Playoffs: Jukurit-Jokipojat

• 11 254
  • 81

cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saana kirjoitti:
Eiköhän tuo vanhojen asioiden kaivelu rupea jo riittämään! Yhtä yksittäistä peliä on ihan turha muistella kun Make sun oma joukkue(?) taistelee mitaleista. Yhtä lailla KooKoo pelaa jääkiekkoa eikä tahallaan vahingoita toista ottelusta toiseen. Samanlaista peliä se HIFK pelaa illasta toiseen ja sekö on sitten jääkiekkoa? Minä näin sen ottelun ja olen nähnyt monia muitakin pelejä, joten eiköhän keskitytä kannustamaan Jukurit mestaruuteen!

Hieno kirjoitus Saana. Se tikulla silmää, joka vanhoja muistelee. Maken KooKoo-vastaisuus on kaikkien tiedossa, joten turhaa oikeastaan olisi edes kommentoida hänen kirjoituksiaan. Ei siellä mestispeleissä KooKoo eikä Jukurit eikä mikään muukaan joukkue mene pelaamaan vahingoittamistarkoituksissa. Tottakai välillä jäällä tapahtuu ikäviäkin asioita, mutta sitä vartenhan jäällä on tuomarit että pelaajat saisivat teoistaan asianmukaiset rangaistukset. Tsemppiä kaikille mitalipeleihin päässeille joukkueille tasapuolisesti.

Make

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Saana kirjoitti:
Eiköhän tuo vanhojen asioiden kaivelu rupea jo riittämään! Yhtä yksittäistä peliä on ihan turha muistella kun Make sun oma joukkue(?) taistelee mitaleista. Yhtä lailla KooKoo pelaa jääkiekkoa eikä tahallaan vahingoita toista ottelusta toiseen. Samanlaista peliä se HIFK pelaa illasta toiseen ja sekö on sitten jääkiekkoa? Minä näin sen ottelun ja olen nähnyt monia muitakin pelejä, joten eiköhän keskitytä kannustamaan Jukurit mestaruuteen!

Kiitos ojennuksesta Saana. Olet aivan oikeassa, menneet on menneitä. Keskitytään todellakin Jukureiden kannustamiseen. Huono homma kun en täältä etelästä viitsi reissata Jukureiden peleissä, joten ne jäävät näkemättä. Muuten seuraan kyllä kaikin mahdollisin tavoin Jukureiden edesottamuksia Mikkelissä syntyneenä Jukurit ovat tosiaan meikäläisen suosikki numero yksi. Olisihan se neljäs mestaruusviiri Kalevankankaan hallin katossa upeaa jatkoa kolmelle edelliselle mestaruudelle. Muuten montako mestismestaruutta on muilla mestisjengeillä yhteensä? ;)

Iloista ja jännittävää kevättä Sinulle. :)

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Andi kirjoitti:
Nyt mietin taaksepäin keskusteluja Dalin? kanssa toisessa ketjussa(Jukurit-2006), ja totesin etten ihan äärettömässä hakusessa ollut Lassen keskelle hakemisessa jos jatkoajan raportti yhtään pitää paikkansa, tosin eri ketjuun :)

No, miä oon edelleen sitä mieltä, että Lassen paikka on laidassa, eikä keskellä. :)

Mutta, jos "Lada" jatkaa keskellä, toivon, että hän tekee "asiantuntevat" kommenttini tyhjiksi ja latoo lisää häkkejä. Hokkia (en usko Salamien kolmanteen voittoon) vastaan tilanne on jo kuitenkin aivan toisenlainen, sillä vastassa on Jokipoikia astetta vikkelämpi joukkue. Silloin homman pitää lutviutua myös omassa päässä.

Mitä tulee tähän ottelusarjaan, niin tällä hetkellä mieleen tulee vain tyhjiä kliseitä siitä, miten jännityksen kanssa pitää päästä sinuiksi, ja kuinka sama prosessi on käytävä läpi jokaisella kaudella. Kolme ensimmäistä peliä olivat todella vaikeita vääntöjä. Jukurit oli kuitenkin sen verran kokeneempi porukka, että joukkue pystyi vääntämään sarjasta työvoiton.

Ensimmäisen pelin aikana Jukurit oli suorastaan heikko, kun joukkue varoi virheitä, eikä uskaltanut pelata täysillä. Kun Lehtonen vielä jätti kentän ensimmäisessä erässä, menivät ketjut aivan sekaisin. Tämä kieli enemmän joukkueen kipsistä kuin Lehtosen merkityksestä. Kokenutta Lehiä olisi tarvittu ottamaan hommaa haltuun. Näin pelistä ja koko sarjasta olisi tullut varmaan vähän helpompi, ja tästä "henkisen kasvun tiestä" vähän suorempi ja lyhyempi.

Jukureiden onneksi Jokipo oli sarjan alussa yhtä hampaaton maalipaikoissa, eikä se päässyt käyttämään tilaisuuttaan. Sarja olisi ollut aivan erinäköinen, jos Jokipo olisi pystynyt kääntämään tuossa pelissä sarjan edukseen.

Kaikki kunnia vastustajalle hyvästä sarjasta. Vaikeassa tilanteessa Jokipo pystyi kokoamaan rivinsä ja pelaamaan tiukkaa puolustuspeliä. Eilen homma tosin repesi, kun Jukurit sai muutaman maalin eteen. Jokipon ongelmaksi tuli pehmeys maalipaikoissa. Ehkä tämäkin korjaantuu ajan kanssa, kun joukkue on taas vuoden verran kokeneempi.

Jokipojat vaikuttaa joukkueelta, joka voi ensi kaudella nousta todelliseksi kärkijoukkueiden piinaajaksi, jos joukkue pysyy edes jollain lailla kasassa. Eipä sillä, ottaisin Sami Puruskaisen koska tahansa Jukureihin, ja olisihan niitä ottajia ja otettavia muitakin.

Tässä nyt lyhyesti näitä mietteitä. Kaikki oleellinen sarjasta jää varmaan taas sanomatta, mutta joku muu hoitakoon sen puolen.

Cassu

Jäsen
No Mikkelistä minäkin olen ja Jukurityttö. Myönnän että jännitän vielä hieman enemmän, sillä olin juuri kaksi vikkoa hieromassa niitä poikia. Mahtavia jätkiä ja hieno joukkue!

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Putte kirjoitti:
Mikset mainitse Jukureiden pelaajan kirvesiskusta, joka jne.

Mikähän ketju tää olikaan?

Jokipo on sitten nujerrettu. Hyvää lomaa Joensuuhun. Mukavaa sakkia nuo Jokipo-fanit.

Seuraavaksi sitten Hokin tai Salamoiden kimppuun. Mulle jotenkin aivan sama, kumpi tulee vastaan. Jos kirjoittas tähän, että Salamat olisi parempi siksi, että saataisiin Sport lomille, niin voisi taas keskustelua syntyä. Mutta enpäs kirjotakaan...

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kiitokset vielä Jokipojille ja erityisesti mukaville faneille,vilpitön mielipide mestiksen parhaat ja lepposimmat fanit Sarviksen ohella..

Ensi kaudella taas sitten kohdataan..

pp lämäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
MIKKELIN JUKURIT
Jokipojille

Jotenkin tuntu siltä että vielä pitää antaa täysi tunnustus Joensuuhun! Ratkaisevan pelin jälkeen kun Jokipojat joutui kesälomalle meidän ""ansiosta" niin se ilmapiiri ja fanien rehti käyttäytyminen jätti kyllä erinomaisen kuvan siitä että on hienoa käydä Joensuussa myös tulevalla kaudella! Kiitos teille ja ensi kaudella taas tavataan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy