Playoffs 2022 puolivälierät: TPS (4.) – HIFK (5.)

  • 145 856
  • 2 037

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Paljon on naureskeltu IFK:n vimmalle hankkia hyökkääjiä. Nyt tilanne on kuitenkin se, että IFK:n koko pelaamaan pystyvä joukkue on ollut kehissä. Loput ovat koronassa + Jääskä ja Garteig loukkaantuneita. Ilman noita hyökkääjähankintoja tässä vedeltäisiin kolmella ketjulla.

Toivotaan ihan koko sarjan urheilullisuuden kannalta, että tartuntoja ei tuon enempää ilmaantuisi, mutta pahalta se kuulostaa, jos joukkueessa on useampi koronan saanut pelaaja. Tiedä vaikka iskee IFK:n kautta vielä myös turkulaisten joukkueeseen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niinhän mä tuossa sanoin. Tepsille joka sijoittui ylemmäs ei löydetty viikonloppupeliä, mutta HIFKille kyllä löydettiin. Olisi kyllä kiva tietää mitkä oli ne syyt ettei HIFK halunnut aloittaa jo viime viikon lauantaina.

Ei mikään muukaan kotiedun saaneista joukkueista saanut viikonloppupeliä. Paskaa, mutta tasapuolista paskaa.

Lisäksi näitä HTT:n tietoja siitä, että Hifk olisi vittumaisuuttaan torpannut lauantaipelin, ei nyt kannata uskoa ihan sellaisenaan.

Miksei Ilves-kärpät(kumpikaan joukkueista, ei pelannut edes sääleissä) peliä pelattu lauantaina? Olisi varmasti ollut enemmän katsojia ja kaljanmyyntiä kuin sunnuntain pelissä.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksei Ilves-kärpät(kumpikaan joukkueista, ei pelannut edes sääleissä) peliä pelattu lauantaina? Olisi varmasti ollut enemmän katsojia ja kaljanmyyntiä kuin sunnuntain pelissä.
Tähkän Laurin takia. Oli siis keikka lauantaina.

E: Sitä en osaa sanoa, olisiko pelattu la ilman tuota, koska tasapuolisuus jne.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna jännä nähdä onko HIFK osannut käsitellä sen eilisen hyvän olon tunteen millä tavalla. Tässä parin kuukauden aikana muistaakseni jokakerta kun HIFK on onnistunut pelaamaan siedettävän/hyvän pelin, on sitä seurannut huono peli. Jos HIFK lähtee taas siihen sunnuntaiseen siilipuolustusneppailuun voittaa TPS useammalla marginaalilla. Halosen on jokatapauksessa pakko parantaa ja edelleen on vahva uhkakuva leijailee HIFK:n tehokkuuden yläpuolella.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Eikö HIFK-faneja hävetä, että joukkueessanne pelaa Karjalaisen tapainen idiootti? Pelin aikana ei osoita mitään kovuutta ja vihellyksen jälkeen vetää aivan idiootin lailla. Vielä kun kyseessä on kiekollisesti divaritason ukko, niin mitä hyötyä ukosta on? Tässä playoff-sarjassa on ainakin ollut niin turhake.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Eikö HIFK-faneja hävetä, että joukkueessanne pelaa Karjalaisen tapainen idiootti? Pelin aikana ei osoita mitään kovuutta ja vihellyksen jälkeen vetää aivan idiootin lailla. Vielä kun kyseessä on kiekollisesti divaritason ukko, niin mitä hyötyä ukosta on? Tässä playoff-sarjassa on ainakin ollut niin turhake.
Eikö teitä hävetä että tämä "idiootti" juuri pommitti sarjan yhteen yhteen
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö HIFK-faneja hävetä, että joukkueessanne pelaa Karjalaisen tapainen idiootti? Pelin aikana ei osoita mitään kovuutta ja vihellyksen jälkeen vetää aivan idiootin lailla. Vielä kun kyseessä on kiekollisesti divaritason ukko, niin mitä hyötyä ukosta on? Tässä playoff-sarjassa on ainakin ollut niin turhake.
Ei se täysi idiootti kuitenkaan ole kun ymmärtää jääkiekon kirjoittamattomia sääntöjä sen verran että jos vihellyksen jälkeen lauotaan, niin sillä on seurauksia.

Jopa sun standardeille aika heikko rapala.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ei se täysi idiootti kuitenkaan ole kun ymmärtää jääkiekon kirjoittamattomia sääntöjä sen verran että jos vihellyksen jälkeen lauotaan, niin sillä on seurauksia.

Jopa sun standardeille aika heikko rapala.

Ei tämä ollut mikään rapala, vaan vilpitön kysymys. En ymmärrä mitä tuo kaveri tuo jääkiekkokentälle. Minua ainakin hävettäisi mikäli Karjalainen pelaisi minun joukkueessani.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö HIFK-faneja hävetä, että joukkueessanne pelaa Karjalaisen tapainen idiootti? Pelin aikana ei osoita mitään kovuutta ja vihellyksen jälkeen vetää aivan idiootin lailla. Vielä kun kyseessä on kiekollisesti divaritason ukko, niin mitä hyötyä ukosta on? Tässä playoff-sarjassa on ainakin ollut niin turhake.

Mulle tulee ainakin ihan helvetin hyvä fiilis, kun kaikkia muita kiukuttaa kun meillä pelaa tuollainen tunteita herättävä pelaaja ja täällä voi vain nostaa jalat ylös ja myhäillä itsekseen.

Mutta tsemppiä kumminkin!

E: Ja jotainhan Miro tekee oikein, kun saa teiltäkin fokuksen pois itse ottelusta.

Tuli jotenkin mieleen klassikkopätkä à la Don Draper;

 
Viimeksi muokattu:

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä hän tuo? Kiekollista osaamista? Pelin aikana kovuutta? Ei yhtään mitään. Se, että riehuu vihellyksen jälkeen hullun lailla ei kuulu lätkään.
Pelaa esimerkiksi erittäin paljon alivoimaa hyvällä menestyksellä, ja parhaimmillaan erinomainen stay at home pakki joka antaa varman ensimmäisen syötön omista.

Ei Karjalainen jäällä ole kun HIFK tekee maaleja, mutta ei se myöskään jäällä ole kun omissa soi eli +-0 pelaaja.

Myös jostain syystä yleensä kun Karjalainen on kokoonpanossa niin vastustajat ei hirveästi hölmöile suuremmin mikä on myös HIFK:n etu.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Ei tämä ollut mikään rapala, vaan vilpitön kysymys. En ymmärrä mitä tuo kaveri tuo jääkiekkokentälle. Minua ainakin hävettäisi mikäli Karjalainen pelaisi minun joukkueessani.
Kyllä mua enemmän hävettäis Anttalainen omassa joukkueessani....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös