Playoffs 2023 puolivälierät: Lukko (3.) – HIFK (6.)

  • 85 367
  • 872

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Zagidulin ollut tänään jo huipputasoa, ja itse asiassa eilen jo, vaikka yhden takavasaran pistikin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
No kerropa miten ne sanoo?

Miksi Koivistoinenkaan ei vastaavasta saanut vitosta vaan kakkosen?

En osaa antaa suoraa lainausta, mutta voin matsin jälkeen yrittää kaivaa jos sitä oikeasti kaipaat. On tuosta linjauksesta kuitenkin puhuttu todella paljon viime vuosina, että pääosuma on pääosuma, vaikka osuisi ensin muualle. Oletan ettet tästä nyt ensimmäistä kertaa kuule?

Mikä oli tuo Koivistoisen tilanne?

Jos mä saisin säännöt päättää, niin mun mielestä Melartin olisi pitänyt saada 2min tai max 2+2 ja samoin Hakulisen 2min samaisesta tilanteesta, koska itse hyökkäsi Melartia kohti poikkarilla. Samalla linjauksella Revon olisi kuulunut saada 2min tai 2+2, riippuen mitä Melartin kanssa linjattiin naamaosumasta. Tuossa olisi ollut linjaus jota on helppo seurata. Näin ei kuitenkaan tapahtunut ja mä en saa tästä ns. linjauksesta mitenkään kiinni.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En osaa antaa suoraa lainausta, mutta voin matsin jälkeen yrittää kaivaa jos sitä oikeasti kaipaat. On tuosta linjauksesta kuitenkin puhuttu todella paljon viime vuosina, että pääosuma on pääosuma, vaikka osuisi ensin muualle. Oletan ettet tästä nyt ensimmäistä kertaa kuule?

Mikä oli tuo Koivistoisen tilanne?

Jos mä saisin säännöt päättää, niin mun mielestä Melartin olisi pitänyt saada 2min tai max 2+2 ja samoin Hakulisen 2min samaisesta tilanteesta, koska itse hyökkäsi Melartia kohti poikkarilla. Samalla linjauksella Revon olisi kuulunut saada 2min tai 2+2, riippuen mitä Melartin kanssa linjattiin naamaosumasta. Tuossa olisi ollut linjaus jota on helppo seurata. Näin ei kuitenkaan tapahtunut ja mä en saa tästä ns. linjauksesta mitenkään kiinni.

1.31 ajassa viime ottelussa Koivistoisen 2min poikittaisesta mailasta. Täysin vastaava tilanne mistä tuli myös 2min.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
1.31 ajassa viime ottelussa Koivistoisen 2min poikittaisesta mailasta. Täysin vastaava tilanne mistä tuli myös 2min.

Ok pitää katsoa tuo tilanne. Linjaus on se mistä tässä yritän saada kiinni, oli paidan väri mikä tahansa. Mun on ainakin paljon helpompi seurata peliä ja hyväksyä lopputulos, kun tuomaritoiminta noudattaa jonkunlaista linjaa tasapuolisesti.

Pelillisesti mun mielestä molemmat jengit on ollut ihan sekaisin koko ottelusarjan ja vaikuttaa siltä, että jatkoon menee se joka onnistuu säheltämään lopulta vähemmän.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Nyt ollut muutakin paikka panna tasoihin. Parhaasta paikasta Dyk osunut edes kiekkoon.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Aika jännän äärellä ollaan. Ei varmasti IFK:lle helppo paikka katkoa seuraavassa, saatika jos Lukko vielä tuonkin voittaa, niin jo "ratkennutta" sarjaa ratkotaankin Raumalla tilanteessa 3-3... huh huh.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Nyt oli osat hieman toisin päin ja HIFK hallitsi peliä ison osan ja hävisi. Kolme ekaa olikin hieman toisin.
Maanantaina jatkuu. Kelpaa kyllä.
 

Tykinkuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos maalivahdit olisivat tosinpäin Lukko olisi jo välierissä ja HIFK kesälomalla, nyt tosin tämäkin etu näyttää olemaan pienenemään päin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: L4E

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Lukolta sarjan huonoin peli, Zagi ryösti voiton. About 10:00-40:00 täysin Hifkin hallintaa, kolmannessa tosin meni aika näennäiseksi vaikka pyöritystä olikin
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Hifk:n kertakaikkiaan pakko katkoa sarja maanantaina, jos aikoo Tapparaa tosissaan haastaa. Saisi kolme huilipäivää, mikä kyllä riittäisi vielä. Kova oli liike Raumallakin pojilla ja hyvin paineistivat, mutta se viimeinen puuttui.
 

Tykinkuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedättekö mikä yhdistää HIFK:ta ja KalPaa? En minäkään, mutta ainakin Iiro Pakarinen on johtanut molemmissa seuroissa puolivälieräsarjaa 3-0.

Ensi viikolla kerrotaan lisää. Joko jyskyttää?
Kova on uho Raumallakin päällä siitä huolimatta että sysipaskaa ja maalivahtinsa varassa elävää HIFK:ta vastaan on annettu täysin turhaan kolme voittoa eteen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Onneksi saatiin sarja henkiin vielä. Pahalta tuo näyttikin. Näiden kahden väliset ovat aina kovia vääntöjä.

Seiskapeli sopisi draaman kaareen, mutta se on vielä toinen tarina. HIFK hakkasi tänään päätään Karjalan mäntyyn. Tällä kertaa Lukon veskari ei tarjonnut apuja.

Mukavaa illan jatkoa kaikille.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reunaselta hieno maali ja ehdottomasti Raumalle ansaittu voitto. HIFK:n kliininen viimeistely on luokkaa ammu fudiksessa rankkari ohi - vaikka ei ole maalivahtia. Yritä nyt kotona selittää vaimolle minkä takia ikenet vuotaa verta ja pälvikalju on tullut Peltosen aikana. Vittu.
 

Timpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Oliko HIFK:n pukukopin nurkilla liikettä ottelun jälkeen? Edellisestä ei kuitenkaan tullut Lukolle toivomaansa tulosta. Sanoisin että lapsellista touhua.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Voisko Reunasen ilmaveivi olla sarjan käännekohta?
Sarjan käännekohta VOI olla se, että Lukon maalivahti on löytänyt kadoksissa olleet taitonsa. IFK ei isossa kuvassa ole kovin tehokas maalipaikoissa, nyt sillä Z:lla vaan oli imuri päällä monta peliä.
Maanataina mennään taas, folks!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös