Onnea Rauma. Ottelun moraalinen ja pelillinen voittaja, ei tarvi kilppareita vedellä tuolla dominoinnilla.
Pakko kysyä että millä vitun dominoinnilla?
Eka erä oli lätkää ja ehkä jopa vähän TPS - merkkinen. Todella epätodellisen huono viimeistely ja helvetin huono pulustuspeli (tm Miettinen) päästi Lukon erätauolle johdossa.
Sen jälkeen kaksi ja puoli erää ehkä Lukko- merkkistä sähellystä.
Kaksi heikkoa joukkuetta, mutta ihan sarjasijoituksen mukaista suorittamista.
Dominointi on jotain ihan muuta. Mutta ehkä mulla on sitten vaan vanhanaikaiset värilastit.
Edit: Ainiin, unohdin että Kärpillä oli kovis-Ritchie ja meitin Nurmi oli neiti. Ritchie oli vaan läski paska jolla ei kupoli kestänyt. Pääsettekö porot koskaan yli? Joko pohjoisessa aurinko alkaa nousta? Joskus teilläkin on vielä kesä siellä hei.
Ai ai ku sattuu, älä enää meitä noin pahasti rankaise sanallisella ilotulituksellasi.
Ite ootte tyhmiä, tyhmyrit.
Pakko muuten kehua teidän kannatusmusiikkeja. Harvalla kuulostaa noin Neuvostoliitolta.
Ihan helvetin nätti on muutenkin teidän historia, menestysjengi suurkaupungista.
Mut jonain päivänä ootte ehkä jonkun isoveli. Pallo-Iiroille voitte mennä isottelee. Tepsille ootte aina sellainen säälittävä räkänokka-äpärä. Mut onneks teillä on lyhyt matka tulla katsomaan meidän viirejä ja isoa hallia.
Sattuko yhtään sydämmeen? RTK, on se kova!
Ja btw. Mun mielestä se Gibson-Dudas -episodi meni ihan koodin mukaan. PItkälti muutekin jos löi mailalla naamaan, ni sai jäähyn eli en jaksa tuomareista inistä. Enemmän ois saanu tapella ja taklata, mut tää on tätä nykyaikaa, joten ei saa, soo soo.
Tässä ketjussa on kyllä rehdin urheilujuhlan tuntua.
Näin on. Voittaja on se joka pystyy eniten osoittamaan vastustajan filmaajia. Tai sitten vetää parhaimmat kilpparit.
On ne saatana kovia!
Mä olin näkevinään siellä pari puolittaista taklaustakin, mut eihän semmosta nykykiekossa arvosteta.
Muutaman kerran kyllä oli pakko ihmetellä, että miten voi pelata jääkiekkoa niin että sulla on pää ensin ja kaula 2m pitkänä. Sit hirvee uikutus kun osuu puhelimeen.
En mä tiedä, mutta ei oo kotona tapana laittaa päätä oven väliin.
Muuttuiko peliasento jotenkin ennen osumaa?
Eli jos pelaa koko pelin pää pitkänä polvien tasolla niin kukaan ei saa koskaan taklata?
Jumalauta uus menestysresepti on keksitty.
Jotain vitun kääpiöitä hiihtämään pää polvissa 60 minuuttia ja voitto on meidän. En kyllä ihmettelisi, jos tuo olisi Liigan ultimaattinen huipentuma.
Täysi Nokia-areena kattomassa kun kaks joukkueellista kääpiöitä vuorotellen pitää erän kiekkoa. Ei saa ottaa poijes vaan pitää kunnioittaa toisen tilaa.
Ja pahoittelut kääpiöille, ei mulla oo mitään teitä vastaan.