OnAnteeksi jos olen ihan väärässä mutta onko paljon puhuttu ja pelätty Heikkala siis tuo kentän pienin pelaaja? :D
Koolla ei ole väliä tässä tapauksessa vai miten se meni :DAnteeksi jos olen ihan väärässä mutta onko paljon puhuttu ja pelätty Heikkala siis tuo kentän pienin pelaaja? :D
On ja sehän tässä hauskaa onkin. On meidän fyysisin pelaaja.Anteeksi jos olen ihan väärässä mutta onko paljon puhuttu ja pelätty Heikkala siis tuo kentän pienin pelaaja? :D
Jäi henkiin oli puhdas. ItkeTulkaahan nyt Jukuri-fanit kertomaan millä logiikalla kiekotonta pelaajaa saa taklata päähän? Onko sekin sitä "kunnon vääntöä"
No oli odotettavissa ku kaveri makaa kokoajan kentän pinnassa kyl se jossain vaiheessa takas saaTulkaahan nyt Jukuri-fanit kertomaan millä logiikalla kiekotonta pelaajaa saa taklata päähän? Onko sekin sitä "kunnon vääntöä"
Ei kai tässä pelissä ainakaan Kärpistä kukaan ole Huuhtaselle takaisin antanut? Aihetta ehkä olisi ollut.No oli odotettavissa ku kaveri makaa kokoajan kentän pinnassa kyl se jossain vaiheessa takas saa
Jäi henkiin oli puhdas. Itke
No oli odotettavissa ku kaveri makaa kokoajan kentän pinnassa kyl se jossain vaiheessa takas saa
Tarkotan turusta ku aika helposti kaatuu en tilannetta tarkemmin kattonu nii hakala sanoaEi kai tässä pelissä ainakaan Kärpistä kukaan ole Huuhtaselle takaisin antanut? Aihetta ehkä olisi ollut.
Nosti vahingossa kädet kasvoihin?Yhteentörmäys ja vahinko se Huuhtasen ja Turusen tilanne oli PISTE
Ja vitut. PISTE.Yhteentörmäys ja vahinko se Huuhtasen ja Turusen tilanne oli PISTE
Huuhtanen ihan sattumalta ajautui täysin paikalla olevan Turusen kanssa samalle linjalle ja sattumalta nosti kädet Turusen pään korkeudelle? Noh, sattuuhan näitä.Yhteentörmäys ja vahinko se Huuhtasen ja Turusen tilanne oli PISTE
Aa aivan. Meni sekaisin, kun se nimenomaan on ollut Huuhtanen kumollaan jokaisen tilanteen jälkeen.Tarkotan turusta ku aika helposti kaatuu en tilannetta tarkemmin kattonu nii hakala sanoa