairaasta aikakaudesta.
Siunausta jokaisen päivään.