Playoffs 2025 1. kierros: Kiekko-Espoo (8.) – Tappara (9.)

• 62 165
  • 710

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tappara näköjään valinnut itsesuggestion linjan, jossa jauhetaan jostain taklauksesta. Tuolla kiertolyönnillä kyynärpäällä ei ole taklausten kanssa mitään tekemistä riippumatta siitä osaako mailaansa hallita. Tuo sinun kuopan kaivuu alkaa kyllä jo olla huvittavalla tasolla kun noin 95% muista kirjoittajista näkee asiat vähän realistisemmin. Voin tarjota pidempää lapiota jos monttua vielä haluat syventää?
Mitäköhän tekemistä kuopan kaivuulla on sen kanssa, että linkkasin ainoastaan tuon Tapparan uutisen? Ymmärrän, että tunteet on pinnassa, mutta itse ainakin olen tuominnut teon alusta alkaen, enkä olisi pitänyt vääränä vaikka pelikieltoa olisi tullut 6-7 peliäkin. Kerro toki, mitä en näe tässä nyt realistisesti? Vai halusitko vain purkaa pahaa oloasi jostain syystä minuun?

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Dynamiitti on kylvetty, saa nähä räjähtääkö huomenna. Melko räjähdys herkkä tilanne. Ei oo ihan helppoa tuomareillakaan mennä matsiin.

eemuman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Esimerkiksi myöntää tehneensä jotain väärin.

Ilmeisen vieras käsite siellä päin. Vain "huonoa onnea".
No eikös tuo selvityksen anto ja rangaistuksen hyväksyminen ole myöntämistä? Vai onko tuolla uutisessa jossain kohta, missä Nykänen väittää, että ei tehnyt virhettä ja vituttaa vahingosta saatu neljän pelin aiheeton huili?

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
huhhu kyllä menee pahasti porukalla yli. Täytyy toivoa että Espoon joukkue myös yhtä höyrypäissään.

huomenna voitto ja Nykänen pääsee kehiin vielä tänä keväänä, toivottavasti viisastuneena jotta vastaavaa ei tapahdu enään mutta myös niin että uskaltaa edelleen pelata kovaa, toki jatkossa puhtaasti.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Mitäköhän tekemistä kuopan kaivuulla on sen kanssa, että linkkasin ainoastaan tuon Tapparan uutisen? Ymmärrän, että tunteet on pinnassa, mutta itse ainakin olen tuominnut teon alusta alkaen, enkä olisi pitänyt vääränä vaikka pelikieltoa olisi tullut 6-7 peliäkin. Kerro toki, mitä en näe tässä nyt realistisesti? Vai halusitko vain purkaa pahaa oloasi jostain syystä minuun?
No lähdetäänpä liikkeelle vaikka siitä, että tuossa tiedotteessa tekijä pahoittelee seuraamusta eikä tekoa.

Toisekseen tuo teikäläisen messuaminen nyt on vain huvittavaa, jos kerran tuomitset teon niin pakkoko sitä on puolustella täällä?

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Dynamiitti on kylvetty, saa nähä räjähtääkö huomenna.
Räjähdys ja muut ylilyönit ovat todennäköisesti Tapparan etu. KEspoolla on kotietu ja hyvä maalivahti.

Jos peli menee taktiseksi kyttäämiseksi, etu on kotijoukkueella. Kaikenlaiset säröt rutiiniin ovat haastajan etu...

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
No lähdetäänpä liikkeelle vaikka siitä, että tuossa tiedotteessa tekijä pahoittelee seuraamusta eikä tekoa.

Lienee muuten juristin kirjoittama kohta. Ollaan pahoittelevinaan mutta varotaan tarkoin myöntämästä mitään.

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Toisekseen tuo teikäläisen messuaminen nyt on vain huvittavaa, jos kerran tuomitset teon niin pakkoko sitä on puolustella täällä?
Minulla ei ole mitään tekemistä tuon tiedotteen kanssa, joten miksi ikään kuin sysäät vastuun siitä minulle? Eli mitäköhän puolustelua siinä vieläkin on, että linkkasin tuon Tapparan tiedotteen? En ottanut mitään kantaa itse tiedotteen sisältöön, totesin ainoastaan yhdellä lauseella Nykäsen pahoittelevan tekoa. Voit toki itse ajatella mitä haluat, mutta en jaksa tästä alkaa jankkaamaan.

Kurinpidon tuomio oli nyt tämä ja sillä mennään eteenpäin, ellei K-Espoo vielä valita päätöksestä. Nykänen kärsii ansaitusti rangaistuksensa ja Keskitalo toipuu toivottavasti mahdollisimman pian kuntoon. Minulla ei ole tästä sen enempää sanottavaa.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Dynamiitti on kylvetty, saa nähä räjähtääkö huomenna. Melko räjähdys herkkä tilanne. Ei oo ihan helppoa tuomareillakaan mennä matsiin.
Jos ei räjähdä niin olen pettynyt, tässähän alkaa puolueetonkin fani vähän innostua huomisista peleistä. Toivottavasti loukkaantunisilta vältytään, koska kumpikin jengi tietysti kykenee kovaan mutta puhtaaseen peliin.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Minulla ei ole mitään tekemistä tuon tiedotteen kanssa, joten miksi ikään kuin sysäät vastuun siitä minulle? Eli mitäköhän puolustelua siinä vieläkin on, että linkkasin tuon Tapparan tiedotteen? En ottanut mitään kantaa itse tiedotteen sisältöön, totesin ainoastaan yhdellä lauseella Nykäsen pahoittelevan tekoa. Voit toki itse ajatella mitä haluat, mutta en jaksa tästä alkaa jankkaamaan.

Kurinpidon tuomio oli nyt tämä ja sillä mennään eteenpäin, ellei K-Espoo vielä valita päätöksestä. Nykänen kärsii ansaitusti rangaistuksensa ja Keskitalo toipuu toivottavasti mahdollisimman pian kuntoon. Minulla ei ole tästä sen enempää sanottavaa.
Sanon tähän vain että Nykänen ei tuossa pahoittele tekoaan vaikka miten väännät. Mun puolesta voidaan kanssa antaa olla, ei kai tämä vänkäämällä muuksi muutu.

HOLIK 16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pahoitteli tekoa jo eilen ja oli yhteydessä Keskitaloon henkilökohtaisesti. Mistähän tuokin on keksitty että Nykänen olisi ylpeä teostaan eikä katuisi yhtään. Tämähän on kuin satukirja johon jokainen keksii oman sivun lisää.

Viimeksi muokattu:

Kukko

Jäsen
Sanon tähän vain että Nykänen ei tuossa pahoittele tekoaan vaikka miten väännät. Mun puolesta voidaan kanssa antaa olla, ei kai tämä vänkäämällä muuksi muutu.
Olihan nämä sinun kuopan kaivuu hommat aika noloja, jos ajatellaan kysymyksessä olleen tiedotteen linkkaus tapaukseen. Ei mitään syytä henkilökohtaiseen hyökkäykseen ja toivottavasti edes häpeät.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tuossa Tapparan julkaisemassa jutussa on viestinnällisesti muutamia asioita, joita ei kriisiviestinnässä kyllä opeteta (vaan päinvastoin), mutta erittäin hyvä, jos Nykänen on itse ollut yhteydessä Keskitaloon ja henkilökohtaisesti pahoitellut tätä asiaa.

Edit: Tiedotteessa ei siis pahoittele.

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pahoitteli tekoa jo eilen heti tapahtuneen jälkeen. Mistähän tuokin on keksitty että Nykänen olisi ylpeä teostaan eikä katuisi yhtään. Tämähän on kuin satukirja johon jokainen keksii oman sivun lisää.

Olisiko se sitten kannattanut laittaa siihen tiedotteeseenkin?

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Pahoitteli tekoa jo eilen heti tapahtuneen jälkeen. Mistähän tuokin on keksitty että Nykänen olisi ylpeä teostaan eikä katuisi yhtään. Tämähän on kuin satukirja johon jokainen keksii oman sivun lisää.
Jos on pahoitellut tekoa niin sitten on mennyt ainakin itseltäni ohi, missäköhän tuo olisi nähtävissä niin voisi käydä vilkaisemassa? Enkä toivoisi mitään spekulaatioita mistään ylpeydestä tekemisistään kun siihen suuntaan en ole missään vaiheessa viitannut...

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Tehnyt tämän eilen sekä tänään. Monestiko pitää vielä tehdä että riittää?
Tuo mitä tuossa tiedotteessa lukee on ihan samaa kamaa mitä kouluikäiset lapset sanoo sen jälkeen kun lyö vähän kovempaa ja pikkusisarus menee äidille itkemään. Mutku emmä tarkottanu ja se oli vahinko....

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannattaisko vaikka lukea se tiedote ajatuksen kanssa, niin voisi auttaa

Vielä kerran, jos pahoitellaan "tapahtunutta" ja vedotaan huonoon tuuriin, silloin ei pahoitella tekoa.

Ei siellä mitään maagisesti "tapahtunut" vaan Nykänen teki sen teon.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei kai kukaan niin tyhmä ole, että tahallaan tuossa vetäisi päähän tietäen että pelikielto tulee? Lienee sekoitus ylilatautumista, kokemattomuutta, huolimattomuutta ja paskaa tuuria, kun maila tökkäsi oudosti laitaan ja sai käden kimpoamaan noin. Pelaaja toki 100% vastuussa taklauksistaan, joten ulosajo ja pelikielto täysin oikein.

Tappara johti tuossa kohtaa peliä. Eihän millään logiikalla ole mitään järkeä tuossa kohdin hankkia 5min alivoimaa.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Olihan nämä sinun kuopan kaivuu hommat aika noloja, jos ajatellaan kysymyksessä olleen tiedotteen linkkaus tapaukseen. Ei mitään syytä henkilökohtaiseen hyökkäykseen ja toivottavasti edes häpeät.
Duodaduoda, tässähän viittasin yksittäisen nimimerkin viestitulvaan, jossa spinnataan tätä hommaa. Jos et ymmärtänyt kuopankaivuuvertauksella viittausta jankkaamiseen niin mitäköhän meinasit henkilökohtaisella hyökkäyksellä?

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Ei kai kukaan niin tyhmä ole, että tahallaan tuossa vetäisi päähän tietäen että pelikielto tulee? Lienee sekoitus ylilatautumista, kokemattomuutta, huolimattomuutta ja paskaa tuuria, kun maila tökkäsi oudosti laitaan ja sai käden kimpoamaan noin. Pelaaja toki 100% vastuussa taklauksistaan, joten ulosajo ja pelikielto täysin oikein.

Tappara johti tuossa kohtaa peliä. Eihän millään logiikalla ole mitään järkeä tuossa kohdin hankkia 5min alivoimaa.
Kyllä mä tosta löydän logiikkaa. Nelosen täytepelaaja hakee playoff-sarjassa ykkösparin pakin pois loppu ssrjasta...

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Jukurit
  • 1.85
  • 4.20
  • 4.15
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy