Yllättävän hyvää suomea kirjoitat, siihen nähden että ihan perustason taivutukset eivät luonnistu.
Sainoisitko mieluummin, että rinta rottingista? Vai rinta rottingilla?
Vittuilet suomen kielestä ja paukutat perään että "Sainoisitko mieluummin"
Yllättävän hyvää suomea kirjoitat, siihen nähden että ihan perustason taivutukset eivät luonnistu.
Sainoisitko mieluummin, että rinta rottingista? Vai rinta rottingilla?
Myönnän, tuossa on typo.Vittuilet suomen kielestä ja paukutat perään että "Sainoisitko mieluummin"
Myönnän, tuossa on typo.
Typo sen sijaan ei ole "suomen kieli". Tuskin ymmärrät mitä tarkoitan.
Korjaa, jos osaat.Yritätkö sä nyt ihan välttämättä kaivaa itsellesi koko ajan syvempää kuoppaa?
Joskus kannattaa vaan lopettaa.
Oli se aika hyvä 16 tuhannen ihmisen edessä u20 finaalissa ja varmaan oli aika kova paikka. Moni tuntuu unohtavan aina yhden huonomman matsin jälkeen sen edellisen ottelun. Tiistaina ja Perjantaina oli erittäin hyvä. Näyttöjä on kovista paikoista.
Jos ihan totta puhutaan, Tappara ei ole näin paska ollut sitten kevään 2012. Se, että Espoo mahdollisesti sarjan vie, ei ole todellakaan moite teille.Tässä keskustelussa paistaa sellainen monien Tappara-kannattajien asenne, että Tappara on täysi paska, ja jos Kiekko-Espoo onnistuiskin pääsemään jatkoon, johtuu se vain ja ainoastaan Tapparan paskuudesta. Ja jos Tappara on se joka menee jatkoon, on Kiekko-Espoo paskaakin paskempi, kun häviää altavastaajalle. Niin ja tuomarit eivät pelkästään ole paskoja, vaan puolueellisia ja aina Tapparaa vastaan.
Toivon ettei Kiekko-Espoo enää ikinä pelaa Tapparaa vastaan pudotuspeleissä. Kyse ei ole siitä ettenkö Tapparaa arvostaisi ja kunnioittaisi, vaan siitä että merkittävä osa Tapparan kannattajista on (ainakin tämän playoffs-sarjan keskustelun perusteella) ihan helvetin surullisia ihmisiä, jotka yrittävät viedän ilon muiltakin.
Ennen sarjan alkua Tappara vastustajana ei herättänyt minkäänlaisia tunteita. Nyt kun on nähnyt että vaikka Kiekko-Espoo on noussut aivan äärisuorituksiin, on Tappara silti todella vaikea joukkue voitettavaksi. On kyllä ollut hienoa seurata näitä pelejä, kun on tuollainen vastustaja! Silti en jää teitä kaipaamaan.
Loppuhuomiona että tämän kirjoittamiseen ei tarvittu yhtään alkoholia. Ja onhan täällä todella fiksujakin Tappara-kannattajia kirjoittamassa. Ja ehkä keskustelun suunta on vuorokaudessa muuttunut. Eipä ole enää huvittanut seurata.
Hyvä viesti, mutta mun mielestä se on kyllä Tapparan kannattajat, jotka mahdolliseen tappioon pyrkivät ennalta asennoitumaan.Eihän noissa mitään vikaa ole, tottahan ne on, ja kun asennoituu noin niin ei pety sitten niin paljoa. Näin siis mielessään jo asennoituu tappioon…
Minun miestäni tähän sortuvat molemmat. Espoolaiset alleviivaamalla sarjanousijuutta, ja Tapparan kannattajat tuolla ”joukkue on paska”-puheella. Molemmathan ovat tavallaan oikeassa. Tätä silti tarkoitan, että suomalaisuudessa on syvällä tämä ”altavastaajan asemasta on parempi ja turvallisempi ponnistaa” -mentaliteetti.Hyvä viesti, mutta mun mielestä se on kyllä Tapparan kannattajat, jotka mahdolliseen tappioon pyrkivät ennalta asennoitumaan.
Tätä ihmettelen jopa Tappara fanina. Aivan älytön itku tuomareista. Espoo kuulema roikkuu ja repii eikä mistään vihelletä. Käsittämätöntä myös miksi saadaan jäähyjä enemmän vaikka hallitaan peliä. No oisko siksi kun otetaan niitä. Tuomareissa tai linjassa ei mitään vikaa. Sama molemmille.Niin ja tuomarit eivät pelkästään ole paskoja, vaan puolueellisia ja aina Tapparaa vastaan.
Mun mielestä molareissa ei ole ollut eroa. Kumpikin pelannut todella hyvin. Rimpiselle on tullut enemmän torjuntoja, mutta myös hörppyjä. Sanoisin että sarja ratkeaa maalintekoon. Siinä molemmilla ongelmia.Joo, olen samaa mieltä että Rimpinen on ehdottomasti ollut maalivahdeista parempi tässä sarjassa
Myönnän, tuossa on typo.
Typo sen sijaan ei ole "suomen kieli". Tuskin ymmärrät mitä tarkoitan.
Joo ihme vänkäämistä molemmilts puolilta yhtäkkiä kun alkoi pudotuspelit. Kai sellaisesta joku tykkääkin.Tämän palstan perusteella molempien joukkueiden fanit ansaitsisivat joutua kesälomalle, jos tämä playoff-kiekon seuraaminen on näin hirveää.
Altavastaajan asema sattuu olemaan espoolaisen edustuskiekon identiteetin ytimessä, vähän samaan tapaan kuin Suomen maajoukkueella, mutta paljon voimakkaampana. Pelaajamateriaalissa hävitään aina eikä pelitavassakaan ole mitään hienouksia, mutta silti kiusataan isompia seiskapelien viime minuuteille.Tätä silti tarkoitan, että suomalaisuudessa on syvällä tämä ”altavastaajan asemasta on parempi ja turvallisempi ponnistaa” -mentaliteetti.
En voi tietää, mitä peruskoulua sinä olet käynyt, mutta tämän äidinkielemme (ainakin minun) oikeinkirjoitusmuotoja on kolme: suomi, Suomen kieli, suomenkieli. Sama tietysti pätee, esim. somali, Somalian kieli ym.Onnittelen sinua! Löysit 1/2 virheistäsi. Enkä todellakaan ymmärrä mitä tarkoitat, siinä olet oikeassa. Jos haluat opetella enemmän suomen kieltä, suosittelen kertaamaan peruskoulua.
En voi tietää, mitä peruskoulua sinä olet käynyt, mutta tämän äidinkielemme (ainakin minun) oikeinkirjoitusmuotoja on kolme: suomi, Suomen kieli, suomenkieli. Sama tietysti pätee, esim. somali, Somalian kieli ym.
Kerro lisää, kun sinulla tuntuu olevan parempaa tietoa.Kuoppa se vain syvenee.
Minulla ei siihen ole tarvetta. Jos toinen osapuoli ei ole ottanut vastaan ilmaiseksi tarjottavaa sivistystä, se olkoon hänen häpeänsä.Ymmärrän toki asemani, en voi dumata mistä avoimella keskustelupalstalla saa keskustella, mutta ehkä uskallan antaa vinkin: Mitäpä jos @Streight Forward ja @verikuut jatkaisitte äidinkielen tuntia yksityisviestien muodossa jonka tämä slusta mahdollistaa…
Mä haluun ajatella, että tämäkin oli vain aivopieru Nykäseltä, mutta oli kieltämättä irvokasta. Mutta eihän tossa kohtaa kuuluu heittää kiviä yleisön kanssa. Se oli kyllä erittäin tyylitöntä ja mautonta kyllä Nykäseltä kaiken kukkuraksi siihen päälle.Aitiosta ulos lähtiessään heitti nyrkkitervehdystä katsojan kanssa, joten kaipa itse koki hyvin tehneensä.
Aitiosta ulos lähtiessään heitti nyrkkitervehdystä katsojan kanssa, joten kaipa itse koki hyvin tehneensä. En tiedä, mikä kyseisen henkilön sopimustilanne Tapparan kanssa on, mutta jos se on katkolla kauden jälkeen, toivon, ettei jatkoa tule.
Mä haluun ajatella, että tämäkin oli vain aivopieru Nykäseltä, mutta oli kieltämättä irvokasta. Mutta eihän tossa kohtaa kuuluu heittää kiviä yleisön kanssa. Se oli kyllä erittäin tyylitöntä ja mautonta kyllä Nykäseltä kaiken kukkuraksi siihen päälle.
Sit taas vois oppia ymmärtämään lukemaansa. No kokeillaan uudestaan.Se 'nyrkkitervehdys' oli vain normi poistumisläpyt lapselle, joka oli ojentanut kätensä kaiteen raosta. eikä mikään telotuksen oikeuttamisen osoitus.