Onpas pysynyt ketju lukukelpoisena, jos ei jopa erinomaisena, kiitos Ilves siitä ja aivan massiivisen iso kiitos siitä että Tampere ymmärtää mitä Markus Nurmi on pelimiehenä. Täällä saa karvat pystyssä lukea ylistyksiä siitä miten kova pelimies on. Toista se on noiden Helsinkiläisten kanssa, uskomatonta paskaa itseasissa. Ehkä hekin joskus ymmärtää...
Tuossa joku mainitsi että Anttila antamaan pari pusua Nurmelle niin kasetti sekoaa, voin paljastaa, ei sekoa. IFK koitti sitä aivan jokaisessa vaihdossa, parhaimmillaan kolmen miehen kera maalin edessä, ei onnistunut.
Haapalasta.. erinomainen pelimies, alati vaarallinen, tulee miehestä vähän samat fibat kuin Innalasta. Täällä lukee monessa viestissä että Ilveksen peli on mennyt aina sekaisin kun Haapala on pois. Miten ihmeessä te selvisitte 50 kierrosta runkosarjassa kun Haapala ei ollut auttamassa teitä? Toivottavasti on kehissä koppukauden.. nyt menee energiaa aivan liikaa siihen että Ilves miettii onko Haapala kehissä vai ei ja pysyykö kasassa ekan erän vai joka toisen puoleen väliin. Ottakaa se bonuksena, muuten keskittykää kunnossa oleviin.
Täältä sai lukea myös sen että Ilveksen maalit oli itse tehtyjä, eikä Tepsin virheistä. Mä en ymmärrä mitään mistään papeista ja pupeista, saati muistakaan taktisista pikkujutuista, maaliodottama on mulle aivan hepreaa, ilmeisesti tuohon kuuluu sekin ettei Nurmen ylärima ollut oikea maalipaikka, sekin luki täällä. Mutta Ilves teki kolme, ja kaikki kolme oli Tepsin todella massiivisista virheistä ja niistä kuuluukin naulata.
Tänään on kaunis päivä, juuri nyt aurinko paistaa, illalla on peli ja toivotaan G-pisteelle sitä n.9000 kannattajaa paikalle. Nauttikaa ketkä pääsette, itse joudun skippaamaan tämän iltaisen.