Ei tullut kauppoja, sillä Skanssin CM:ssä oli vain vanhempaa versiota tarjolla. Ylähyllyllä näkyi vielä olevan tarjolla CUH10-versiotakin.On ihan selkeästi paketissa esillä, parissakin kohtaa. Loisto tarjous kyllä.
Ei tullut kauppoja, sillä Skanssin CM:ssä oli vain vanhempaa versiota tarjolla. Ylähyllyllä näkyi vielä olevan tarjolla CUH10-versiotakin.On ihan selkeästi paketissa esillä, parissakin kohtaa. Loisto tarjous kyllä.
Nyt on tosiaan hyviä tarjouksia, mutta tilanne lienee se, että vielä on tarjolla vanhaa ja uutta versiota sekaisin. Eli tilaamalla et voi olla varma, kumman saat. Paikan päältä liikkeestä ostamalla paketista näkee helposti, onko malli 12xx:ää jo.Näistä pakettitarjouksista ja konsolin uusimmasta versiosta onkin puhetta ollut, mutta mistä löytyy paras tarjous, jos kriteerit olisivat uudempi versio ja päälle FIFA. Giganttia, VPD:tä ja CDON:a tullut tiirailtua, mutta ei oikein selviä, mikä versio on kyseessä.
Ettet vaan sekoita Blu-Ray -levyn pyörittelyyn? Mulla ainakin pelin ollessa käynnissä levy välillä starttaa ja stoppaa satunnaisesti, eikä tuo mitään ongelmia ole aiheuttanut. Kovalevystä en ääniä ole kuullut, tosin tuuletin hurisee suht kovaa.Alle viikon vanha PS4 pitää ihmeellistä meteliä. Kovalevy sirisee ja surisee, onko normaalia vai pitääkö minun lähettää uusi kultani samantien huoltoon?
Otin levyn ulos ja sirinä jatkuu. Epäsäännöllistä ja sangen kova äänistä melua.Ettet vaan sekoita Blu-Ray -levyn pyörittelyyn? Mulla ainakin pelin ollessa käynnissä levy välillä starttaa ja stoppaa satunnaisesti, eikä tuo mitään ongelmia ole aiheuttanut. Kovalevystä en ääniä ole kuullut, tosin tuuletin hurisee suht kovaa.
Niin siis mistään varaosa-tuulettimesta ei kyse, vaan että laittaa vain uudet tahnat paikalleen. Tuota tullut tietokoneiden kanssa tehtyä paljon, mutta ehkä ulkoistan tuon silti itse. Takuu teoriassa pitäisi kai EU-alueella olla 24kk elektroniikalle? Mutta omassa kuitissa luki 12kk, mikä on jo mennyt umpeen.
Ostin paikallisesta citymarketista ohjaimen tuossa elokuun lopussa, nyt tässä on ilmennyt että L3 painiketta kun painaa pohjassa ja liikuttaa tattia niin menee välillä ns. pois päältä, eli liike pysähtyy osoitti tatti mihin vain. No tänään kävin takuukuitin kanssa kaupalla, niin hetken selvittelyn jälkeen sanoivat että pitää ottaa Sonyyn yhteyttä(antoi spostin ja puh. nron), kuulemma tänä syksynä tullut tuo ohjeistus. Vähän kuulostaisi sille että noita ohjaimia on mennyt aika paljon rikki, kun kaupat ei enää itse lähde vaihtamaan tuotetta. Onko monella foorumilaisella mennyt?
PSN (sekä monipeliverkko että kauppa) on vaan aika ajoin kumossa. Sonylla on monia vahvuuksia, mutta softa ja pilvipalvelut eivät kuulu niihin. Ei siinä auta muu kuin odottaa ja kokeilla myöhemmin uudelleen (nyt näkyy ainakin toimivan).En viimeisen 12 tunnin aikana päässyt kertaakaan PS Storeen. Yrittänyt olen ainakin tuon 12 kertaa. Muilla ongelmia tämän kanssa? Mikähän tähän auttaisi?
Ajattelin myös tarttua tuohon pakettitarjoukseen ja ostaa vihdoin PS4 konsolin. Pystyykö palstatoverit suosittelemaan kyseistä vehjettä?
Noup. Tämä on aihe mistä /r/PS4:ssä valitetaan jatkuvasti. Viimeisin 3.0-päivitys lisäsi kyllä kaiken maailman "social"-featureita, mutta tuo puuttuu edelleen. Tulee joskus, ehkä, tai sitten ei.En tiedä onko täällä jo asiasta kyselty, mutta kysyn kumminkin uudestaan.
Saako jostakin asetuksista näkymään ilmoituksen kun kaverit kirjautuvat sisälle? Ei kyllä ole mikään maailman suurin murhe, mutta kuitenkin outoa että PS3:sella kuitenkin sellainen ilmoitus aina tuli...
Noup. Tämä on aihe mistä /r/PS4:ssä valitetaan jatkuvasti. Viimeisin 3.0-päivitys lisäsi kyllä kaiken maailman "social"-featureita, mutta tuo puuttuu edelleen. Tulee joskus, ehkä, tai sitten ei.
Heh, huvittavaa kyllä, myös nuo kaksi ovat myös jatkuvia valituksen aiheita em. palstalla. Koska kyseessä on kuitenkin erittäin suosittu PS4-foorumi (ja samoista valitetaan virallisilla Sonyn palstoilla jatkuvasti), eiköhän yhtiö ole hyvin tietoinen käyttäjien toiveista. Tekevätkö sitten asialle mitään on eri juttu. Vaikka konsolina pidän paljon, raudan puolesta (itse loota + ohjain), niin Sonyn kompetenssi ei tunnu olevan softapuolella tai sen kehittämisessä. Tosin Spotify-tuki oli/on mahtava juttu, vielä kun useampi pelikehittäjä vaivautuisi tunnistamaan jos soittaa musiikkia sitä kautta, ettei tarvitsisi erikseen ottaa pelistä musiikkeja pois.Enemmän kyllä kiinnostaisi saada sellainen "näytä offline-tilassa" ominaisuus tuonne. Monesti tekee mieli vain tehdä omia juttuja peleissä, eikä kuitenkaan kehtaa kavereille sanoa ettei nyt varsinaisesti kiinnostaisi heidän kanssa pelata. Toinen minkä voisivat vihdoin lisätä on se, että saisi tuon PSN-tunnuksen vaihdettua, vaikka kerran ilmaiseksi tai sitten pientä maksua vastaan.
Hyvään kysymykseen hyvä vastaus: Ei.Ostin viimein PS4:n. Pystyykö digitaalisesti ostetuita pelejä esim GTA V tai Metal gear solid HD collectonia upgrademaan PS4 versioiksi?
Niin, noita kyseisiä. Mutta joissain peleissä on "cross buy" päällä, eli jos olet ostanut pelin PS3:lle (digitaalisesti toki) omistat sen myös PS4:lle. Journey vaikkapa. Eli googleen "pelin nimi cross buy" niin löytynee että tukeeko tuota. Tai sitten suoraan vaan loggaantuneena kauppaan ja katsomaan onko PS4-versio ilmainen, jos sellaista on.Hyvään kysymykseen hyvä vastaus: Ei.