Pojille tyttöjä enemmän viikkorahaa

  • 1 366
  • 7

unelMas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdoton Jokerit
Tälle shokkiuutiselle välittömästi oma ketju.
Onko henkilökohtaista kokemusta asiasta?
Meidän perheessä ei ole kuin poikia, joten vaikea vertailla.
Mutta tosissaan ylen tekstitv:n mukaan tytöille maksetaan jopa 20%:tia vähemmän viikkorahaa. Syyllä että poikien kulutukset koetaan hyödyllisemmäksi.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti unelMas
Tälle shokkiuutiselle välittömästi oma ketju.
Onko henkilökohtaista kokemusta asiasta?
Meidän perheessä ei ole kuin poikia, joten vaikea vertailla.
Mutta tosissaan ylen tekstitv:n mukaan tytöille maksetaan jopa 20%:tia vähemmän viikkorahaa. Syyllä että poikien kulutukset koetaan hyödyllisemmäksi.

Ihan ensimmäisenä minua alkoi kiinnostamaan että kukahan tämän tutkimuksen on sitten rahoittanut. On nimittäin tärkeä tieto.

Meidän perheessä ainakin minä ja systeri saimme molemmat 5mk viikkorahaa.

Mutta miksei kukaan ole vielä avannut ketjua jymyuutiselle A. Tuiskusta? Hän on kuulemma seurustellut joskus, näin Iltalehden mukaan.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Oon kyl eläny siin uskos että se olis nimeonomaan toisinpäin eli tytöt saa enempi koska ostavat "tärkeempää" kamaa... kaverilla oli viikkorahat sillee et poika sai vähemmän tosin oli kyllä vuotta nuorempikin...


Tytöt saa varmaankin muuten enempi vaatteita ja meikkejä ymsyms jos pikkasen rahoissa jäävätkin jalkoihin.

PS. en usko että Tuiskua on nähty naisseurassa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meillä on mennyt aina toisinpäin. Perheessä on akkavalta, minulla on kaksi siskoa ja yksi veli. Isoveli on aina joutunut alistumaan tyttöjen tahtoon ja ottanut sen mitä on jäljelle jäänyt.
Itse olen kyllä tässä perheessä ehdottomasti lahjakkain kuluttamaan liikaa rahaa.
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Mä sit varmaan lukeudun girlzillan kanssa siihen sakkiin, jolla raha aina polttelee taskussa... Tai jotenki sitä osaa kuluttaa, vaikkei oikeesti ois mistä kuluttaa. Mä oon ainokainen, joten vertailukohtaa ei oo, mutta tässä tutkimuksessa kun oli tutkittu kans sitä, että poikien harrastukset on myös kalliimpia. Riippuu varmaan ihan siitä, mitä harrastaa. Mutta ainakin ratsastus (joka ilmeisesti on suositumpaa meidän naispuolisten joukossa, pelkääkö miehet isoja ja arvaamattomia eläimiä???) on täysin verrattavissa jääkiekkoon... siis yhtä kalliita taitaa olla molemmat.

Mutta joo, kaikesta ne nykyään keksiikin noita tutkimuksia tehdä...huoh.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Oikeus on voittanut taas?

Niin, itse olen sitä mieltä, että näin tämän asian kuuluukin mennä, eli poikain kuuluukiin saada enemmän käkkyrää.

Koska kuulen jo kaikkien naistenpuolien kiristelevän hampaitaan päädyn myös perustelemaan aukottomasti väitteeni.

Nimittäin. Onhan yleisesti tunnettua, että pojat yrittävät ja joutuvat jatkuvassa pimpslooran himossaan tarjoilemaan tytöille mitä erilaisimpia ylellisyystuotteita, makeisia ja vanhemmalla iällään myös alkoholituotteita, päästäkseen ns. "asiassa eteenpäin." Tosin ja valittevan usein yleensä laihoin tuloksin.

Asian tässä valossa on mielestäni täysin perusteltua, että pojat saavat enemmän taloudellista tukea kalliiseen, mutta ah niin rakkaaseen "harrastukseensa."

Täältä tähän
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Re: Pojille tyttöjä enemmän viikkorahaa

Viestin lähetti Carlos
Mutta miksei kukaan ole vielä avannut ketjua jymyuutiselle A. Tuiskusta? Hän on kuulemma seurustellut joskus, näin Iltalehden mukaan.

Poikaystävältä ei ole vielä saatuu vahvistavaa haastattelua, ja huhujen perusteellahan ei Jatkoaikaan ketjuja availla...

Että silleen...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Pojille tyttöjä enemmän viikkorahaa

Viestin lähetti wilco
Poikaystävältä ei ole vielä saatuu vahvistavaa haastattelua, ja huhujen perusteellahan ei Jatkoaikaan ketjuja availla...
Onko A. Ruisku (tahallinen typo) uusi J. Sillanpää? Miettikääpä sitä.

Itse kysymykseen. En muista itse saaneeni vars. viikkorahaa koskaan ja ei, en ole siitä katkera. Tilanne oli mikä oli ja siihen tyydyttiin mitä milloinkin saatiin. Säästäminen oli silloin aikoinaan pop ja on se oikeastaan nykyäänkin. Minulla kun on tuo kärsivällinen säästäminen verissä. Toista se tuntuu olevan nämä monet nykyajan penskat... huh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös