cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Varmaankin todella tyhmä kysymys, mutta mistä sai vaihdettua PSstoren maksukortin toiseen?
Varmaankin todella tyhmä kysymys, mutta mistä sai vaihdettua PSstoren maksukortin toiseen?
Kukaan pelannut BF4:n betaa? Listassa on kyllä liuta servereitä, mutta pelaajia kaikissa nolla. Sanghai-kenttäänkin pääsee yksin hillumaan eli serverit toimivat, mutta mitään hajua mistä pelaajakato mahtaa johtua?
Tarvisi hommata uudet DualShock 3 -ohjaimet PS3:lle vanhojen puhkihakattujen tilalle. Suomessa nuo ohjaimet näyttää järkiään olevan viidenkympin tietämillä, joten ajattelin tilata ulkomailta. Oletteko itse tilanneet ulkomailta noita ohjaimia ja jos olette, niin mistä putiikista kannattaa tilailla? Näyttää olevan melko runsasta tarjontaa...
Jos ostaa käytettynä PS 3:sen, ja siihen myöskin käytettynä NHL 14 pelin, niin mitenkäs noihin sais palautettua tehdasasetukset eli koneesta kaikki tiedot pois ja pelin tietenki haluais alottaa aivan alusta. Sais samalla muistia vapautettua konsolista.
Näin helpolla:
Asetukset -> Järjestelmäasetukset -> Palauta PS3™-järjestelmä ennalleen
Tässä vielä tietoa mitä tuo tekee:
PS3-järjestelmä ennalleen
Linkki vie tehdasasetusten palautusta koskien Playstation 3:n käyttöoppaaseen.
Saman tiimin viime vuonna ilmestynyt Beyond: Two Souls kannattaa testata. Heavy Rainin tapaan elokuvamainen ja voimakkaan visuaalinen kokemus kyseessä.Heavy Rain oli loistava, sen tapaisia pelejä voisin noiden äskeisten "ohjeiden" lisäksi kokeilla.
Heavy Rain oli loistava, sen tapaisia pelejä voisin noiden äskeisten "ohjeiden" lisäksi kokeilla.
Olen ihan käsittämättömän paska kaikissa peleissä, joissa pitää ampua. Jostain syystä enemmän olen noita "Miekkapelejä" pelaillut ja Last Of us tuntuu olevan mulle ylitsepääsemättömän vaikea - varmaan juuri siksi että en ole tuon tapaisia pelejä koskaan pelannut. Tuolla se peli kuitenkin hyllyssä majailee, tällä hetkellä tosin ole jumissa kun en vaan osaa/tajua miten yhdestä kohtasta pääsee hiiviskelemällä niin että ei 10 "zombia" käy yhtäaikaa päälle. En vaan osaa, pitäs kai treenata jollain helpommalla ampumispelillä (koskaan en ose esim. mitään r'äiskintäpelejäkään pelannut).Osta Last of us. Alltime-suosikkipelini yhdessä Castlevania Symphony of the Nightin kanssa. Saa säädettyä vaikeustasoa niin helpoksi ettei turhautumaan pääse. Tarina ja ääninäyttely ovat helvetin upeita.
Pituuttakin löytyy ettei käy niin kuin Heavy Rainin kanssa.
Siksipä entistä enemmän suosittelen tuota Beyond: Two Soulsia. Toki siinäkin ammutaan, mutta vähän kuten Heavy Rainissa, eli automaattisesti tähdäten ja elokuvamaisesti dramatisoiden. Ymmärtänet mitä meinaan. Eli ei vaadi mitään erityisempiä tähtäämiskykyjä ja salamannopeita reaktioita. Beyond: Two Soulsissakin on lisäksi kaksi eri "vaikeusastetta" ja helpommalla nähtävästi annetaan enemmän nyöriä reagointiin, otaksuisin.Olen ihan käsittämättömän paska kaikissa peleissä, joissa pitää ampua. Jostain syystä enemmän olen noita "Miekkapelejä" pelaillut ja Last Of us tuntuu olevan mulle ylitsepääsemättömän vaikea - varmaan juuri siksi että en ole tuon tapaisia pelejä koskaan pelannut.
Tuo peli tullut pelattua läpi, hemmetin hieno peli! Tosin hiukan ärsytti, kun aina ei ihan tajunnut mihin suuntaan pitäisi "reagoida" noissa hidastetuissa kohdissa. Tosi epäselvästi ainakin itselle meni osa niistä.Siksipä entistä enemmän suosittelen tuota Beyond: Two Soulsia. Toki siinäkin ammutaan, mutta vähän kuten Heavy Rainissa, eli automaattisesti tähdäten ja elokuvamaisesti dramatisoiden. Ymmärtänet mitä meinaan. Eli ei vaadi mitään erityisempiä tähtäämiskykyjä ja salamannopeita reaktioita. Beyond: Two Soulsissakin on lisäksi kaksi eri "vaikeusastetta" ja helpommalla nähtävästi annetaan enemmän nyöriä reagointiin, otaksuisin.
...
En tainnut sitä mainitakaan, Heavy Rain oli tarinaltaan sen verran vaikuttavampi tapaus itselle :) Täytyy varmaan tuo Last Of Us ottaa uudelleenkokeiluun tässä, harmittaa vaan kun peli tavallaan olettaa että on kyseisen genren pelejä aiemminkin pelaillut. Ehkä voisi ensin pelata alelaarista löytyneen Unchartedin jotta pääsis vähän sisään "ampumispeleihin". Kuitenkin esin Assassins creedit tulee jo selkäytimestä ja niissä ei ole ongelmia (tietty joissain yksittäisissä jkohdissa jumitan välillä).Ahaa, ok. Olet siis pelannut ko. pelin. Enpä huomannut, jos mainitsit asiasta?
Juu, ei siinä ihan samalla lailla variaatioita tuntuisi olevan mitä Heavy Rainissa, mutta kavereilta kuultuna kuitenkin jokunen hyvin erilainen lopputulos. Näin ollen täytynee itsekin pelata peli joskus uusiksi. Muutamat jaksot pelissä on kyllä hyvin intensiivisiä ja visuaalisesti upeimpia mitä peleissä ollaan nähty. Mm. Somalian sisällissotiin liittyvä episodi on aika diippiä videopelimateriaaliksi monin paikoin.
Toimiiko muilla toi ps3:n yle areena palvelu?