Mainos

Playoffs : Jokerit - Hifk

• 19 788
  • 167

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Odottelua

Töitä jäljellä kolme ja puoli tuntia. Ei aika kulu, ei.

Kämmeniä hikoiluttaa.

Ja nyt rehellinen ja sydämmestä tuleva pyyntö: Toivon kaikille kannattajille hyvää pleijarisarjaa. Huutakaa omienne puolesta niin maan perkeleesti, haukkukaa vastustajaa ja tuomareita jos tarvetta on, vittuilkaa oikein sydämmenne kyllyydestä ja muutenkin esiintykää kuten kunnon kiekkoihmisen tuleekin. Yksi pyyntö kuitenkin on: Älkää unohtako että lopulta kyse on pallopelistä. Puukot ja puntarit pysyköön kotona.

Pala Turku, pala! ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Heh. Teinihenkinen vittuilu on hauskaa. Mutta eikö nuo Vantaan Tarjoustalo-toppahousut koskaan keksi muuta kuin "suomenruotsalaisuus" ja "raha" -jutut? Tylsää. Varsinkin kun pelaavat suomenruotsalaisen rahan rakentamassa hallissa.

Mä luulen, että Hakunilan, Tikkurilan, Länsimäen ja mitä niitä ghettoja nyt onkaan, asujaimisto on tällä hetkellä täysii potkii seinää ja tulossa illalla Vantaan Liikenteen busseilla keskustaan asti katsomaan, kuinka jyväskyläläinen valmentaja komentaa sekavaa murteiden sekamelskaa vääntävää jääkiekkojoukkuetta Henkka de la Chapellen tutkaillessa jakkupukukansan kanssa välillä kentällekin päin pikkusormea nostaen. Lähinnä jengi on siellä katselemassa mestoja tulevia mömmömkisoja varten, Suomen keskiluokkaisinta juhlaa. Matsin jälkeen Vantaan toppahousut alkavat valmistautua jo viikonlopun vaaleihin ja ai että se SAK:n vaalimainos on hauska! Turvallisesti sitten vaan SDP:n ehdokkaan numero paperiin, ehkä jopa Bryggaren Artsin? Olen aina ihmetellyt, miksi SDP on Suomen suurin puolue, mutta lähiöistähän se vastaus löytyy.

Samaan aikaan parempiosaiset HIFK-fanit tulevat Länsiväylää tai suoraan stadista, mutta jokatapauksella lännestä Bemareillaan sun muillaan ja ihmettelevät, että mitä nämä junantuomat Itä-Vantaan helmet täällä kohkaavat.

Tuulipukujen kahinaa! Kolkkoa käkimassaa! Prolekarjaa! Kaikkea tätä tarjoaa jääkiekko, Suomen keskiluokkaisin laji. Niin turvallinen ja yksinkertainen peli, että lähiöissäkin sitä ymmärretään.

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Aika hauskoja juttuja on tullut luettua tässä ketjussa. Jotenkin tuntuu, että hieno urheilujuhla jää taka-alalle kun porukat kettuilee toisille.

Jokerit sitä ja jokerit tätä. Jokerifanit antaa kyllä takaisin samalla mitalla. Monta sivua on pelkkää samaa jauhantaa.

IMHO tämä tapahtuma on hienoin juttu, mitä on tapahtunut suomen urheilussa pitkiin aikoihin. Tämä poistaa tylsän runkosarjan(*mun mielestä*) aiheuttaman turhuuden täysin. Myös mediassa tämä asia on huomattu, rummutetaanhan sitä jokaisessa lehdessä, radiossa ja tv-kanavilla.

Eiköhän keskitytä pelkkään urheiluun ja jätetään turhat lapsuskettuilut sikseen. Jääkiekko on hieno laji ja tämä playoff pari on herkkua.

Peliä odotellessa...

edit: playoff typo

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti SuperTero
IMHO tämä tapahtuma on hienoin juttu, mitä on tapahtunut suomen urheilussa pitkiin aikoihin. Tämä poistaa tylsän runkosarjan(*mun mielestä*) aiheuttaman turhuuden täysin. Myös mediassa tämä asia on huomattu, rummutetaanhan sitä jokaisessa lehdessä, radiossa ja tv-kanavilla.

Eiköhän keskitytä pelkkään urheiluun ja jätetään turhat lapsuskettuilut sikseen. Jääkiekko on hieno laji ja tämä playoff pari on herkkua.

Höh! Nyt sinä rikot JA:n sääntöjä puhumalla järkeä Jok-HIFK pleijariketjussa. Täällähän pitää olla Pavlovin koira ja vittuilla koko ajan. Muuten ulkopaikkakuntalaiset luulevat, että täällä on meininki kesyyntynyt.

Niin, takana on yksi tylsimmistä (pelin taso) runkosarjoista aikoihin ja on oikeus ja kohtuus, että edes pleijariparit osuivat kohdilleen. Mutta ei se silti SM-liigasta tee täysin virheetöntä tuotetta. Ensi kaudella meininki muuttuu edes vähän, näin olen antanut itseni ymmärtää.

Paras voittakoon, tai sitten Jokerit.

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Mitäs muuten ootte siitä mieltä, että tuleekohan tapahtumaan mitään ylilyöntejä fanien osalta?

Oma veikkaus on, että jos ja kun sarja pelataan enemmän kuin neljä peliä, niin jotain pientä kähnäämistä tulee tapahtumaan.

Varsinkin silloin kun sarja menee poikki ja voittaneen joukkueen (l. Jokerit) antavat vähän suolaa haavoihin hävinneen joukkuen (l. IFK) faneille.

Fjalar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viisi tuntia vielä

Mä en voi sille mitään, mutta ilman meitä aitoja hifki-faneja, Jaffa-hallissa olisi kovin vaisu tunnelma. Olen kuunnellut siellä huutoja ja narri-fanit ovat kovin hiljaisia. Me huudetaan kovaa ja kannatetaan paremmin, meidän huudotkin on paljon hyvempiä ja fiksumpeja. Kuunnelkaa meidän huutoja ja ottakaa opeiksenne!

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Re: Viisi tuntia vielä

Viestin lähetti Fjalar
Mä en voi sille mitään, mutta ilman meitä aitoja hifki-faneja, Jaffa-hallissa olisi kovin vaisu tunnelma. Olen kuunnellut siellä huutoja ja narri-fanit ovat kovin hiljaisia. Me huudetaan kovaa ja kannatetaan paremmin, meidän huudotkin on paljon hyvempiä ja fiksumpeja. Kuunnelkaa meidän huutoja ja ottakaa opeiksenne!

Ei vittu näitä paveaanien kuningasideoita. :D

Ykkösellä nämä, Mike.

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TV-ottelu MTV 3 +

Laitan nyt tähänkin ketjuun saman viestin kun siihen päivän ottelun ketjuun. Eli illan ottelu tulee suorana MTV3 + palvelussa. Digiboxia pitää olla jos meinaa katsoa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh!

Tossa hetki sitten eräs mun kaveri (kannattaa muuten jotain v**un Jokereita), lupas syödä itsensä Ilmalan hornankattilan edessä, jos HIFK voittaa tänään. Itse nostan moiselle kulinaristiselle suoritukselle hattua.

Joten kaikki, ketä moinen, anatomisestikin varsin mielenkiintoinen projekti kiinnostaa, olkaa kameroidenne kanssa paikalla n. klo 21.00. Lupaan, että näky ei ole kaunis.

Nyt olenkin tässä miettinyt, että eikö teidän Jokerifanien tulisi tällä hekuman hetkellä yhdistyä, ja liittyä mukaan tämän urhean toverinne tempaukseen. Itse olisin kovin mielissäni, jos edes parikymmentä uhrautuvaa narripaitaa popsisi itsensä suihinsa tänä koleana kevätpäivänä.

Bon appetit.

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Re: TV-ottelu MTV 3 +

Viestin lähetti RoopeS
Laitan nyt tähänkin ketjuun saman viestin kun siihen päivän ottelun ketjuun. Eli illan ottelu tulee suorana MTV3 + palvelussa. Digiboxia pitää olla jos meinaa katsoa.

Eikös vasta perjantaina tule digiboksin kautta peli? Ei mun mielestä tämän päivän peliä tule sieltä.

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: TV-ottelu MTV 3 +

Eikös vasta perjantaina tule digiboksin kautta peli? Ei mun mielestä tämän päivän peliä tule sieltä.

Aivan oikein juuri näin. Sorry! :)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti cobol
On IFK:ssa vitsit näköjään vähissä kun lukee Neiti Marplen juttua tuosta yltä. Toki ymmärrettävää: kausi meni taas penkin alle, joukkueesta kukaan ei edes uskaltanut tapella Töpselit tai Jokerit peleissä - ja nyt tulee vielä lähtö playoffeistakin synkin luvuin. On se vaan vaikeaa olla IFK-fani -;)
Niin, ei kai sitä teidän nyt jo deletoidun voileivän surkeaa nuhjaamista Vopatia vastaan 17.9. pelatussa paikallismatsissa voi kutsua hyvällä tahdollakaan tappeluksi...

Tästä se lähtee... pitää oikein itse lähteä sinne Ilmalan periferiaan katsomaan millaiset säälittävät playoffs-humppafestivaalit siellä Merikukka-areenalla tänään on kyhätty. Kipakat jatsit narrineideille kaukalossa tarjoilee IFK.

Mitäs muuten ootte siitä mieltä, että tuleekohan tapahtumaan mitään ylilyöntejä fanien osalta?

Ylilyöntejä on sattunut jo tässä ketjussa niin paljon, että varsinaisessa 'tapahtumassa' ollaan takki tyhjänä. Luulen, että rankin huuto mitä seitsemännessä matsissa kuullaan on "Hyvä molemmat joukkueet!!"

P.S. CNN on löytänyt arkistokuvaa Osama bin Ladenista Jokerien fanipaita päällä. Huhujen mukaan hän tulee perjantaina E1:een.

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Viestin lähetti operational error

P.S. CNN on löytänyt arkistokuvaa Osama bin Ladenista Jokerien fanipaita päällä. Huhujen mukaan hän tulee perjantaina E1:een.

Se on todella kiva tietää, että maailman vaarallisin mies kannattaa Stadin ainoaa oikeaa joukkuetta! Itseasiassa Raatohan on pohjolan solun aivot!

Ei muuta kuin welcome OSAMA

Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti parempi joukkue voitti tämän sarjan ja meni välieriin. Siitä ei kahta sanaa.

Ifkin tämä kausi on ollut aikamoinen fiasko, hirveetä sekoilua läpi kauden. Ok, alkukauden veskarisähläilyt ja Simicekin keskenkuntoisuus ovat varmasti veroittaneet aika paljon ja kun siihen vielä lisää joukkueen tärkeimmän pelaajan loukkaantumisen Tammikuussa niin paketti on kasassa.
Silti olen sitä mieltä että olisi pitänyt pystyä antamaan Jokereille edes jonkinnäköinen vastus tässä ottelusarjassa. Näin ei kuitenkaan mielestäni ollut.

Onnea Jokereille!

Ai niin, Suhonen lähdeppä vittuun sieltä joukkueen peräsimestä. Tarjoan autokyydin sulle Forssan Autokeitaalle.

Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
VÄÄRIN!

Se on todella kiva tietää, että maailman vaarallisin mies kannattaa Stadin ainoaa oikeaa joukkuetta! Itseasiassa Raatohan on pohjolan solun aivot!

Ei muuta kuin welcome OSAMA

Maailman vaarallisin mien on yhdysvaltojen presidentti.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
4-0

Se oli sitten siinä, kauan odotettu stadilainen pleijarisarja, joka kyllä tunnelmaltaan läsähti kuin pannukakku. Yllättävän vaisu oli HIFK jolle sentään Jokerit tyrkytti mahdollisuuksia päästä sarjaan mukaan, ainakin kahdessa ekassa matsissa.

Jokereiden matka jatkuu, vielä ei edes tiedä minnepäin seuraavaksi mennään. Nyt pitää hetki nauttia tästä mutta eiköhän Raimo Summanen jo huomenna vie hyvänolontunteen kevyellä palautteella.

HIFK päätti kauden aika odotustenmukaisesti, sen verran vuoristorataa koko kausi oli, että vaikka mahikset tässä ottelusarjassa olikin, ei Alpo "Ape" Suhonen ikinä saanut ryhmää sellaiseen kuosiin, jota menestyvältä joukkueelta vaaditaan. Toki loukkaantumisillakin oli merkityksensä, mutta eiköhän HIFK- toverimme tämän aika tarkkaan Alpon niskaan kaada, ihan oikeutetustikin.

Tästä on hyvä jatkaa, katsotaan mitä kevät tuo tullessaan ja edelleen jäämme katsomaan, oliko Summasen puheet kovasta treenistä runkosarjan aikana pelkkää selitystä huonoille otteille vai niinköhän niissä kuitenkin oli totuudensiemen mukana. Siltä eittämättä toistaiseksi näyttää...

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tässä vaiheessa puheet 83-finaaleiden kuittaamisesta alkavat saada oikeaa perspektiiviä. Tai jos joku on vielä sitä mieltä, että ne finaalit on kuitattu, niin sitten tässä on kyseessä ns. win-win-situation.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy