Sarja on vielä pahasti kesken ja kaikki on edelleen mahdollista. Ilveksen joukkueessa on kyllä potentiaalia edelleen. Mutta nyt Ilves on sillassa.
Toivon kovasti, että Pennanen ei ymmärrä lukea totuutta tilastoista: Suomi, Kontiola ja Haapala katsomoon ja TYÖTÄ vieroksumattomia nuoria kehiin, niin peli ja tulos voivat parantua! Pendo jakaa peliaikaa nimien eikä tekojen perusteella! Mutt oikein hyvä niin! Ei Kivenmäkikään ole pelannut Pelicansissa, vaikka osaa mitä vaan. Mutta JOS tulee tiukka paikka voi pelatakin vielä.
Minua ihmetyttää kovasti tuo jatkuva kertomus Pelicansin heikommasta materiaalista? Nämä ovat play Offsit, ei runkosarja! Minulle Pelicansin puolustus ei ole Ilvestä huonompi. Ehkä oli keväällä vuosi sitten, mutta ei ole enää!
Pelicansin keskushyökkääjät ovat VÄHINTÄÄN yhtä hyviä, kuin Ilveksen vastaavat. Eikä laitahyökkääjissäkään ole isoja eroja. Nuoret kehittyvät ja vanhemmat tahtovat hidastua ja taantua.
Maalivahti osasto on nyt paljon parempi Pelsulla, vaikka Masin on ihan ok. Mutta ei ole Langhammar.. Eikä edes Langhammar ole Bartosakin parempi.
Ei tarvitse loukkaantua. Katsokaa tilastoja ja miettikään itse! Minä toivon, että Kontiola, Suomi ja Haapala pelaavat Torstainakin:):):):)
Go PELICANS