Playoffs 2022 puolivälierät: TPS (4.) – HIFK (5.)

  • 144 576
  • 2 037

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Montako teit itse?

Kai miespillu Ahokas muisti ripittää taas tuomarit, kun kehtasivat väittää sympaattisen maalaisseuran tehneen peräti kaksi jäähyn arvoista rikettä ottelussa?

Ei mun tarvii tehdä yhtään, kun en pelaa. Onneks meillä pelaajat tekee maalit, teillä ilmeisesti yhteissuihku ála Schmaltz-Karjalainen.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Selkään osui. Osumakohta ei ollut pää.

Olihan siellä selkeitä jäähyjä joita ei TPSlle jostain syystä vihelletty. Muutama kamppi ainakin.

0-4 alkuun oli kyllä ihan omaa koomailua.

Hei eihän hifkiläiset vingu tilanteista? Itse taisin jo eilisen puolella sanoa miten TPS ottaa kaatuilun repertuaariin ja tuomarit ostavat ne. Toki Schmaltzin huitominen oli ihan sikamainen.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
On todella surullista, että osa HIFK-kannattajista on palstan perusteella samalla asteikolla älykkyydessä mitä Karjalaisen Miro. Iso massa peittää alleen muutaman oikeasti asiallisen ja kykeneväisen kirjoittajan. Nostan hattua näille!

@Synyster @Hokipedia @kaizu
Ilmeisesti sun mielestä Miron taklaus oli aivan kamala ja järein sanktioin tuomittava, niinkö? Jos tosta joku olis isoista ovista pitänyt ulos laittaa, niin Tammela. Vittu miten sä sinne laitaan oikein menet..

Toisekseen tuo Schmaltzin tilanne, niin hyhhyh mikä temppu, täysin idioottimainen. Hyvä ettei Nurmea sen enempää sattunut, mutta voisi Nurmikin ton makoilun siellä jään pinnassa lopettaa, oksettavaa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Hei eihän hifkiläiset vingu tilanteista? Itse taisin jo eilisen puolella sanoa miten TPS ottaa kaatuilun repertuaariin ja tuomarit ostavat ne. Toki Schmaltzin huitominen oli ihan sikamainen.
Tuo Tammelan case oli huonoa tuomarointia. Ilmat pihalle ja siitä arvotaan päähän kohdistunut taklaus. Varmaan ainoat ihmiset jotka super slomolta voi tuollaisen nähdä. En tietääkseni kirjoittanut filmistä mitään. Painava osuma runkoon ja alkuperäinen tuomio oli ihan Ok.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Schmaltzin lyönti osui nurmen mailaan, ei käsille näkyy ottelutallenteella. Tyhmä teko silti ja 2 min jäähy selvä.

Sarjassa tuomittu 3kpl yli 2min jäähyjä ja kahdessa tilanteessa sama mies tehnyt kuolemaa kunnes tullut pelaamaan ylivoimaa.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hei eihän hifkiläiset vingu tilanteista? Itse taisin jo eilisen puolella sanoa miten TPS ottaa kaatuilun repertuaariin ja tuomarit ostavat ne. Toki Schmaltzin huitominen oli ihan sikamainen.

Itselläni eniten suututtaa juurikin nuo tilanteiden ulkopuoliset selkeät vahingoittamisyritykset, olipa tekijänä minkä tahansa jengin pelaaja.

Ei varmasti Jordanillakaan ole hyvä fiilis kun tunne on laskenut, mutta typerä ratkaisu. Vastaavalla tavalla en tykännyt yhtään edellisen matsin kolhusta Broadhurstiin, mutta en jaksa lyödä lusikkaani täällä käytävään kilpahuudantaan, kun argumentointi menee puolin ja toisin täysin lapselliseksi. Pieni hiillostus kuuluu asiaan, mutta ainakin minun mielestäni iso osa "punch lineista" on täällä helkkarin heikkoja.

Mukava olisi turkulaistenkin kanssa käydä ajatustenvaihtoa käynnissä olevasta sarjasta, mutta täällä on meno kuin murrosikäisillä teineillä puolin ja toisin.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK-lasien läpi mä haluaisin nähdä tän sillä tavalla, että tappiosta huolimatta tämä peli oli jonkinlainen kasvutarina monine käänteineen, joka kääntäisi momentumia IFK:lle seuraavaan peliin.

Mutta nämä pelistä toiseen kestävät momentumit pudotuspelisarjassa ovat sanahelinää, toisin sanoen hevonpaskaa. Jokainen peli on oma tarinansa ja alkaa 0-0.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Ensiksi, mitä helvettiä mä just todistin. Me tehtiin 7 kaappia Nordiksella, huhhuh. Ja ei vittu voi päästää kaveria maalin päähän tollasen alun jälkeen, ei jumalauta.
Ei mitään, ryöstö haettu, tyylipisteistä viis. Nollataan sarja taas ja huomenna jatkuu.

Pakko antaa respectit kotiyleisölle tänään. Arvostan.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Olihan se voitonkin jälkeen pakko ottaa esille Ahokkaan toimesta Schmaltzin ja ”muutkin otettiin pois” tilanteet. Ei edes vierasvoitto vienyt ajatuksia muualle. Ihmeellinen tämä Ahokas.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joo, tuskinpa siinä nyt mitään epäselvää on, etteikö Tammelaan olisi sattunut. Karjalainen on iso kaveri ja taklaa lujaa huonossa asennossa olevaa vastustajaa mutta en mä nyt kyllä tosta näe että pelikieltoa olisi tulossa. No, nyt on sitten sanottu kaikki omalta osalta näistä isoista rangaistuksista.
 

huikee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle United
Hei lopetetaan nyt toi dumareista itkeminen, jooko. Jos päästät vastustajan 0-5 johtoon, niin ei ne seeprat ole syyllisiä tappioon. Joo, pitkässä sarjassa tulee huonoja vihellyksiä puolin ja toisin, ihmisiä ne dumaritkin ovat. Maalintekopelistä kuitenkin kyse. Tee enemmän, kuin vastustaja, niin ei tarvii jossitella. Huomenna jatkuu!
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei lopetetaan nyt toi dumareista itkeminen, jooko. Jos päästät vastustajan 0-5 johtoon, niin ei ne seeprat ole syyllisiä tappioon. Joo, pitkässä sarjassa tulee huonoja vihellyksiä puolin ja toisin, ihmisiä ne dumaritkin ovat. Maalintekopelistä kuitenkin kyse. Tee enemmän, kuin vastustaja, niin ei tarvii jossitella. Huomenna jatkuu!
Mitähän te mahdoitte tehdä geelitukan johdolla edellisen pelin jälkeen, enkä tarkoita sinua henkilökohtaisesti?
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On todella surullista, että osa HIFK-kannattajista on palstan perusteella samalla asteikolla älykkyydessä mitä Karjalaisen Miro. Iso massa peittää alleen muutaman oikeasti asiallisen ja kykeneväisen kirjoittajan. Nostan hattua näille!

@Synyster @Hokipedia @kaizu

Sori, mutta en sinun viestihistorian perusteella lähtisi kyseenalaistamaan kenenkään älykkyyttä. En täällä Jatkoajassa, enkä pelaajistossa.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Schmaltzille antaisin 2-3 peliä, ja Mirolle 0-1.

Ongelma meillä on vain se, ettei puolustajia taida hirveästi terveenä reservissä olla.

Jardine + Wirtanen alakertaan ja nitro-annos tuplana ?

Mistä ihmeestä sä antaisin Mirolle pelikieltoa?
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai täällä IFK itkee tuomareista?

Me sentään tehtiin seitsemän (7!) maalia, joista ainoastaan yksi ylivoimalla. Oli hieno hiljentää Nordis!

Ei taida kumpikaan joukkue tällä palstalla vaikuttaa, ellet sitten tosiaan pelaa TPS:ssä kun puhut "meistä". Teitkö jopa itse jonkun noista seitsemästä?

Tuskin kenelläkään itkuakaan aiheuttaa jääkiekko tai muukaan peli tai leikki.

Parranpärinää tulee aina tuomioista, varsinkin jos ne ovat kyseenalaisia. Viimeksi sitä oli TPS:n kannattajilla ja valmentajalla pelin jälkeen, nyt taas IFK:n kannattajilla. Toivottavasti valmennus pitää pään kylmänä ja korkeintaan yrittää vaikuttaa pienellä mediapelillä tulevaan.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Eli 2,6 tuhatta katsojaa enemmän kuin keskellä viikkoa. Olisihan se ollut kiva nähdä kuinka paljon ihmisiä Turussa olisi ollut, jos pelit olisi aloitettu lauantai

”Viikonpäivä määrittää kannattamisen ja yhteisön voiman”. Allright.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös