Kahvaus, sienet ja ammattiauttaja.
Tämä on hirveätä. Tämä on kauheata. Minä kun hyvää hyvyyttäni yritän osallistua keskusteluun objektiivisesti niin ei kun haukut perään. Ja vielä omiltakin.
Lienee tässä pakko varata aika ammattiauttajalta joka kädenkäänteessä kokoaa kappaleiksi menneen identiteettini niin, että mielipiteeni eivät loukkaisi ketään.
Huomiseen peliin, johon aion tulla, tulen uutena molempia kannustavana Tapparabluesfanina.
Tiedän että Länsiautoareena on minulle mielipiteitteni vuoksi vaarallisempi paikka kuin Bagdad, mutta huomenna näytän todellisen luonteeni ja sen jälkeen kaikki on toisin.
Jos Blues tekee ensimmäisen maalin, aion ihan objektivisuuttani karjua riemusta keuhkoni niin pellolle, että edessä istuvien kampaukset menee taatusti uusiksi.
Mikäli Tapparapelaaja hipaiseekaan Calounia, pistän päälle kyllä sellaisen älämölön ettei semmoista ole Espoossa nähty kuunapäivänä.
Ja, jos tapahtuu se pahin, että Bluespelaaja pannaan boksiin siksi että maila muka käväisi Janne Ojasen kainalossa niin,,,
en saa edes sanotuksi.
Siis, nuija nyt jo etukäteen mutta,, ainakin tyhjä rutistettu cokistölkki lentää jäälle. Ja vielä,,raksut, niksut, lastut ja popcornit lähtevät perässä.
Se on komea näky kun avattujen pussien sisältö leijailee alapuolella istuvien katsojien niskaan aivankuin syystalven ensimmäinen lumisade.
Ja, ja jos oikein suutun niin saattaapa sinne lentää viiden sentin kolikko vielä. (Ei ole lompakossa varaa suuttua nimittäin enempää.)
Kaikki em. tietysti toisinpäin jos noiden, suorastaan rikollisten toimien kohteeksi joutuu Tappara.
Minua on kritisoitu kahvauskeskustelun tuomisesta tähän keskusteluun.
No, myönnän ei ole kahvausviestejä näkynyt. Nimittäin tässä ketjussa. Saattaa jopa johtua siitä kun otin asian ikäänkuin varoitukseksi esille. (Narsisistinen kuvitelma.)
Mutta: Jos poliisikoulun pääsykokeisiin laitettaisiin tehtäväksi etsiä Tapparaan kohdistettu perätön kahvausväite tältä foorumilta, niin yksikään ei reputtaisi kokeessa.
Tässä muuten ehdotus poliisivajeen korjaamiseksi. Haa, me olisimme pian kaikki poliiseja.
Lisäksi joku kysyi mitä "sieniä" syön. Minä vastaan asiallisesti ja saan vain haukut perääni.
Sorry nyt jää tämä kirjoitus hieman kesken kun tuli muuta tehtävää.
Huomenna nährään.