Huonosti ilmaistu. Olisi pitänyt sanoa roikkui tuloksessa kiinni. Peli oli vielä noin kymmenen minuuttia ennen loppua 1-1. Olihan Kärpät pelillisesti valmiimpi ja parempi, siitä ei kahta sanaa.Muuten hyvää analyysiä viestisi, mutta tästä olen eri mielltä.
Voittajasta ei ollut mitään epäselvyyttä heti eka erästä lähtien. Tai sanotaan näin, että itse en kuvailisi Jukurien eilistä esitystä "hyväksi perässä roikkumiseksi".
Tommosen A380:n olivat ottaneet charterina eli mitä siihen nyt mahtuu, pauttiarallaa 800.Onko tietoa paljonko Kärppien faneja on tulossa tänään Mikkeliin?
Junno tainnu kustantaa Mikkelin lentoaseman laajennuksen nopealla aikataululla :DTommosen A380:n olivat ottaneet charterina eli mitä siihen nyt mahtuu, pauttiarallaa 800.
Käsittääkseni bussilastilliset Oulusta ja Helsingistä.Onko tietoa paljonko Kärppien faneja on tulossa tänään Mikkeliin?
Bussi sekä Oulusta että etelästä. Omatoimireissaajille Mikkeli on hieman huono kohde, sieltä kun ei tahdo päästä pois enää matsin jälkeen. Maksaiskohan Junno helikopterikyydin tai oman yksityiskoneen puolen Suomen rahoilla?Onko tietoa paljonko Kärppien faneja on tulossa tänään Mikkeliin?
2 bussia.Käsittääkseni bussilastilliset Oulusta ja Helsingistä.
Onko Mikkelistä tulossa huomenna Raksilaan väkeä?
Mielenkiinnosta, onko meidän seura informoinut Jukureiden omistamasta hotellista jäähallin vieressä kärppäfaneja tai ryhmittymiä? Edullinen majoitus ja matsilippu kaupan päälle.Bussi sekä Oulusta että etelästä. Omatoimireissaajille Mikkeli on hieman huono kohde, sieltä kun ei tahdo päästä pois enää matsin jälkeen. Maksaiskohan Junno helikopterikyydin tai oman yksityiskoneen puolen Suomen rahoilla?
Hienoa, tervetuloa!2 bussia.
On siellä bussi käynyt ennenkin. Viimeksi Oulun terveisinä bussista oli puhkaistu rengas parkkipaikalla..Hienoa, tervetuloa!
Enpä muista koskaan nähneeni Jukuri-fania livenä (varmaan mm. etäisyyksistä johtuen).
On tullut tietoa lippuvarausten yhteydessä. Jos en väärin muista, niin viime vuonna EtäKärpät olikin siellä yötä jonkin tuplapeli-viikonlopun yhteydessä. Muuten hyvä hotelli, mutta helikoptereiden laskeutumisalustoja olisi tarvittu enemmän.Mielenkiinnosta, onko meidän seura informoinut Jukureiden omistamasta hotellista jäähallin vieressä kärppäfaneja tai ryhmittymiä? Edullinen majoitus ja matsilippu kaupan päälle.
Tammikuun alun ottelussa voin vahvistaa nähneeni yhden. Eikä yhtään vähempää, vaan Kärppien fanikatsomon välittömässä läheisyydessä. :DHienoa, tervetuloa!
Enpä muista koskaan nähneeni Jukuri-fania livenä (varmaan mm. etäisyyksistä johtuen).
On tuolla Uusikuu hotellissa useammatkin yölliset toogabileet järjestetty tuplareissujen yhteydessä. Hintalaatusuhteeltaan erinomainen majoitusratkaisu.Mielenkiinnosta, onko meidän seura informoinut Jukureiden omistamasta hotellista jäähallin vieressä kärppäfaneja tai ryhmittymiä? Edullinen majoitus ja matsilippu kaupan päälle.
Olen ehkä nähnyt yhden. Mutta taitaa olla näillä korkeuksilla erittäin harvinainen bongattava. Sain siitä jopa kuvan zoom-objektiivilla, mutta kuvasta tuli vähän hämärä. Laumoissa en ole tätä lajia nähnyt kuin kirjoissa, mutta senkin pitäisi kyllä olla tälle lajille tyypillistä käyttäytymistä. Innolla myös jo virittelen mikrofonia ja odottelen ääninäytteitä, mikäli mahdollista.Tammikuun alun ottelussa voin vahvistaa nähneeni yhden.
Tässä kannattaa olla tarkkana. Voi sekoittua helposti uhanalaiseen Jokeri-lajiin.Itse bongasin keskiviikkona hallilta yhden, E-F kulmauksessa käytävällä. Harvinaisia kyllä ovat, ei ole ennen näkynyt.
Suosittelen pyydystämään ens kerralla lasipurkkiin. Ei tota muuten kukaan usko.Itse bongasin keskiviikkona hallilta yhden, E-F kulmauksessa käytävällä. Harvinaisia kyllä ovat, ei ole ennen näkynyt.