Playoffs 2023 puolivälierät: Lukko (3.) – HIFK (6.)

  • 85 474
  • 872

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miten Repo voi olla kentällä? Todella iso moka tuomareilta. Toivottavasti HIFK pyytää selvitystä tästä. Rumempi kun Melartin hanska naamaan.
Ei tuo kyllä mikään törkeä ollut. Mielestäni kyllä Melartin poikkari / hanska mikä ikinä oli törkeämpi.

Repo ei tuosta ansaistse kyllä edes pelikieltoa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Oon aina luullut, että HIFK on äijäjoukkue ja fanit tykkää kovasta pelistä. Jumalauta mitä itkua koko ajan kentällä ja kannattajien keskuudessa. Kentällä makaa ja filmaa ja kannattajat itkee tuomareista. Kasvattakaa kivekset siellä Hesassa.
Sanoo raumalainen jonka suosikkijoukkueen joukkueenjohtaja itkee Liigalle? Marko Virtasellakin menee iso osa pelistä tuomareille itkemiseen. Herra Anrei taas on joutsenhyppyjen ja filmaamisen ylijumala. Ihan katse peiliin siellä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Miten Repo voi olla kentällä? Todella iso moka tuomareilta. Toivottavasti HIFK pyytää selvitystä tästä. Rumempi kun Melartin hanska naamaan.

Mulla ei ainakaan nyt ymmärrys riitä. Vittuilkaa muut värilaseista ja mistä ikinä haluutte, mutta voiko joku sen jälkeen selittää että miksi Repo ei lentänyt ulos?

Melartin keissi:
- peli on poikki
- Lukon pelaaja liikkuu itse Melartia päin ja on tulossa antamaan Melartille poikkaria
- Melart iskee poikkarilla kohti Lukon pelaajaa ja Melartin hanska osuu Lukkopelaajan naamaan
- Melart lentää pelistä ulos ja saa myöhemmin vielä kaksi peliä kakkua päälle.

Revon keissi:
- peli on poikki
- Koivistoinen on lopettanut ns. vääntämisen ja on lähdössä luistelemaan tilanteesta pois
- Repo, joka ei edes ollut mukana samassa väännössä josta Koivistoinen on juuri poistunut, liukuu Koivistoista kohti ja iskee tätä poikkarilla naamaan.
- Repo saa 2min jäähyn, mahdollisista seurauksista emme vielä tiedä.

Voiko joku antaa tälle jonkun hyvän selityksen, vai voidaanko vaan kaikilla erivärisillä laseilla olla samaa mieltä, että vituiksi meni?
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli Liigassa saa vetää poikkarilla niskaan tai naamaan? Hanskalla jos vetää, niin muilla 2min. HIFKlla 5+20+pelikieltoa.

Ei tästä Liigan linjasta ota mitään selvää.

Montako kertaa tää pitää jankata? Ensimmäinen kontakti on käsivarteen josta nousee Koivistoisen käsien avittamana naamaankin. Koippa sai itsekin edellisessä matsissa ihan vastaavan 2min jäähyn eikä ulosajoa kuten Mélart joka löi suoraan naamaan.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Ei tuo kyllä mikään törkeä ollut. Mielestäni kyllä Melartin poikkari / hanska mikä ikinä oli törkeämpi.

Repo ei tuosta ansaistse kyllä edes pelikieltoa.

Voitko jotenkin avata, että miksi olet tätä mieltä? Mä en itse pysty ymmärtämään.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Montako kertaa tää pitää jankata? Ensimmäinen kontakti on käsivarteen josta nousee Koivistoisen käsien avittamana naamaankin. Koippa sai itsekin edellisessä matsissa ihan vastaavan 2min jäähyn eikä ulosajoa kuten Mélart joka löi suoraan naamaan.

Eli naamaosumasta (pääosumasta) saa vain 2min, jos osuu ensin jonnekin muualle? Ei taida säännöt sanoa noin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko sun mielestä esim. yhtä iso rike lyödä tarkoituksella mailalla päähän vs maila nousee vastustajan mailasta naamaan?

Jos lyöt ylöspäin poikkaria, se nousee lähes poikkeuksetta naamaan.

Kenen vika se tuossa siis on jos saa poikkarista naamaan? Pelikatkolla tapahtunut vielä. Mä antaisin pari peliä tuostakin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Onko sun mielestä esim. yhtä iso rike lyödä tarkoituksella mailalla päähän vs maila nousee vastustajan mailasta naamaan?

Ei, mutta näin ei kai ole tapahtunut? Melart osui hanskalla naamaan, Repo osui mailalla naamaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onko sun mielestä esim. yhtä iso rike lyödä tarkoituksella mailalla päähän vs maila nousee vastustajan mailasta naamaan?
No joo, oliko Revolla tuossa joku tarve/syy lyödä. Ei ole minusta enää peruste lievennykselle, kun ihan satutustarkoituksessa lyö tilanteen ulkopuolella. Mutta nämä nyt menneitä, jatketaan.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Jos lyöt ylöspäin poikkaria, se nousee lähes poikkeuksetta naamaan.

Kenen vika se tuossa siis on jos saa poikkarista naamaan? Pelikatkolla tapahtunut vielä. Mä antaisin pari peliä tuostakin.
No sen poikkarin antajan ja siitä tulee 2 minuuttia. Jos vedät suoraan naamaan lentää ulos.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Sanoo raumalainen jonka suosikkijoukkueen joukkueenjohtaja itkee Liigalle? Marko Virtasellakin menee iso osa pelistä tuomareille itkemiseen. Herra Anrei taas on joutsenhyppyjen ja filmaamisen ylijumala. Ihan katse peiliin siellä.
Pelikiellossa olevat ei saa osallistua ottelutapahtumaan. Se sääntö on kaikille sama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös