Playoffs 2025 1. kierros: SaiPa (5.) – TPS (12.)

• 99 534
  • 1 247

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Heitetään tänne vaikka.
Oltiin pojan kanssa eilen hallilla katsomassa peliä ja jouduttiin kyllä sellasten huutelujen kohteeksi TPS-kaulahuiviemme kanssa, etten ole ennen törmännyt. Fanitus on oma juttunsa ja hienoa että Lappeesta oli porukkaa, mutta pelipaita päällä heitetyt jutut menee näköjään joskus yli ja näin kusee koko fanilauman laariin väärällä tavalla. Valitettavasti arvostus lopahti
Varmaan voit avata lisää, mikäli joku näin on hölmöillyt?

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Kyllä täällä ainakin yksi idänkiekkotietäjä kertoi, että TPS vain träppää. Toki jäi epäselväksi tietääkö hän mitä on trap-pelaaminen vai onko katsonut pelejä ollenkaan.
Tämä on mennyt itseltäni ohi. Kolme peliä neljästä oon katellu. Olisko sitte ollu se game 3, sitä träppiä, kun sitä en nähnyt.

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on mennyt itseltäni ohi. Kolme peliä neljästä oon katellu. Olisko sitte ollu se game 3, sitä träppiä, kun sitä en nähnyt.
On toi koko sarja ollu sellaista päästä päähän luistelua. Kiekkoa päätyyn ja halukkaat perään eli kaikki. Siinä ei hirveästi lätkäshakkia pelata.
Ei pääse katsojat tylsistymään.

-h-

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Heitetään tänne vaikka.
Oltiin pojan kanssa eilen hallilla katsomassa peliä ja jouduttiin kyllä sellasten huutelujen kohteeksi TPS-kaulahuiviemme kanssa, etten ole ennen törmännyt.
Onpa ikävä kuulla. Tällainen käytös ei ole SaiPan kannattajien tapoihin perinteisesti kuulunut, mutta tänä vuonna on kuulunut huolestuttavaa viestiä useampaan otteeseen. Toivottavasti huutelija lukee Kastunmiehen viestin ja pyytää anteeksi sopivaksi katsomallaan tavalla.

Haastan kaikki peleissä käyvät puuttumaan ja antamaan omien värejä pukeville välittömän palautteen, jos nämä alkavat huutelemaan vastustajan kannattajille.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Sinänsä harmittaa että kirjoitin asiasta. Oli vaan lähellä jopa oma hermostuminen ku 5v pojan kans syödään lihapiirakkaa ja kuuden veljeksen porukka tulee aukomaan päätä/provoamaan/ärsyttämään.
@Tirilän tori, @kaakon ykkönen taasko teidän porukka? Lopettakaa peleissä käynti, jos ette osaa käyttäytyä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Heitetään tänne vaikka.
Oltiin pojan kanssa eilen hallilla katsomassa peliä ja jouduttiin kyllä sellasten huutelujen kohteeksi TPS-kaulahuiviemme kanssa, etten ole ennen törmännyt. Fanitus on oma juttunsa ja hienoa että Lappeesta oli porukkaa, mutta pelipaita päällä heitetyt jutut menee näköjään joskus yli ja näin kusee koko fanilauman laariin väärällä tavalla. Valitettavasti arvostus lopahti
Keskiviikkona jotkut keskenkasvuiset tepsipojat vittuilivat ihan urakalla. En jaksanut välittää. Samat pojat yrittivät eilen tulla meidän katsomoon, mutta heidät heitettiin tylysti pihalle. En silti tuomitse tepsin faneja tai seuraa yleisesti. Noita tapauksia nyt vaan aina löytyy.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä oli eilinen peli väsyneintä puurtamista hetkeen. Tepsin kärki ollut todella yössä koko pudotuspelit. Marjala, Beaudin, Lindroth ja Wernblom. Tehoja kaivataan maanantaina!

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Seuraava sarja tosiaan alkaa yhden välipäivän jälkeen, mutta kannattaa kuitenkin huomioida, että puolivälierät on suunniteltu pelattavaksi aika löysällä tahdilla.

Kun viime kaudella ensimmäinen kierros päättyi maanantaina, yhden välipäivän jälkeen aloitetuissa puolivälieräsarjoissa pelattiin kolme ottelua neljän päivän sisään (keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina). Tällä kaudella kolmen ensimmäisen ottelun runkopäivät ovat keskiviikko, perjantai ja maanantai. Seitsemän ottelun puolivälieräsarjoihin on varattu peräti 15 päivää eikä kahtena peräkkäisenä päivänä ollut tarkoitus pelata missään vaiheessa.

Toki nyt pitää myös mainita, että HIFK:n sarja on ikävä poikkeus Nordiksen hallivaraustilanteen takia. Siellä pelataan kolme ensimmäistä ottelua neljän päivän sisään. Tämä koskee siis käytännössä SaiPaa, jos menevät jatkoon.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Heitetään tänne vaikka.
Ikävää, että tälläistä tapahtuu, mutta ei kannata uhriutua idiootien takia. Keskiviikkona ensimmäisellä erätauolla keski-ikäinen mies TPS-kaulahuivissa totesi mulle "kato ryssät saa taas matkustaa". Mä olen niin tottunut tuohon ryssittelyyn, etten jaksa enään välittää, lähinnä säälittää.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ikävää, että tälläistä tapahtuu, mutta ei kannata uhriutua idiootien takia. Keskiviikkona ensimmäisellä erätauolla keski-ikäinen mies TPS-kaulahuivissa totesi mulle "kato ryssät saa taas matkustaa". Mä olen niin tottunut tuohon ryssittelyyn, etten jaksa enään välittää, lähinnä säälittää.
Joku siis viitsii näin todeta livenäkin tämän alustan lisäksi? Melkoista touhua kyllä. Täällähän tuo on modejen puolelta todettu ihan validiksi "pikku piikittelyksi" ilmeisesti, kun minkäänlaisia muistutuksia ei tuosta saa. Piikitelkööt ihan miten muuten tahansa, mutta kansanmurhaajiksi kutsuminen on kyllä liikaa.

Alejandro

Jäsen
Itse ihmettelen etteivätkö turkulaiset tosiaan tiedä omasta geeniperimästään mitään. Huvittavaa.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Joku siis viitsii näin todeta livenäkin tämän alustan lisäksi? Melkoista touhua kyllä. Täällähän tuo on modejen puolelta todettu ihan validiksi "pikku piikittelyksi" ilmeisesti, kun minkäänlaisia muistutuksia ei tuosta saa. Piikitelkööt ihan miten muuten tahansa, mutta kansanmurhaajiksi kutsuminen on kyllä liikaa.
On kieltämättä mautonta. Muutenkin tää on vaan kuitenkin jääkiekkoa, jollain tavalla jopa huvittavaa miten urheilun seuraaminen/kannattaminen saa jotkut ihmiset käyttäytymään todella idioottimaisesti. Voiton hetkellä sitten ollaan niinkuin oltaisiin itse oltu kentällä ja saavutettu jotain.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
On kieltämättä mautonta. Muutenkin tää on vaan kuitenkin jääkiekkoa, jollain tavalla jopa huvittavaa miten urheilun seuraaminen/kannattaminen saa jotkut ihmiset käyttäytymään todella idioottimaisesti. Voiton hetkellä sitten ollaan niinkuin oltaisiin itse oltu kentällä ja saavutettu jotain.
Aivan oikein keulia ja niin edelleen, mutta tuollainen on kyllä aivan järkyttävää touhua. Sopisi oikeastaan keskustella Junttaimisinta lätkäpelissä- tai Milloin rasismi on rasismia-ketjussa.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Aivan oikein keulia ja niin edelleen, mutta tuollainen on kyllä aivan järkyttävää touhua. Sopisi oikeastaan keskustella Junttaimisinta lätkäpelissä- tai Milloin rasismi on rasismia-ketjussa.
Etenkin nykyisessä maailmantilanteessa kukaan tuskin haluaa tulla rinnastetuksi venäläisiin. Omat kaikki isovanhemmat oli vielä Karjalan evakkoja niin en ihan arvosta.

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen käynyt jo pitkään kausien alussa Lappeenrannassa vieraspelejä katsomassa. Saipafanit tulevat aktiivisesti jauhamaan kaikenlaista, kun yrittää vetyä änkeä naamatauluun. Vety on hyvä tuote. Kaikenlaista tullut vuosien saatossa joristua ja pelkkää positiivista sanottavaa laidasta laitaan. On jäänyt oikein mukava ja lepposan oloinen kuva sielläpäin asuvista. Paljon on vertailupohjaa, kun vieraskaukaloita tullut kierrettyä aktiivisesti. Viimeksi oli kossu tai vodkapaukkuakin tarjolla vanhemman herran toimesta, mutta oli skidit messissä niin joutui valitettavasti tästä kunniasta kieltäytymään.

Kastunmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoPa, TPS
Ei ollut tarkoitus uhriutua... Mut kuten edelliset viestit kertoo, niin meillä on aika paljon opittavaa puolin ja toisin hyvän maun mukaisesta fanituksesta. Siihen ei kuulu ryssittely eikä persereiän lapseksi kutsuminen.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
K-Espoo vs Tappara
  • 2.96
  • 3.80
  • 2.38
SaiPa vs TPS
  • 1.94
  • 3.95
  • 3.50
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy