Pleijareihin, karsintoihin tai jotain siltä väliltä ?

• 3 795
  • 31

Mikä on Palloseuran sijoitus runkosarjan päättyessä ?

• Äänestäjiä
    107
Kyllä tämä on ihan uskomatonta, miten meidän pahimmille kilpailijoille käytännössä lahjoitetaan koko ajan pisteitä.

Seuraavaksi katse kohti Kärppien ppgtä?

Mitä ihmeen lahjoituksia? Sport pelaa sitkeästi ja rapii pisteitä ennakkoon kovemmilta. Tämähän ei TPS:lta onnistu millään.

Sport omalla tekemisellä ansaitsee tämän.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Ei tule apuja muilta, mutta itse tässä tilanteessa ollaan. Tällä hetkellä mutulla sanoisin, että kausi päättyy runkosarjaan.

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Menee just niinku kuuluukin mennä. Ei se playoff paikka voi olla sen varassa, että vihulaiset häviää joka ikisen pelin. Tai joo onhan se just tällä hetkellä. Edelleen se playouttien välttäminen on se meidän mestaruus. Harmillisen syvä kuoppa kaivettu juu.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä se on näin jälkikäteen manata, mutta olen sitä mieltä että Werner maksoi meille päälle 10.p ohipeleillään. Ainakin näin heti tulee mieleen ensimmäinen kisapuisto 6-5 tappio joka olisi voitettu ilman että Saipa olisi saanut kaikkialta sisään ja sitten pride peli HIFK:ta vastaan.

Hyvä se on näin jälkikäteen manata, mutta olen sitä mieltä että Werner maksoi meille päälle 10.p ohipeleillään. Ainakin näin heti tulee mieleen ensimmäinen kisapuisto 6-5 tappio joka olisi voitettu ilman että Saipa olisi saanut kaikkialta sisään ja sitten pride peli HIFK:ta vastaan.

Täysin turhaa nostaa tikun nokkaan yksittäisiä pelaajia. Tämän kauden katastrofista ovat vastuussa koko seura ylhäältä alas.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Ei auttanut porilaisten kannustaminen. Ja sairaammaksi vaan homma menee, kun ensi perjantaina pitää kannustaa Hifkiä. Tai sitten pitää laittaa mottipäinen Jypin voitolle, jos se varmistaisi Hifkin voiton paremmin…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy