Ehkä ei, mutta sitten alkaa välierät joista Sportin kannattajat nauttivat vielä enemmän.Kivahan se, että vihdoin Sport pääsee puolivälieriin. Nauttikaa nyt, ei se ilo kauaa kestä.
Kyllä oli upeaa katsottavaa nuo hallin juhlat voiton jälkeen. Hieman helpotti omaa vitutusta kun sai katsoa tuollaista kulttuuria.Kyllä tuo Vaasan kotiyleisökin on pudotuspelinsä ansainnut. Hienon näköistä/kuuloista menoa tänään TV:n välitykselläkin.
Kiitos hyvästä vastuksesta, harmi että toinen joutui tiputtaa toisen heti ekalla kierroksella, mielellään olis kohdannut KK:n vaikka välierissä tai finaaleissa.Vilpittömät onnittelut täältäkin Vaasaan.
Normaalisti koen antipatioita niitä joukkueita kohtaan, jotka pudottaa oman seuran keväällä. Tänä vuonna en. Kiva nähdä mihin Sportilla riittää seuraavassa pudotuspelisarjassa.
Normaalisti minulla on tapana selitellä kaikkea turhaa, nyt en selittele.
En ole tuollaisia desibelejä kuullut missään paikanpäällä, kuin tänään Vaasassa 3-2 ja 4-2 maalien aikana. Ihan käsittämätön tunnelma, hattu lähtee täällä päästä.
Antoisaa jääkiekkokevättä kaikille tätä ketjua lukeneille!
Kyllä. Itse haaveilen että Kouvolassa olisi jotain samanlaista, joka on ihan mahdollista sen The kevään sattuessa kohdalle.Kiitos hyvästä vastuksesta, harmi että toinen joutui tiputtaa toisen heti ekalla kierroksella, mielellään olis kohdannut KK:n vaikka välierissä tai finaaleissa.
Noista desibeleistä on paljon väännetty viime vuosina, runkosarjassakin ihan hyvää menoa hallissa ilman menestystä verraten muualle, mutta pudotuspeleissä ja seuran menestyessä tunnelma on aivan infernaalinen. Olen käynyt jokaisessa Suomen jäähallissa, ja Ruotsissa katsomassa muutaman SHL-pelin, niin on jotain mihin verrata. :)