Pakko myöntää, että vähän käsi tärräsi KalPan nuoriso-osastolla.Onko siellä Kuopiossa huono jää vai polttaako vaan pelaajilla? Ja ei, ei ole vittuilua, Pelsufanina ei ole varaa vittuilla muiden jään kunnoista :D
Pakko myöntää, että vähän käsi tärräsi KalPan nuoriso-osastolla.Onko siellä Kuopiossa huono jää vai polttaako vaan pelaajilla? Ja ei, ei ole vittuilua, Pelsufanina ei ole varaa vittuilla muiden jään kunnoista :D
Mulle ihan sama vaikka läpsyttelisivät siellä hallilla vierustoverin paljasta persettä taustalla soiden Joseph Haydneia, jos sillä ollaan tuolla materiaalilla ja budjetilla Liigan kolmanneksi paras kotijoukkue.Läpsyttimet ja NRJ-musiikki katkoilla. Hymyilyä.
Toivottavasti paikallaolevat vaasalaiset (bussillinen vai kaks?) saa edes vähän näytettyä kannattamislutuuria idän ihmeille
Pyllynläpsyttelystä tulikin sitten mieleen Kummeleiden sketsi. Naapurille piiskaa pyllylle pahvisellä mainosläpsyttimellä. Ainahan me ollaan Kuopiossa oltu innovatiivisia. Toki Niiralan monttu ei olisi enää lapsiperheiden paikka ikävä kyllä.Mulle ihan sama vaikka läpsyttelisivät siellä hallilla vierustoverin paljasta persettä taustalla soiden Joseph Haydneia, jos sillä ollaan tuolla materiaalilla ja budjetilla Liigan kolmanneksi paras kotijoukkue.
Aika hiljasta näytti olevan, elonmerkkejä näkyi kulmassa kun Sport maalin teki, muuten melko hiljasta oli.Läpsyttimet ja NRJ-musiikki katkoilla. Hymyilyä.
Toivottavasti paikallaolevat vaasalaiset (bussillinen vai kaks?) saa edes vähän näytettyä kannattamislutuuria idän ihmeille
Taitaa tosin KuPSin faniporukka viedä Vepsun vastaavaa 100-0, eli kyllä Kuopiostakin sitä "oikeaa" kannattajakulttuuria löytyy.Toivottavasti paikallaolevat vaasalaiset (bussillinen vai kaks?) saa edes vähän näytettyä kannattamislutuuria idän ihmeille
Eipäs taida viedäTaitaa tosin KuPSin faniporukka viedä Vepsun vastaavaa 100-0, eli kyllä Kuopiostakin sitä "oikeaa" kannattajakulttuuria löytyy.
Miten KuPSin ja VPSin kannattajaporukat liittyy KalPaan ja Sportiin. Futisforum varmaan paras paikka tälläiselle keskustelulle.Taitaa tosin KuPSin faniporukka viedä Vepsun vastaavaa 100-0, eli kyllä Kuopiostakin sitä "oikeaa" kannattajakulttuuria löytyy.
Viestissä puhuttiin ettei Kuopiosta löydy kannattajakulttuuria.Miten KuPSin ja VPSin kannattajaporukat liittyy KalPaan ja Sportiin. Futisforum varmaan paras paikka tälläiselle keskustelulle.
Kyllähän se on jääkiekon voitto jos KalPa jatkoon menee, niin tylsää on tuo Sportin peli.Minusta tämä peli oli tylsä. Oikea joukkue eli aktiivisesti pelannut voitti, mutta ei ollut kaukana että Sport olisi voittanut.
Mäenpää oli pitkään heikko, mutta näytti miksi on voittaja. Katsotaan mihin kääntyy, pienet marginaalistet.
Montako pleijarikohtaamista Ilveksellä on Risto Dufvan jengiä vastaan viime vuosina?Minusta tämä peli oli tylsä. Oikea joukkue eli aktiivisesti pelannut voitti, mutta ei ollut kaukana että Sport olisi voittanut.
Mäenpää oli pitkään heikko, mutta näytti miksi on voittaja. Katsotaan mihin kääntyy, pienet marginaalistet.
Vaikutti ihan siltä, kuin KalPalla olis ollu myyrä Sportinkin leirissä.Syystäkin toivot. Meillä on myyrä teidän leirissä.
Kyllä se hallimusiikki on ihan täyttä paskaa läpi kauden..valitettavasti.No hyvä! Mä jo pelästyin, että onko aina tällasta läpsytin&muovimusiikkimeininkiä
Aika erikoinen väittämä, kun KalPa poikkeuksetta itse pyörii lähinnä kulmissa ja hallitsee näennäisesti peliä kun heittävät rännin rännin ränniä, eikä mitään yleensä tapahdu. Sekös vasta tylsää onkin. Nyt aika vapaasti saivat Sportin muutamasta pahasta hassista rokottaa tarvittavat maalit.Kyllähän se on jääkiekon voitto jos KalPa jatkoon menee, niin tylsää on tuo Sportin peli.
No siellä Jyväskylässähän on tuohon puuduttavaan Dufva-kiekkoon totuttu, joten ei ihme jos se silmää miellyttää.Aika erikoinen väittämä, kun KalPa poikkeuksetta itse pyörii lähinnä kulmissa ja hallitsee näennäisesti peliä kun heittävät rännin rännin ränniä, eikä mitään yleensä tapahdu. Sekös vasta tylsää onkin. Nyt aika vapaasti saivat Sportin muutamasta pahasta hassista rokottaa tarvittavat maalit.
En minä sanonut, että se Sportinkaan peli mitään jääkiekon riemua on, mutta tiivistä se pääosin ja hyökkäykset on aika suoraviivaista tekemistä. Tartuin lähinnä siihen, että jos Sportin pelin näkee tylsänä niin sitä se on KalPallakin, hieman vain eri tavoin. Peli oli kuitenkin ihan viihdyttävä kun kaksi niin eri pelitavan joukkuetta pelaa omaa peliään.No siellä Jyväskylässähän on tuohon puuduttavaan Dufva-kiekkoon totuttu, joten ei ihme jos se silmää miellyttää.