Olihan siellä selkeitä jäähyjä joita ei TPSlle jostain syystä vihelletty. Muutama kamppi ainakin.Jumalauta me otetaan 0-4 perseeseen ekassa erässä himassa ja täällä itketään tuomareista. Oikeasti? Hävettää.
Filmasi???Täältä tullaan vielä! TPS filmasi pari meidän pelaajaa suihkuun, mutta pöyhäistään meidän miljoonanipusta pari uutta tilalle ja huomenna jatkuu!
Juu, samoin oli myös IFK:lla pari selvähköä, joita ei vihelletty. Tuomareihin ei hävitty tänään yhtään mitään.Olihan siellä selkeitä jäähyjä joita ei TPSlle jostain syystä vihelletty. Muutama kamppi ainakin.
0-4 alkuun oli kyllä ihan omaa koomailua.
Schmaltzin tilannetta en nähnyt joten ei siitä mitään mutta eihän Karjalainen nyt mitään pelikieltoa tosta tule saamaan - tästä voin lyödä vetoa, suhteella kahden suhde yhteen - Mestaria kunnioittaen
Teillä sanaakaan varaa sanoa itkemisestä. Sorry oli pakko.Peli oli jonkun 10 minuutin jälkeen jo 4-0 ja täällä itketään tuomareista.
Vahva katkeruudentunnekko pakotti? Noo, ehkä pääset yli.Teillä sanaakaan varaa sanoa itkemisestä. Sorry oli pakko.
Ihana R-Y-Ö-S-T-Ö täydellä Nordiksella. Sarja tasan ja kaikki homma taas ihan auki. Liian pitkään tätä ei parane juhlia, sillä homma jatkuu taas huomenna. Toivottavasti Turkuhalliin saadaan huomennna hyvä yleisö ja kotietu sen myötä aikaiseksi. Mahtava sarja menossa!
Teillä sanaakaan varaa sanoa itkemisestä. Sorry oli pakko.
Soi viulu!Turku, hyvä yleisö. Valitse toinen.
Montako teit itse?Ai täällä IFK itkee tuomareista?
Me sentään tehtiin seitsemän (7!) maalia, joista ainoastaan yksi ylivoimalla. Oli hieno hiljentää Nordis!
Varsinkaan jos et käytä näytä ylivoimia. Turha niitä on vaatia jos ei niillä mitään edes tee. Itse kommentoin Haapasen jäähyä eilen yhdellä viestillä ja seison edelleen sen takana. En pidä sitä kuitenkaan itkemisenä, vaan kannanottona. Tuomareihin ei ole pelit minunkaan mielestä ratkennut. Se että ne nostattaa tunteita on toki luonnollista.No joo ymmärrän tämän kommentin, jos tätä ketjua lukee, mutta itse ainakin kuulun siihen ryhmään, jonka mielestä edellinen peli ei ratkennut tepsin jäähyyn jatkoajalla, vaan syyt oli ihan jossain muualla. Olisi pitänyt jo 60minsan aikana laittaa kiekkoa maaliin paremmalla prosentilla.
Toki tuomareissa on parantamisen varaa, mutta mielestäni mikään näistä otteluista ei ole tuomareihin ratkennut tuloksen kannalta.