MIllä perusteella helppo sarja ? Otettiinhan me teiltäkin pisteet 7-5.Oon todella pettynyt jos Ässät ei mene tästä jatkoon. Pitäis olla aika helppo sarja
MIllä perusteella helppo sarja ? Otettiinhan me teiltäkin pisteet 7-5.Oon todella pettynyt jos Ässät ei mene tästä jatkoon. Pitäis olla aika helppo sarja
Mikään ei oo helppoa kun tosipelit alkaa. Jos mä itse "pelkään" jotain, pelkään hyvien valmentajien joukkueita. Ne koutsit saa pelaajat uskomaan juttuun ja hitsautumaan yhteen. Ja Mannerin kait voi lukea hyväksi koutsiksi.Oon todella pettynyt jos Ässät ei mene tästä jatkoon. Pitäis olla aika helppo sarja
No joo totta, Manner auttaa paljon, mutta näen siitä huolimatta Ässät olevan suosikki tässä. Hoitakaa nyt tämäMikään ei oo helppoa kun tosipelit alkaa. Jos mä itse "pelkään" jotain, pelkään hyvien valmentajien joukkueita. Ne koutsit saa pelaajat uskomaan juttuun ja hitsautumaan yhteen. Ja Mannerin kait voi lukea hyväksi koutsiksi.
Tästä huolimatta, uskon Ässien pääsevän jatkoon, sanotaan 4 pelissä. Ensimmäinen peli antaa sarjalle heti jo suuntaa, kumpi lähtee jahtaamaan ja kumpi edeltä.
kyl mä mielenkiinnolla seurailen, mitä Sailio ja Aaltonen touhuu, miten siihen reagoi vaikka Karjalainen.
Ja historiaahan on
Puhtaan matemaattisestihan tasavahvoista joukkueista (ja näin se taitaa tällä kertaa koko liki olla) ensimmäisen matsin voittaja menee 'bout 2 kertaa kolmesta jatkoon. Kahdesta nollasta ollaan 87,5-12,5 tilanteessa ja taas 1-1 tilanne palauttaa lähtöruutuun.Sama paine se vierasjoukkueella on. Kun häviät avausottelun, tarkoittaa se sitä, että on voitettava seuraavasta neljästä pelistä kolme.
Puhtaan matemaattisestihan tasavahvoista joukkueista (ja näin se taitaa tällä kertaa koko liki olla) ensimmäisen matsin voittaja menee 'bout 2 kertaa kolmesta jatkoon. Kahdesta nollasta ollaan 87,5-12,5 tilanteessa ja taas 1-1 tilanne palauttaa lähtöruutuun.
Mikko Jokela vs Leo Komarov?Kerholla on Isomäestä niin hyvät muistot, että on ihan toinen koti.
Eikös se ollut Rinkulalla? Pitääkö kaivaa ne mestaruus-DVD:t naftaliinista?Mikko Jokela vs Leo Komarov?
Ei ollut.Eikös se ollut Rinkulalla? Pitääkö kaivaa ne mestaruus-DVD:t naftaliinista?
Joo, vieraissahan se oli. Oikein hyvät muistot tuosta taklauksesta silti.Ei ollut.
Kyllä varmaankin mutta paineensa siinäkin on. Kakkospeli se näissä se sarjan tärkein kuitenkin tavallaan on.Juuri näin. Eli avauspelin merkitys on suuri ja uskoisin, että jokainen joukkue aloittaisi mieluummin kotona.
Kyllä varmaankin mutta paineensa siinäkin on. Kakkospeli se näissä se sarjan tärkein kuitenkin tavallaan on.
Mikko Jokela vs Leo Komarov?
Keskimäärin kotijoukkue voittaa pleijareissa 58% matseista. On siinä etu mutta pienempi kuin oletin.Jokaisessa pelissä on paineensa.
Siksi siitä puhutaan kotietuna. Kotona moni joukkue saa itsestään parempaa suoritusta irti.
Rauteen Mikon hanskathan ovat edelleen Rinkulan katossa, Tepsin ajoiltaan.Jotkut väittävät, että Komarovin kypärä on edelleen ilmassa.
Voi siellä jos perjantaina pelataan Kerhopakilla hiukan jänskättää kulmaan mennessä, jos vaikka Talaja kerää vauhtia siniseltä asti.Jokaisessa pelissä on paineensa.
Siksi siitä puhutaan kotietuna. Kotona moni joukkue saa itsestään parempaa suoritusta irti.
Keskimäärin kotijoukkue voittaa pleijareissa 58% matseista. On siinä etu mutta pienempi kuin oletin.
Yleinen. Seiskapelit menevät kotijoukkueille 86%. Puolivälierissä, joissa tasoerot tietenkin näkyvät jo runkosarjan perusteella, kotona aloittavat menevät 7/10 välieriin eli karkeasti voi sanoa sen 4. vs 5. olevan kolikonheittoa ja muuten kolmen kärki jatkaa. edit: Ja totta kai siis nuokin tuota kotivoiton prosenttia nostavat. Tässä on nyt tavallaan uusi formaatti edessä mutta sijalta 10. on menty jatkoon noin 42% kerroista. Eli matemaattinen etu on Ässillä mutta ei se kovin iso ole.Huomioiko tuo prosentti sen mikä kotijoukkue kyseessä vai onko yleinen?
Toiset eivät ole niin vahvoja kotijoukkueita kuin toiset.
Edellisen kerran kun Ässät 1.kierrosta pelasi niin muistot ovat lämpimät:Ässillä hyvä sauma mennä tästä jatkoon.
Ja toivottavasti meneekin. Niin vähän Porilaiset olleet tosipeleissä viime vuosina,
Tunnelma aina hyvä Porissa, yksi parhaista.