PS4 tulee ostettua se on selvä, mutta tuskin kuitenkaan heti olen poimimassa sitä kun NHL 14 ja GTA V tulee syksyllä niin eiköhän niiden parissa mennä pitkä tovi. Muistelisin, että PS4:ssa tulee olemaan maksullinen online? Eli siis pitäisi maksaa jotakin, että pääsee Online pelejä vetämään? Tämähän on ollut tähän saakka ilmaista lystiä, toisin kun XBoxilla niin tämä ei hyvä juttu ollenkaan, mutta jos hinta pysyy kurissa niin eiköhän änärin takia sitten joskus sen nettijutunkin ota. Kunhan nyt ensin itse konsoli saapuu mulle. Arvelisin kuitenkin näin varovaisesti, että ainakin vuosi vielä mennään PS3:lla. Muuttujia saattaa olla matkassa suuntaan jos toiseenkin.
Noista ohjaimista. XBoxin kahva ei ole oikein koskaan sopinut käsiini, mutta pärjätty on silläkin. Pleikkarilla on kuitenkin mielestäni paljon istuvampi ohjain, mutta hiekkokestoinen, ei muuten, mutta änäriä kun pelaa niin ei tahdo ohjain kestää. En uskalla edes laskea ja muistella montako ohjainta olen joutunut ostamaan pelkästään NHL:n takia.