Lepistö ei meinaa pysyä laskuissa edes imussa. Jää joka laskussa sen metrin pari. Ei hyvältä näytä.
Mä häpeän, mä häpeän...Miesten hiihtojärjestyksiä kun katsoin, niin hyvillä hiihdoilla Suomi voi olla jopa kolmas.
2. ja 3. osuuden loput Suomi oli unessa, tai ei vain pystynyt reagoimaan kun muut tekivät ratkaisuja. Esim. Saksalle podium paikan toi Mochin isku osuuden lopussa.Mä häpeän, mä häpeän...
Vuorela sanoi haastattelussa, ettei vaan osuuden lopussa kestänyt happoa, vaikkei sinällään pahalta tuntunutkaan. Mulle on jäänyt käsitys, että Make on kova harjoittelemaan. Mitä siellä sitten harjoitellaan? Suuria tuntimääriä suurien tuntimäärien ilosta?2. ja 3. osuuden loput Suomi oli unessa, tai ei vain pystynyt reagoimaan kun muut tekivät ratkaisuja. Esim. Saksalle podium paikan toi Mochin isku osuuden lopussa.
En tiedä kumpi on surullisempaa, suomalaisten surkea vire vai koko viestikilpailun viihdearvo, joka lähenteli nollaa. Ei tällaisia kilpailuja ole mitään järkeä käydä kun viivalle saadaan kuusi aitoa jengiä ja niidenkin kesken tasoerot mitataan minuuteissa.