Playstation networkin internet-sivuilla (PlayStation Network Status oli vikailmoitus 23.1 18:43 alkaen. Kesti ainakin tuonne eiliseen puoleen päivään.
Playstation networkin internet-sivuilla (PlayStation Network Status oli vikailmoitus 23.1 18:43 alkaen. Kesti ainakin tuonne eiliseen puoleen päivään.
Ei toimi täällä vieläkään, näyttää että olen offline-tilassa ja ei pysty kavereiden kanssa pelaamaan. Twitterissä kohtuu moni valittaa vieläkin samaa ja tämä on nyt jo kolme päivää kestänyt. Joillain kylläkin toimii.
On kyllä, varsinkin kun on maksullinen palvelu. Heikko tiedottaminen harmittaa myös.Itse tulee harrastettua monipelausta sen verran harvoin että ei ole hirveästi koskettanut henkilökohtaisella tasolla, mutta alkaahan tää olla jo aika noloa Sonylle yhtiönä: PSN woes force big FIFA tournament to play matches on Xbox One instead of PS4 ⢠Eurogamer.net
Tuo tiedotus itsellä vituttaa melkein enemmän kun itse verkon kyykkäys.Sony ei näköjään opi ikinä virheistään tällä rintamalla. Verkot toimimaan vakaasti ja jos/kun ne kyykkää, pitäisi ongelmista ja niiden selvittämisistä tiedottaa huomattavasti paremmin. Nyt näyttää aina, että olisi joku aloitteleva puuhastelija näissä asioissaan.
Mitäs siellä on uutta?Liityin uuden käyttöjärjestelmäpäivityksen betatestaajaksi ja minulla olisi pari koodia jaettavaksi. Jos joku haluaa päästä tutustumaan päivitykseen, yv: llä saa koodin.
Ehkä eniten kohua ennakkoon on aiheuttanut "supersampling"-tuki Pro:lla. Referoituna, Pro-patchattu peli voi hyvinkin puskea ulos kuvaa korkeammalla resoluutiolla kuin 1080p, mikä on toki kivaa jos sattuu 4K-telkku löytymään; mutta jos ei, niin peli saattaa tukea tuota. Eli silloin kuva skaalataan takaisin 1080p-resoluutioon ja käytetään ylimääräisiä pikseleitä tekemään kuvasta vielä kivemman näköinen. Erittäin korkealaatuinen anti-aliasing periaatteessa.Mitäs siellä on uutta?
Apua tarvitsisi:
Ohjaimessa neliö-näppäin jumittaa ikävästi pohjaan, kun sitä painaa. Onko jollakin tuohon ongelmaan jotain ratkaisua täällä?
Pakko sanoa, että nerokasta. Mistä kohtaa siitä pääsi oikein?
On ainakin ps4:ssa. Ilman levyä ei pysty lataamaan peliä - yllätyin tästä itsekin..Vanha pleikkari hajosi ja tilalle slim malli. Nhl18 yritin asentaa uudelle pleikalle, mutta jostain syystä laataminen katkeaa joka kerta ja joutuu aloittaa alusta. Onko niin nykyään, että levyn pystyy asentaa vain ainostaa yhdelle playstaytionilla?!?
Vanha pleikkari hajosi ja tilalle slim malli. Nhl18 yritin asentaa uudelle pleikalle, mutta jostain syystä laataminen katkeaa joka kerta ja joutuu aloittaa alusta. Onko niin nykyään, että levyn pystyy asentaa vain ainostaa yhdelle playstaytionilla?!?
Kuten tuossa ylempänä todettu, niin levy toimii kyllä pleikkarissa kuin pleikkarissa. Tosin "levypohjaiset" pelit vaativat, että levy on asemassa jotta toimii (kaikki pelit, niin digitaaliset kuin levylliset, asennetaan kovalevylle joka tapauksessa).Vanha pleikkari hajosi ja tilalle slim malli. Nhl18 yritin asentaa uudelle pleikalle, mutta jostain syystä laataminen katkeaa joka kerta ja joutuu aloittaa alusta. Onko niin nykyään, että levyn pystyy asentaa vain ainostaa yhdelle playstaytionilla?!?
Mulla homma muuttui mielekkäämmäksi, kun ekan kerran pääsi siihen ekaan mörköön ja nyt pystyy kehittämään hahmoa. Sain myös yhden portin auki, niin ei tarvitse niin pitkää matkaa tapella ennen kun pääsee bossiin.Mestariteokseen tuntuu olevan vaikea päästä sisälle -- yritin turhaan kymmenkunta kertaa selvitä ensimmäisestä möröstä. Lisäksi jokin bugi ei näytä, onko käsissä asetta lainkaan. Taidan tuon pelin jättää suosiolla hyperaktiivisten teinien hoteisiin.