Pohjoismaiset hiihtolajit – liveseuranta

  • 185 497
  • 5 117

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt on kunnon kilvanhiihtoa eikä mitään jonossa/ryhmässä lorvailua. En ymmärrä edelleenkään, miksi joku ei haluaisi nähdä tällaista näytelmää. Tämä on oikeaa kilvanhiihtoa.

Ei voisi voittokamppailu tasaisempi olla.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Matintalo tuli lopun erittäin hyvin.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Matintalo tulee lentämällä viimeiset kilometrit.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Nyt on kunnon kilvanhiihtoa eikä mitään jonossa/ryhmässä lorvailua. En ymmärrä edelleenkään, miksi joku ei haluaisi nähdä tällaista näytelmää. Tämä on oikeaa kilvanhiihtoa.

Ei voisi voittokamppailu tasaisempi olla.

Itse taas huomaan kokoajan tekeväni muuta kuin katsovan televisiota. Joko surffaan netissä tai fissin sivuilla etin väliaikoja.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
PÄRMÄKOSKELLE KULTAA JA KEPALLE PRONSSIA!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Itse taas huomaan kokoajan tekeväni muuta kuin katsovan televisiota. Joko surffaan netissä tai fissin sivuilla etin väliaikoja.
Eli toimit ihan samoin kuin minä yhteislähtökisoja seuratessa tai "seuratessa", koska ne eivät vaadi niin tarkkaa seuraamista kuin viimeisten parin kilometrin aikana.

Ja Carl ei ehdi ja Pärmäkoski voittaa!
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Nyt on kunnon kilvanhiihtoa eikä mitään jonossa/ryhmässä lorvailua. En ymmärrä edelleenkään, miksi joku ei haluaisi nähdä tällaista näytelmää. Tämä on oikeaa kilvanhiihtoa.

Ei voisi voittokamppailu tasaisempi olla.
FIS:n jampat voisi katsoa tämän kisan ja jonohiihtelyn peräkkäin ja arvioida, kumpi on jännittävämpää ja kummassa on kyse oikeasta kestävyysurheilusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös