Poistan varmistimen kun kuulen...

  • 5 224
  • 39

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä taas olen sitä mieltä, että aika monien eläinrakkaiden, mutta persaukisten 17-vuotiaita rekkuja ja suvi-lukkarisia ja heidän kasvaimiaan voitaisiin kalliiden leikkauksien sijasta hoitaa nimenomaan homeopatialla (tai sitten antaa sellainen piikki, joka ei ole varsinaisesti rokotus). Tästä vedestä ei ole tosin tarkoitus kellekään maksaa kalliisti.

Kannatat siis aktiivista eutanasiaa eli natsihenkistä eliminointia köyhien lemmikeile vähävaraisten yhteiskunnallisen statuksen perusteella? Mitä seuraavaksi? Ihmisten pisteyttäminen sote-palveluita ajatellen?

Vai vastustatko vain yleisesti sitä, että ihmiset saavat itse valita mihin vähät roponsa käyttävät sen sijaan, että ulkopuolinen taho määräisi toimenpiteet ja rahankäytön?

Minä taas olen sitä mieltä, että kehnojen nettiprovojen kirjoittajien kohdalla voisi poistaa varmistimen, tai vähintäänkin antaa sen piikin. Säästyisi luontoakin kun foorumien serverit kuluttaisivat vähemmän sähköä joutavien kirjoituksien osalta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kannatat siis aktiivista eutanasiaa eli natsihenkistä eliminointia köyhien lemmikeile vähävaraisten yhteiskunnallisen statuksen perusteella?
Vai vastustatko vain yleisesti sitä, että ihmiset saavat itse valita mihin vähät roponsa käyttävät sen sijaan, että ulkopuolinen taho määräisi toimenpiteet ja rahankäytön?
Kannatan aktiivista, mutta ei-natsihenkistä eutanasiaa vanhoille ja sairaille lemmikeille. Erityisesti jos luonnollista elinikää hetken keinotekoisesti pitkittävät hoidot kustannetaan yhteiskunnan tulonsiirroilla ja aikaansaavat sen, että omistajat tai varsinkin heidän jälkikasvunsa joutuvat tinkimään hyvinvoinnistaan tai kasvatusta tukevista aktiviteeteistä mihin tulonsiirrot on tarkoitettu.
 

Johnnie

Jäsen
Poistan varmistimen, kun Kierrätyskeskuksen kepeissä, pilke silmäkulmassa avatuissa ketjuissa aletaan vääntämään jostain yhden kirjoittajan mielipiteestä otsa hiessä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tiedeuskovaisten mielestä...
Minä ainakin tunnen tosi monta ihmistä, jotka ovat parantuneet homeopaattisella hoidolla...
Lääkäreiden mielipiteet ovat nyt vaan mielipiteitä...
Mistä sä tiedät, ettei <tähän humpuukihoidon tai -lääkkeen nimi>:sta ole mitään hyötyä, jos mä kerran koen niin, eli tiedän paremmin...
Kreationismin ja luomisen todisteet ovat kiistattomia...
Vanhemmat eivät kanssa yhtään ajattele, kun antavat rokottaa lapsiaan...
Mutku USA ja amerikkalaiset...
Venäjä ei ole Suomelle minkäänlainen uhka...
Ei Jokereissa ja koohooällässä oo mitään vikaa, älä sotke politiikkaa urheiluun...

No nimenomaan näin. Hyvin tiivistetty. Tuota voisi jatkaa:

- Ei ne viralliset ravitsemussuositukset ole muuta kuin huijausta....

- Tule pois mikron edestä, sieltä tulee säteilyä...

- Sähköallergiani on nyt sellainen, että täällä on liikaa elektronisia laitteita päällä....
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lisään sen tavan, että suhtaudutaan ylimielisesti (yleensä tutkinnotta) niihin, jotka eivät pidä matemaattis-luonnontieteitä lopullisena totuutena vaan yksinä tieteinä muiden joukossa. Semmoinen vitun alentuva suhtautuminen. Se on raivostuttavaa. Kyllä te tiedätte mitä tarkoitan. On luettu Ajan lyhyt historia. Sellaisten kanssa ei voi keskustella, koska heillä on TOTUUS. Näitä totuusihmisiä löytyy sitten muualtakin, en nyt viitsi mainita erästäkin "valaistunutta", joka minulle tyrkytti totuuttaan ja kun ei kelvannut niin sitä mielipahaa sitten. Voi vittu että vitutti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuon kansaneläkelaitoksen äijän äänen vastaajassa kun sinne yrittää soittaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lisään sen tavan, että suhtaudutaan ylimielisesti (yleensä tutkinnotta) niihin, jotka eivät pidä matemaattis-luonnontieteitä lopullisena totuutena vaan yksinä tieteinä muiden joukossa. Semmoinen vitun alentuva suhtautuminen. Se on raivostuttavaa..

Ja sellainen on myös raivostuttavaa, että todistettuja ja näyttöön perustuvia faktoja yritetään kumota narratiivisilla ja kokemusperäisillä subjektiivisilla havainnoilla, joissa ei ole esittää mitään faktapohjaista näyttöä taustaksi. On vain vankkoja omia näkökulmia ja hurjaa kritiikkiä tutkittua tietoa kohtaan. Sellainen hyökkäys akateemista tutkittua tietoa vastaan ilman tutkintoja tai virallista pätevyyttä on ihan helvetin raskasta kuultavaa ja halventavan ylimielistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja sellainen on myös raivostuttavaa, että todistettuja ja näyttöön perustuvia faktoja yritetään kumota narratiivisilla ja kokemusperäisillä subjektiivisilla havainnoilla, joissa ei ole esittää mitään faktapohjaista näyttöä taustaksi. On vain vankkoja omia näkökulmia ja hurjaa kritiikkiä tutkittua tietoa kohtaan. Sellainen hyökkäys akateemista tutkittua tietoa vastaan ilman tutkintoja tai virallista pätevyyttä on ihan helvetin raskasta kuultavaa ja halventavan ylimielistä.

Tästä päästäänkin aika helposti erääseen todella naurettavaan tyyliin. Tarkoitan punaglorifiointia v. 1918 tapausten yhteydessä. Tutkittu tieto kertoo, että olipa aivan vitun typerää nousta kapinaan, mutta niin vain tapahtui. Mutta nämä uhriutujat vänkäävät. He ovat aivan samalla tasolla kuin homeopaatit, joihin usein kuuluvatkin. Faktat eivät kiinnosta.

Erityisen raskas sakki ja usein kuuluu alaosastona edelliseen porukkaan:

"Tiedän paremmin, koska minulla on sitä elämänkokemusta..."

Minähän en ole mikään ihmisystävä. Oletteko koskaan käyneet somessa? Jo sana aiheuttaa hermostumista ja sitä idiotiaa siellä sitten.

PS: en taaskaan keskittynyt, tarkoituksella, luonnontieteisiin, joita glorifioivat tiedeuskovaiset. He ovat raskasta sakkia. Yhtä raskasta sakkia kuin muut yhden totuuden ihmiset. He omistavat totuuden. Vittu, tappakaa ittenne.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
...erään nimeltä mainitsemattoman mursun vetävän esiin uhriutumiskortin sekä öyhöttävän feminismin upeudesta cuck-tyylisesti omassa mikrokosmoksessaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös