Podkonicky

  • 7 038
  • 45

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti JanJ


HIFK maksaa osan Niemisen palkasta, sehän on tunnettu fakta. Kuinka suuren osan, se on spekulaatiota.
Kobezdan palkan maksaa vakuutusyhtiö, mutta kun Kobezda on taas pelikykyinen, palkan maksaa IFK.

Suoraan IFK:n toimistosta ollaan spekuloitu että IFK maksaa Niemiselle n. 1 000 000 mk bruttona/kaudessa josta takaisin tulee 500 000 mk Ilveksen vuokratuloina.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak
Snickersin sivuilla, että "Podon mahdollinen seura ratkeaa tänään?"

-Lukossa meitä vastaan, tehot 3+1?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


-Lukossa meitä vastaan, tehot 3+1?

Kiva nähdä Podoa välillä tehokkaanakin:D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak


Kiva nähdä Podoa välillä tehokkaanakin:D

-Niin, ja jäällä ylipäätään. Mehän tietenkin maksetaan sen liksaa kun se mättää meitä vastaan maaleja
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


-Niin, ja jäällä ylipäätään. Mehän tietenkin maksetaan sen liksaa kun se mättää meitä vastaan maaleja

Tottakai, sehän nyt on ilman muuta selvää. Jhag, et haluaisi maksaa mun työntekijöiden palkkoja???:D :D :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Korak:
Totta helvetissä! Tehdään sellainen diili -nk. Pena-sopimus- että minä maksan sinun työntekijöidesi palkat plus nokitan vielä terveydenhoidon (myös gynekologit) ja sinä maksat minun työntekijöideni palkat, ei tarvitse niitä sivukuluja. Ja pannaan vielä autot sinun työntekijöillesi, mitä tässä tinkimään. Käykö Ford Pumat?

Sopimuksen ehtona on se, että sinun työntekijäsi eivät MISSÄÄN OLOSUHTEISSA saa tehdä työtä minulle, mutta minun työntekijäni saavat kyllä tehdä sinulle.

Eikun nimeä paperiin
 

breakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
muista en tiedä , mutta ainakin veikosta ifk maksaa. ja se on täyttä faktaa! siitähän oli loppukesäsätä sekä ifkin kotisivuilla että lehdissä: eli ifk maksaa veikon palkan ja ilves maksaa veikosta jonkunlaista vuokraa. eiköhän muidenkin kohdlalla ole samlla tavalla. ja miksi? kukaan muu ei ole niin hullu että maksaisi veikosta tai muista sellaisia summia mitä ifk maksaa ja ifk halusi päästä niistä eroon.
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK:n kiinnostus kasvanut viikonlopun aikana?

Taitaa HPK joutua tyytymään muuhun ratkaisuun, kuin Roman Simicek. Veikkaajan mukaan Minnesota torpedoi siirron Hämeenlinnaan. Simi oli halukas palaamaan Vujtekin vierelle 10 vuoden tauon jälkeen. Paska juttu.

Podkonicky? No, eiköhän kaveri saada pelipäälle täällä, mikäli HPK hänet nyt sitten haluaa. Kapasiteettiahan on..
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag
Korak:
Totta helvetissä! Tehdään sellainen diili -nk. Pena-sopimus- että minä maksan sinun työntekijöidesi palkat plus nokitan vielä terveydenhoidon (myös gynekologit) ja sinä maksat minun työntekijöideni palkat, ei tarvitse niitä sivukuluja. Ja pannaan vielä autot sinun työntekijöillesi, mitä tässä tinkimään. Käykö Ford Pumat?

Sopimuksen ehtona on se, että sinun työntekijäsi eivät MISSÄÄN OLOSUHTEISSA saa tehdä työtä minulle, mutta minun työntekijäni saavat kyllä tehdä sinulle.

Eikun nimeä paperiin

Asia on periaatteessa selvä, paitsi minun työntekijät ei ajele millään puumilla, vaan laitetaan vähän paremmat MB:t ja firmasi luottokortit joka työntekijälle. Jos tämä käy, niin printtaan paperit valmiiksi, voit allekirjoittaa ne tänään hallilla. Voidaan sitten diilin kunniaksi vetäistä vaikka brändit:D
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Voi ei

Hämeenlinnaanko se Simicek olikin menossa ,eikö Simi ollutkaan halukas tulemaan Penan brändiin?:D Penttihän on hoitanut IFK:n brändin "organisaation" kanssa sellaiseen kuosiin, että halukkaita pelaajaajia tulvisi ovista ja ikkunoista, jos vain musta enkeli vapauttaisi ne vankilastaan. Nyt Pentti oleppa simmut ja korva tarkkana, soitappa Minnesotaan ja ehdota että IFK saisi maksaa edes osan Simicekin palkasta. Otetaan vaikka velkaa että saadaan Simin palkka maksettua, otetaan ne vaikka ensivuoden harkitun nuorennusleikkauksen pelaajabudjetista pois. Tää on nyt Pentti ja Harri brändin kannalta uskottavuuskysymys, eikun luuria käteen ja Minnesotaan soittelemaan.Pentti sinuun luotetaan, brändi kuntoon!
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Voi ei

Viestin lähetti Punalippu
Hämeenlinnaanko se Simicek olikin menossa ,eikö Simi ollutkaan halukas tulemaan Penan brändiin?:D Penttihän on hoitanut IFK:n brändin "organisaation" kanssa sellaiseen kuosiin, että halukkaita pelaajaajia tulvisi ovista ja ikkunoista, jos vain musta enkeli vapauttaisi ne vankilastaan. Nyt Pentti oleppa simmut ja korva tarkkana, soitappa Minnesotaan ja ehdota että IFK saisi maksaa edes osan Simicekin palkasta. Otetaan vaikka velkaa että saadaan Simin palkka maksettua, otetaan ne vaikka ensivuoden harkitun nuorennusleikkauksen pelaajabudjetista pois. Tää on nyt Pentti ja Harri brändin kannalta uskottavuuskysymys, eikun luuria käteen ja Minnesotaan soittelemaan.Pentti sinuun luotetaan, brändi kuntoon!

Kyllä niitä pelaajia markkinoilla löytyy, niitä ei vaan tällä hetkellä kiinnosta IFK:ssa pelaaminen....arvatkaa miksi??
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Ja ei-niin-kaukaisessa menneisyydessä HIFK oli yksi niistä joukkueista, joihin tiemmä oikein hinguttiin kasvamaan korkoa. Kuka tällä välillä töpeksi ja miten? Prkl...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak


Asia on periaatteessa selvä, paitsi minun työntekijät ei ajele millään puumilla, vaan laitetaan vähän paremmat MB:t ja firmasi luottokortit joka työntekijälle. Jos tämä käy, niin printtaan paperit valmiiksi, voit allekirjoittaa ne tänään hallilla. Voidaan sitten diilin kunniaksi vetäistä vaikka brändit:D

-Joo päin tämä käy oikein hyvin kunhan kerrot ensin kaksi asiaa: mikä on MB ja mitä se brändi on, onko siinä paljon voltteja? Älä turhaan printtaa, lähetä mieluummin faxi, se on tosi hauska kone, sinne kun tunkee paperia toisessa päässä niin VALEHTELEMATTA sama paperi tulee ulos toisesta koneesta. Ja se ensimmäinenkin paperi jää jäljelle? Tälle faxin keksijälle pitäisi antaa Nobel-palkinto, täähän on vähän niinkuin kroolausta vai mitä lie kloonausta. Olen puhunut, tästä ei tingitä...
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


-Joo päin tämä käy oikein hyvin kunhan kerrot ensin kaksi asiaa: mikä on MB ja mitä se brändi on, onko siinä paljon voltteja? Älä turhaan printtaa, lähetä mieluummin faxi, se on tosi hauska kone, sinne kun tunkee paperia toisessa päässä niin VALEHTELEMATTA sama paperi tulee ulos toisesta koneesta. Ja se ensimmäinenkin paperi jää jäljelle? Tälle faxin keksijälle pitäisi antaa Nobel-palkinto, täähän on vähän niinkuin kroolausta vai mitä lie kloonausta. Olen puhunut, tästä ei tingitä...

Ai niin, tuo MB=MercedesBenz, mutta eihän rahvas ole kuin hyvällä tuurilla kuullut sellaisesta:D ...ai niin ja nähnyt Mika Häkkisen ajavan sellaista. Ja mitä brändeihin tulee, voltit riippuvat ihan siitä kuinka lähellä suursähkölinjoja haluat sen pullon kulauttaa alas. Mutta toi on jo uskomatonta paskapuhetta, että mä laitan paperin johonkin koneeseen ja sä saat saman paperin siellä päässä. On tainut jäädä brändit päälle lauantaista asti kun tollasta juttua pukkaa, faxi?!?!?!:D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak


Ai niin, tuo MB=MercedesBenz, mutta eihän rahvas ole kuin hyvällä tuurilla kuullut sellaisesta:D ...ai niin ja nähnyt Mika Häkkisen ajavan sellaista. Ja mitä brändeihin tulee, voltit riippuvat ihan siitä kuinka lähellä suursähkölinjoja haluat sen pullon kulauttaa alas. Mutta toi on jo uskomatonta paskapuhetta, että mä laitan paperin johonkin koneeseen ja sä saat saman paperin siellä päässä. On tainut jäädä brändit päälle lauantaista asti kun tollasta juttua pukkaa, faxi?!?!?!:D

-Faxi on tosiasia, ihan yhtä varmasti kuin se, että tv-lähetyksiä voi seurata myös väreissä. Semmosenkin väritv:n hommasin kotiin. Se paperihomma on ihan totta, mutta miten se vastaanottajan paperi MAHTUU sitä piuhaa pitkin sitä ihmettelen?

PS. Älä puhu tästä faxilaitteesta paljon muille, pidetään tää meidän välisenä jutskana....tällä vois nimittäin tehdä rahaa joskus tällä faxilla: mä laitan sulle satasen tulemaan ja helvata se ilmestyy sun koneesta ja meillä molemmilla on satanen, nerokasta!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


-Faxi on tosiasia, ihan yhtä varmasti kuin se, että tv-lähetyksiä voi seurata myös väreissä. Semmosenkin väritv:n hommasin kotiin. Se paperihomma on ihan totta, mutta miten se vastaanottajan paperi MAHTUU sitä piuhaa pitkin sitä ihmettelen?

PS. Älä puhu tästä faxilaitteesta paljon muille, pidetään tää meidän välisenä jutskana....tällä vois nimittäin tehdä rahaa joskus tällä faxilla: mä laitan sulle satasen tulemaan ja helvata se ilmestyy sun koneesta ja meillä molemmilla on satanen, nerokasta!

Jumanlavita, loisto idea, toimiikohan toi homma myös kolikoilla, meinaan jos on vaikka hiluista pulaa:D . Ei missään nimessä kerrota kenellekään.;)
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisihan se pitänyt arvata. Kun Uuge kirjoittaa maanantaina, että Podkonickyn tulevaisuus ratkennee vielä päivän kuluessa, varmempaa merkkiä ei voi ollakaan siitä, ettei tällä viikolla tapahdu Podon suhteen yhtään mitään. Eikä ensi viikollakaan. Ja itse asiassa hyvä niin: kun on nyt kolme peliä nähnyt Scissonsin sihvostelua, Penan olisi aika lyödä miehelle paluulippu kouraan ja kutsua Podkonicky nöyränä takaisin kokoonpanoon.

Huvittaa myös Uugen Scissonsin puolustelu pari päivää sitten. "Kuinka tällainen mies ei saa peliaikaa AHL:ssä?" Uuge päivitteli. 180 nähdyn peliminuutin perusteella toivottavasti Uugekin tietää jo vastauksen kysymykseensä.
 

fakiiri

Jäsen
Kaikille tiedoksi, että tiedot Veikko Niemisen liksa/vuokrauskuvioista julkaistiin jo kesällä Ilveksen nettisivuilla sekä ainakin Hesarissa että Aamulehdessä.

Veikon kohdalla tilanne menee niin, että HIFK maksaa Veikon liksan ja työnantajamaksut. Ilves puolestaan maksaa HIFK:lle vuokraa Veikosta. Käsittääkseni Ilveksen maksama vuokra ei riitä kattamaan täysin HIFK:n kuluja.

Junkan tilannetta en tiedä täysin varmasti, mutta käsittääkseni HIFK ei maksa miehelle enää liksaa, koska hän sai uuden sopimuksen. Kobezban tilanne on ilmeisesti se, että sairaslomalaisen liksan maksaa vakuutusyhtiö.

Podkonicky käsittääkseni saa HIFK:sta liksaa niin kauas, kunnes uusi seura maksaa.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti fakiiri
Kaikille tiedoksi, että tiedot Veikko Niemisen liksa/vuokrauskuvioista julkaistiin jo kesällä Ilveksen nettisivuilla sekä ainakin Hesarissa että Aamulehdessä.

Veikon kohdalla tilanne menee niin, että HIFK maksaa Veikon liksan ja työnantajamaksut. Ilves puolestaan maksaa HIFK:lle vuokraa Veikosta. Käsittääkseni Ilveksen maksama vuokra ei riitä kattamaan täysin HIFK:n kuluja.

Junkan tilannetta en tiedä täysin varmasti, mutta käsittääkseni HIFK ei maksa miehelle enää liksaa, koska hän sai uuden sopimuksen. Kobezban tilanne on ilmeisesti se, että sairaslomalaisen liksan maksaa vakuutusyhtiö.

Podkonicky käsittääkseni saa HIFK:sta liksaa niin kauas, kunnes uusi seura maksaa.

Näitäkin juttuja on vatvottu täällä monet kerrat!
Ilves maksaa suunnilleen puolet Pulla-Veikon liksasta vuokrana takaisin. Niemisen liksa on n. 900 000 josta siis IFK maksaa omasta taskustaan puolet!

Junkan neljä vuotinen sopimus Luulajan kanssa viittaa vahvasti siihen että IFK ei tässäkään kaupassa saanut omiaan pois!!

Vakuutusyhtiöt eivät korvaa sairastavien liksoja! Sehän olisi hölmö yhtiö joka sellaiseen suostuisi tai muuten pitäisi vakuutusmaksun olla ainakain 2 milj./joukkue!

Podkonickyn liksa pyörii tietysti koko ajan IFK:n kassasta ja ongelma lieneekin siinä ettei kukaan tarjoa hänestä tarpeeksi.
Persnettoa on tulossa hänenkin kohdalla!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Podo

HIFK:ssa alkukauden pelannut Andrej Podkonickyllekin on löytynyt uusi pelipaikka. Hän jatkaa pelejään Sveitsin HC Ambri-Piottan joukkueessa, joka lunasti kokonaisuudessaan Podkonickyn pelioikeudet.
(www.hifk.fi)
 

Carlos

Jäsen
Podon meno Sveitsiin peruuntui. Ilmeisesti pelipaikka olisi ollut liian tiukassa kovan ulkomaalaiskiintiön takia. Uusi seura on HC Slovan Bratislava.

-www.eurohockey.net-

Elämme toivossa että diili pysyi samana; Slovakit ostivat Podon kokonaan, eivätkä vain maksa vuokraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös