PlayStation 4

  • 409 183
  • 1 467

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Watch dogsia pystyy pelaamaan ilman plussaa. Änäriin varmaankin tulet sen tarvitsemaan.

Oisko pystynyt alusta asti? Millä vitun logiikalla nää nyt sitten menee jos jotain pystyy pelaamaan ja jotain ei.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Oisko pystynyt alusta asti? Millä vitun logiikalla nää nyt sitten menee jos jotain pystyy pelaamaan ja jotain ei.
On pystynyt. Minulla ei vielä plussaa ole ollutkaan, mutta pystyin alusta asti hakkeroimaan netissä muita ja muut pääsivät minun peliini Watch Dogsissa. Kytkin tosin koko ominaisuuden pois, kun meni hermot niihin tunkeilijoihin kesken oman yksinpelin.

Eli riippuu siis täysin pelistä ja pelin tekijästä, että voiko netissä pelata ilman plussaa vai ei. Luultavasti Watch Dogsin tekijä Ubisoft ajatteli, että nettihakkerointi on niin olennainen osa pelikokemusta, että halusivat sen olevan avoinna kaikille pelaajille.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On pystynyt. Minulla ei vielä plussaa ole ollutkaan, mutta pystyin alusta asti hakkeroimaan netissä muita ja muut pääsivät minun peliini Watch Dogsissa. Kytkin tosin koko ominaisuuden pois, kun meni hermot niihin tunkeilijoihin kesken oman yksinpelin.

Eli riippuu siis täysin pelistä ja pelin tekijästä, että voiko netissä pelata ilman plussaa vai ei. Luultavasti Watch Dogsin tekijä Ubisoft ajatteli, että nettihakkerointi on niin olennainen osa pelikokemusta, että halusivat sen olevan avoinna kaikille pelaajille.

No nyt on sopivan tyhmä olo. Saatana. Kiitos. No eipä tartte kiirehtiä tuon uusimisen kanssa.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Varmaan täällä jossain on valitettu jo ohjainten tateista... Itsellä neljä ohjainta ja kaikista sattuu puuttumaan vasemmasta tatista kumi päältä. Todella huonoa materiaalia se "kumi". FIFA on todellinen tattientappaja.

Muuten aika hyvä kone. Saisi alkaa tulla jo pelejä vain enemmän..
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Varmaan täällä jossain on valitettu jo ohjainten tateista... Itsellä neljä ohjainta ja kaikista sattuu puuttumaan vasemmasta tatista kumi päältä. Todella huonoa materiaalia se "kumi". FIFA on todellinen tattientappaja.

Eikö noissa pitäisi olla vuoden takuu? Kaveri on ainakin käynyt hakemassa uuden ohjaimen kuluneen tilalle ja takuun piikkiin mennyt. Luulisi, että jossain vaiheessa tulis markkinoille ohjain minkä tatit pysyisi ehjänä edes viikkoa pidempään.

edit. Tässä vielä Sonyn vastaus kuluneista tateista:

Although the rubber material of the analogue sticks fulfils our quality assurance standard, we will inspect individual DUALSHOCK®4 controllers experiencing this symptom, and will replace them with new ones for free as long as they are within the warranty.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Varmaan täällä jossain on valitettu jo ohjainten tateista... Itsellä neljä ohjainta ja kaikista sattuu puuttumaan vasemmasta tatista kumi päältä. Todella huonoa materiaalia se "kumi". FIFA on todellinen tattientappaja.

Muuten aika hyvä kone. Saisi alkaa tulla jo pelejä vain enemmän..

Orb Analog Thumb Grips PS4-peukalogripit | PS4 tarvikkeet | Pelikonsolit ja tarvikkeet | Verkkokauppa.com

Ehkäpä noista olisi apua? Kuinkahan paljon pelityylillä lienee merkitystä tattien kulumiseen, itsellä 3 ohjainta PS3-kaudella ja FIFAa sekä NHL-pelejä niillä hakannut, yhtään tattia ei kulunut vuosien saatossa. Muutamalla kaverilla kyllä tuntui ne kuluvan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuinkahan paljon pelityylillä lienee merkitystä tattien kulumiseen, itsellä 3 ohjainta PS3-kaudella ja FIFAa sekä NHL-pelejä niillä hakannut, yhtään tattia ei kulunut vuosien saatossa. Muutamalla kaverilla kyllä tuntui ne kuluvan.

Täsmälleen saman olen huomannut. Itselläni PS3 ollut vuodesta 2008 asti ja samoilla ohjaimilla mennään edelleen. Tatit ovat ihan priimakunnossa, vaikka peleinä pääasiassa juurikin FIFA ja NHL.

Saa nähdä miten käy PS4-aikana, nyt kun FIFA ja NHL löytävät jälleen kohta tiensä pelihyllyyn.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Eikö noissa pitäisi olla vuoden takuu? Kaveri on ainakin käynyt hakemassa uuden ohjaimen kuluneen tilalle ja takuun piikkiin mennyt. Luulisi, että jossain vaiheessa tulis markkinoille ohjain minkä tatit pysyisi ehjänä edes viikkoa pidempään.

edit. Tässä vielä Sonyn vastaus kuluneista tateista:

Although the rubber material of the analogue sticks fulfils our quality assurance standard, we will inspect individual DUALSHOCK®4 controllers experiencing this symptom, and will replace them with new ones for free as long as they are within the warranty.

Joo yhden kyllä saisi vaihdettua, koska ainoa kuitti mikä on tallella on koneesta itsestään ja siinä tuli yksi ohjain mukana. Muista kolmesta ei ole, enkä muista ostinko ne GameStopista vai mistä.

Orb Analog Thumb Grips PS4-peukalogripit | PS4 tarvikkeet | Pelikonsolit ja tarvikkeet | Verkkokauppa.com

Ehkäpä noista olisi apua? Kuinkahan paljon pelityylillä lienee merkitystä tattien kulumiseen, itsellä 3 ohjainta PS3-kaudella ja FIFAa sekä NHL-pelejä niillä hakannut, yhtään tattia ei kulunut vuosien saatossa. Muutamalla kaverilla kyllä tuntui ne kuluvan.

Täytyypä tilata tollaset ja kokeilla. Ei ihan raaskisi laittaa 180€ uusiin ohjaimiin.

PS3 ohjaimet oli tateiltaan kyllä kestävämpiä ainakin mulla. Muuten tämä uusi ohjain vaikuttaa kyllä kestävämmältä. PS3 ohjaimen kun pudotti kerran lattialle niin alkoi heti helisemään jokin sisällä.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Joo yhden kyllä saisi vaihdettua, koska ainoa kuitti mikä on tallella on koneesta itsestään ja siinä tuli yksi ohjain mukana. Muista kolmesta ei ole, enkä muista ostinko ne GameStopista vai mistä.

No sitten viet samalla kuitilla parin viikon välein ohjaimen vaihtoon. ;) Vuoden ajan noita ohjaimia saa samalla kuitilla aina kun menee hajalle, jos oikein ymmärsin.
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Netanttilasta PS4+Destiny-peli koodilla NAKK608E hintaan 379,90 plussakorttilaisille. Itse tein oman nextgen-päätöksen ja tilasin. Ei taida mistään saada halvemmalla?

Onkohan tuo tarjous vielä voimassa? En ainakaan itse löydä muuta kuin pelkän PS4 hintaan 399.

EDIT: Tosiaan tuolla koodilla sai koneesta vajaan 18e hinnasta pois, mutta peliä tarjoukseen ei käsittääkseni kuulunut. Otin vielä ylimääräisen ohjaimen, josta sai pari euroa alennusta.
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Toi uusi ohjain on kyllä mukava ja hyvä käteen, mutta onpas tosiaan huonoa laatua. Oikea liipaisin alkoin vinkua/rahista ensimmäisellä viikolla (onneksi jää peliäänien taakse) ja nyt olen huomannut jo nirhaumaa vasemmassa tatissa "kello seitsemässä". Eli sellainen snadi viilto pehmeässä päällisessä. Kummatkin on ilmeisiä tyyppivikoja näissä ohjaimissa, mutta itse en ole edes pelannut kovinkaan paljoa, niin kyllähän tuo aika oudolta tuntuu. No, kuluihan X360:ssäkin tatit, muttei kai sentään ihan noin nopeasti (alle 2 kk)..?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Auttakaapas hieman. Viikon vanha ps4, yksi ohjain ja tuli käytettyä ohjainta ps3:ssakin(ei ilmeisesti olisi kannattanut). Nyt ps4 ei tunnista ohjainta vaikka usb johdolla kiinni? Miten ongelma ratkaistaan?

Kokeiltu vikasietotilassakin, ei pelitä. Jää palamaan oranssiksi. Ps3 laitteesta poistettu laitteen rekisteröinti jne.

E: DS4 resetkin tehty.
 
Viimeksi muokattu:

Gooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

emz1

Jäsen
Monelle tämä tulee varmasti liian myöhään, mutta Itäkeskuksen Gigantin avajaisissa myydään tänään rajallinen määrä Playstation 4 -konsoleita hintaan 349€.
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Poistin nykyiseltä pää accountilta nuo maksutiedot eli visan jne. Poisto onnistui hyvin, mutta yrittäessäni laittaa niitä toiselle accountille, niin herjaa jatkuvasti että syöttäisin muka kortinnumeron väärin? Kyllä se ihan oikein on koko ajan laitettu. Osaatteko neuvoa?
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Poistin nykyiseltä pää accountilta nuo maksutiedot eli visan jne. Poisto onnistui hyvin, mutta yrittäessäni laittaa niitä toiselle accountille, niin herjaa jatkuvasti että syöttäisin muka kortinnumeron väärin? Kyllä se ihan oikein on koko ajan laitettu. Osaatteko neuvoa?
Kokeiles syöttää kortin tiedot tuolta PS SEN-sivujen kautta: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action

Mulla ei nimittäin meinannu onnistua kortin lisääminen PS4:n kautta millään, mutta tuolta kun laitoin, niin toimi samantien.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Onko muilla ilmennyt ohjaimen akkuun liittyviä ongelmia? Minun ohjain ei suostu latautumaan ollenkaan, kun kytkee USBilla konsoliin. Pysyy kyllä käynnissä, jos pitää koko ajan kytkettynä piuhalla pleikkariin. Muuten sammuu heti.
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Onnistuuko esim. fifan osto jenkkistoresta ja sen pelaaminen euroaccolla ihan normaalisti? Ja fifa näyttää jenkkistoressa maksavan 59,99 dollaria eli tekee euroissa 45-46e niin tuon verranko sitä tarttis lompakkoon siirtää?
 

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
Onnistuuko esim. fifan osto jenkkistoresta ja sen pelaaminen euroaccolla ihan normaalisti? Ja fifa näyttää jenkkistoressa maksavan 59,99 dollaria eli tekee euroissa 45-46e niin tuon verranko sitä tarttis lompakkoon siirtää?

Onnistuu.

Rahansiirto taas jenkkistoreen täytyy tehdä pienen mutkan kautta, koska suomalaiset luottokortit ei enää toimi siellä. Helpoiten tuo onnistuu ja itse käytän tätä myös, tekemällä tilin amazon.comiin. Sieltä sitten ostat PSN kortteja tuon vaadittavan summan edestä. Eli tässä tapauksessa 50 ja 10 dollarin kortit. Kannattaa laittaa tuonne amazoniin vaikka joku Alaskalainen osoite, jotta ei sitten loppusummaan lisätä veroja kassalla. Itsellä toimii ihan oma suomalainen katuosoite, mutta postinumero ja state Alaskaan. Kun olet ostot tehnyt amazonissa käyt laittamassa koodit jotka saat, jenkkistoren "redeem codes" kohtaan ja nuo summat putkahtaa kukkaroon.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onko muilla ilmennyt ohjaimen akkuun liittyviä ongelmia? Minun ohjain ei suostu latautumaan ollenkaan, kun kytkee USBilla konsoliin. Pysyy kyllä käynnissä, jos pitää koko ajan kytkettynä piuhalla pleikkariin. Muuten sammuu heti.
Kerran olen piuhan päässä pelannut ja itsekin huomasin akun varauspalkin pysyvän pelisession nollissa, vaikka se piuha siinä olikin kiinni. Ehkä ei tosiaan lataa vasta kuin ohjain on käyttämättä? Ohjain muuten pitää täydestä tyhjään varauksen sellaiset ~6-7h putkeen pelaamista.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Hyvin (huonosti) alkoi uuden konsolin kanssa, pari viikkoa sitten otin käyttöön tuon ilmaisen kahden viikon netin. Tämän jälkeen tarkoituksenani oli käyttää ps-storeen siirtämäni 50€ vuoden nettiaikaan. Eilen illalla tuli sähköpostia että kone on itse ostanut 1kk:n netin (n. 7€).?!!?! Miten tuon saa pois käytöstä koska haluaisin itse valita mitä tilaan ja milloin tilaan?
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvin (huonosti) alkoi uuden konsolin kanssa, pari viikkoa sitten otin käyttöön tuon ilmaisen kahden viikon netin. Tämän jälkeen tarkoituksenani oli käyttää ps-storeen siirtämäni 50€ vuoden nettiaikaan. Eilen illalla tuli sähköpostia että kone on itse ostanut 1kk:n netin (n. 7€).?!!?! Miten tuon saa pois käytöstä koska haluaisin itse valita mitä "tilaan ja milloin tilaan?
Linkki vie fi.playstation.com UKK sivustolle. Rullaa alaspäin kohtaan: "PlayStation Plus -hinnat ja maksutavat".
Playstation kirjoitti:
Jos annat luotto- tai pankkikortin tiedot, tallennamme ne ja veloitamme sinua automaattisesti, jos lompakon rahat eivät riitä kattamaan tilauksen uusimista. Jos et halua, että tilaus uusitaan automaattisesti tilausjakson lopussa, sinun on peruutettava tilauksesi. Voit myös halutessasi poistaa automaattirahoituksen pois käytöstä.

Täällä suora linkki peruutukseen:
How to Cancel a PlayStation®Plus or Music Unlimited Subscription
(linkki vie http://faq.en.playstation.com/ sivustolle)


 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös