ylähyllyn kääpä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit, Hydraulic Oilers, Saipa, Saimaan Pallo,
Onks tähän jotain muuta lähdettä kuin satunnaiset twitter-heitot?
Pitäisikö sinunkin nyt edes yrittää? Hiukan ylpeyttä ja ryhtiä. Tulisi paljon parempi.On kyllä Anttilalta noloa, jopa naurettavaa tapella lähes 20cm lyhyemmän kaverin kanssa. Hyi saatana. Koivunen jälleen uskalsi vähän tökkiä summerin jälkeen kun oli iso paha Mörkö vieressä. Onko tuolla vuoden 2019 ihmeellä mitään muuta annettavaa suomalaiselle jääkiekolle, oikeesti? Olisiko jo aika mennä takaisin Narreihin, pelata vielä kausi, jäädyttää paita ja ruveta brenkun juontiin.
Ja hei pakko mainita vielä uudestaan, tappeli siis N. 20CM LYHYEMMÄN KAVERIN KANSSA! Noloa, noloa. Kyllä olisi pitänyt pitää Joonas Kalliola niin tulis Mörkölle noutaja!
Ihan mielenkiinnosta pitää kysyä, onko Jukureissa tai edes Liigassa pelaajaa joka ei ole 20cm lyhyempi kun Anttila?On kyllä Anttilalta noloa, jopa naurettavaa tapella lähes 20cm lyhyemmän kaverin kanssa
Tällaisesta on jo tällä kaudella tullut pelikieltoa.On tämä nykyään lasten touhua, jos jo pienistä huuteluistakin mietitään pelikieltoa.
Jos tuo olisi pelikiellon paikka, niin toivottavasti ei tallentunut mihinkään ja Huuhtanen säästyy pelikiellolta.
Kyllä mä sen muistan. Naurettava pelikielto se olikin ja toivon ettei Huuhtanen saisi mitään pelikieltoa tästä. Nyt onneksi ilmeisesti vain ex twitterissä väitetään tällaista kuuluneen eikä ole mitään videota mistä pystyisi varmistamaan, että Huuhtanen on varmasti tällaista huutanut. Toivottavasti ei mitään löydykään, sillä Liigan tuotteen kannalta olisi täysin älyvapaata rankaista pelaajaa vastustajan pienestä psyykkaamisesta. Huuhtanen kuuluu kentälle eikä katsomoon näissä peleissä.Tällaisesta on jo tällä kaudella tullut pelikieltoa.
Ihan samasta asiastahan tässä on kyse! Itseä lyhempien kanssa EI SAA TAPELLA. Saattaa nimittäin tulla näätäeläinten ystävät vihastuksiin sellaisesta, nih!Pitäisikö nyt edes yrittää?
thatsthejoke.jpgIhan mielenkiinnosta pitää kysyä, onko Jukureissa tai edes Liigassa pelaajaa joka ei ole 20cm lyhyempi kun Anttila?
Onks tähän jotain muuta lähdettä kuin satunnaiset twitter-heitot?
Itse kyllä pidän homottelua sen verran urpona touhua että vähintään vaikka tyhmyydestä sietäisi saada kakkua.Vaikka olisi niin perus pleijarimenoahan tuo on. Tuo Reunasen homma saanut vissiin ihmiset vähän varpailleen.
Eihän tuo tietenkään mitenkään fiksua varsinkaan nykyaikana ole, mutta helvetin lievää verrattuna mitä esim. meidän junnuaikoina huudeltiin vastustajalle. Kannattaa joskus jos jonkun pelaajan kanssa pääsee juttusille vähän kysellä millaista tekstiä siellä kaukalossa kuulee, niin huomaa että tuo on vielä hyvin pientä.Itse kyllä pidän homottelua sen verran urpona touhua että vähintään vaikka tyhmyydestä sietäisi saada kakkua.
Samaa mieltä. Paitsi mitä minä muistelen niin jutuissa oli jotain pientä yritystä vähän edes kliseistä pois ja jotain nokkelaa yritettiin. Tuohan on ihan yläaste tason suorittamista, 0 pistettä ja takaisin vaikka Aku Ankan pariin, sieltäkin löytyy parempaa materiaalia minkä Huuhtanenkin suattaa ymmärtää ja ottaa valikoimaan.Eihän tuo tietenkään mitenkään fiksua varsinkaan nykyaikana ole, mutta helvetin lievää verrattuna mitä esim. meidän junnuaikoina huudeltiin vastustajalle. Kannattaa joskus jos jonkun pelaajan kanssa pääsee juttusille vähän kysellä millaista tekstiä siellä kaukalossa kuulee, niin huomaa että tuo on vielä hyvin pientä.
Ja vahvistaa edelleen pointtiani. Jos tuo pitää paikkaansa niin itse ottaisin tuon tappouhkauksen aika vakavissaan, mutta ilmeisesti se homottelu tässä onkin se isoin asia.
Eipä taida Huuhtanen pelata seuraavassa ottelussa, jos nuo somessa liikkuvat huhut hänen sanomisistaan pitävät paikkaansa. Jääkiekkoliitolla ollut viime vuosina aika tiukka linja näissä.
Jep. Melko miehekästä touhua Huuhtaselta. Koko ajan vahvistuu käsitys siitä, että kyseinen herra on melkoinen urpo. Välistä ajattelin hänen ottaneen tarkoituksella JarkkoRuutumaisen agitaattori tyylin, mutta taitaakin vain olla lapsellinen ja tyhmä.Itse kyllä pidän homottelua sen verran urpona touhua että vähintään vaikka tyhmyydestä sietäisi saada kakkua.
Erittäin hyvin tiivistetty jokainen sana. Samoilla linjoilla tääläkin ollaan.Upea sarja, upeat joukkueet. Jukureissa on paljon pelaajia, jotka mahtuisivat minun Kärppiin. Myös Huuhtanen, joka juuri nyt vähän hakoteillä, mutta onhan se pelimies. Lauantaina jatketaan!
Kärpät - Jukurit 3.96 - 1.54
Jukurit - Kärpät 4.56 - 2.13
Kärpät - Jukurit 1.32 - 2.87
Jukurit - Kärpät 2.41 - 2.24
Kärpät - Jukurit 2.03 - 1.69
Yhteensä: Kärpät - Jukurit 11.68 - 13.07
Huuhtanen, ihmettelen miksi kesti niin kauan syttyä tähän sarjaan. Lähtö oletus oli se, että ekoista vaihdoista lähtien herra ilmoittaa kaukalossa omilla taklauksilla, että koko ilta tulee.
Ja nyt kun on syttynyt, niin pieni vaara olemassa, että meneekö yli taklauksien hakeminen ja keskittyminen pois maalin teosta.
Huomenna jatkuu ja tupa on täysi möliseviä viikinkejä.
Huuhtasesta on moneksi. Väänti eilen kovaa Kärppämaalin edessä, josta Jukureiden ensimmäinen maali. Välillä näyttää luistelu kuin murrosikäiseltä pojanklopilta joka kaivanut luistimet kaapista parin vuoden tauon jälkeen. Huuhtasen nimi tultaneen muistamaan Pohjois-Suomessa pitkään.
Tähän semmoinen päivitys, että koko illan aikana näin yhteensä 3 Jukureiden kannattajaa. Kertoo mielestäni karua kieltä tämän ”heimon” fanien kiinnostuksesta omaa joukkuettaan kohtaan. Ei taida Mikkeliläisiä tuo matkustus paljon kiinnostaa.Breaking news: Ainakin yksi Jukureiden kannattaja on saapunut Ouluun. Tai siis yhden olen hallilla alkulämpöjen ja ensimmäisen erän aikana nähnyt.
Ei ole samasta kyse ja tiedät sen. Anttila on sarjan pisin kaveri, joten ei löydy vaihtoehtoja.Ihan samasta asiastahan tässä on kyse! Itseä lyhempien kanssa EI SAA TAPELLA. Saattaa nimittäin tulla näätäeläinten ystävät vihastuksiin sellaisesta, nih!
thatsthejoke.jpg