Anteeksi, mutta on todella raukkamaista, ettet hyökkää asiaani vastaan vaan henkilöä vastaan. Tämä kyseinen Ilves-Kärpät -sarja on ollut tämän kevään urheilullisin, kovatasoisin ja mielenkiintoisin sarja, josta todisteena on tämä ketju. Sarja on ollut todella tiukka alusta loppuun ja jokainen maali on ollut arvokas. Näitä pieniä marginaaleja tässä on höylätty kaikki muutkin pelit. Sillä, että toivon urheilullisesti parasta mahdollista ratkaisua huonoon tilanteeseen - sillä ei ole mitään tekemistä Ilves- tai Kärppä-vihan (tai rakkauden) suhteen. Missään vaiheessa ei ole ollut mitään epäselvyyttä siitä, etteikö tuo 10 minuuttia olisi ollut pelattua jääkiekkoa ja ainoastaan yhden joukkueen fanit problematisoivat tuon kyseisen kymmenen minuuttia. Minun pitäisi tässä sitten näyttää se vielä toteen, että nämä kyseiset fanit sattuvat kannattamaan Ilvestä ja henkilökohtainen/subjektiivinen komponentti minuun verrattuna on moninkertainen.
Jos sen verran voin sanoa niin jääkiekossa minua ärsyttää ylipäätään hyvin harva asia - rakastan tätä lajia ja arvostan hyviä joukkueita ja upeita sarjoja. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista fiksaatiota nähdä tässä sarjassa jotain tiettyä määrää pelejä, mutta katselen sitä mielellään niin kauan kuin sitä riittää. Se, mikä joskus harvoin jääkiekossa ärsyttää on se, että katsotaan asioita ainoastaan yhden näkökulman läpi. Tässäkin ketjussa taas on olo SIVUSTASEURAAJANA, että Ilvekseltä on riistetty mestaruus ja seitsemän muuta hyvää asiaa. Ihan yhtä paljon tuo *aska on osunut Kärppien tuulettimeen. Ihan yhtä veemäinen toi tilanne on ollut Kärpille ja ihan yhtä lailla tuo tauko vaikuttaa Kärppiin. Minusta tätä nyt ollaan hoitamassa urheilullisesti parhaalla mahdollisella tavalla: tänään pelataan tuo loppuun Oulussa ja tarvittaessa pelataan huomenna Tampereella. Ja tällä toiveella ei ole mitään tekemistä salasuhteeni kanssa Kärppien suuntaan tai valtavaa vihaani Ilvestä kohtaan. (P.S. sellaista ei ole.)