Joo Tappara on kyllä ollut vahva. Kun ei riitä niin ei riitä.10min pelattu eikä Tps ole saanut vetoakaan Aikaiseksi. Aika noloa mutta kertoo Tappran vahvuudesta.
Kyllä ne paskimmat finaalit oli viime vuonna kun yleisö ei päässyt katsomoon.On kyllä paskimmat finaalit vuosiin
No, toiseksi paskimmat.Kyllä ne paskimmat finaalit oli viime vuonna kun yleisö ei päässyt katsomoon.
Eipä näy nyt yleisön läsnäolo vaikuttavan itse pelin viihdearvoon ainakaan positiivisestiKyllä ne paskimmat finaalit oli viime vuonna kun yleisö ei päässyt katsomoon.
Sille eivät joukkueet voinut mitään. Toisin kuin tänä vuonna. Pelillisesti oli paljon paremmat viime vuonna.Kyllä ne paskimmat finaalit oli viime vuonna kun yleisö ei päässyt katsomoon.
Jaa, ei Tappara tänään ole mitään peruutellut, vahvaa karvausta tehnyt ja päässyt usein riistoihin hyökkäyspäässä.Turun pelit astetta viihdyttävämpiä, varsinkin 2. Peli oikein viihdyttävä, Tampereella ei muuta tehty kuin peruuteltu ja katseltu ihan molempien toimesta ja varsinkin Tepsin osalta olen tähän hyvin pettynyt.
Nyt tuli kyllä paskin tuomio koko keväänä.Olkapäähän poikkaria mitä tässäkin pelissä annettu 300 kertaa ja Koistinen antaa päähän kohdistuneesta. Vittu mitä paskaa.
Tätä myös pohtinut usein, ensimmäistä kertaa fanipäädyn lisäksi kättä yhteen Tapparan pelissä tällä kaudella. Siis maalin johdossa mestaruus katkolla fanit mukaan. Ja mikä joukkue! Ilveksen fanit+Tapparan jengi olisi aika saatanallinen hurmio tällä hetkellä ja Tampere varmaan 2 viikkoa kiinni.On valitetavaa ja surullista, että niinkin hieno joukkue kuin Tappara onkin, niin he eivät saa sellaista kannatusta, jonka ansaitsevat. Enkä puhu nyt mistään träppikiekosta, sillä ei noi kannattajat sen intohimoisempia olisi, vaikka siellä pelattaisiin oikeasti jääkiekkoakin. Itse huutaisin kurkku verillä tällä hetkellä, vaikka minkälaisella antijääkiekolla Lukko olisi mestaruudessa kiinni.