No siis kaikella kunnioituksella niin nimenomaan juuri näin. Tämä on nyt toka kerta kun astut tämäntyylisesti esiin. Tunnistan toki nimimerkkisi palsta-aktiivina sekä täältä että toisaalta, mutta en kuulu mihinkään viralliseen Tapparan faniryhmään enkä edusta täällä kenenkään muun mielipiteitä kuin omiani, vaikka Tampereen passi taskusta löytyykin. En ole täällä hakemassa kavereita vaan jauhamassa kiakosta. Kaikkien osapuolien tulisi keskustelussa kestää myös kovia näkemyksiä eikä jääkiekon seuraamisen tarvitse olla mitään halinalletouhua yli seurojen. En minä pahastu itseeni tai minun kommentteihini kohdistuvista kovistakaan sanoista, korkeintaan annan samalla mitalla takaisin.
Taustoistuksena voin sanoa ihan suoraan että minun juttujeni taustalla on pitempiaikanen oksennuksentunne kurkussa Nurmea kohtaan. Suomessa on läpi historian ollut tietty joukko sellaisia laadukkaita pelaajia jotka eivät tule menestymään rapakon toisella puolella ja tunnistan Nurmessa erittäin paljon näitä piirteitä. Kyllä täälläkin TPS-kannattajakin myöntävät että Nurmi "hankki" tänään jäähyn ja me kaikki tiedetään että Nurmi on ollut ihan virallisavoimesti riepoteltavana mediassa vasta eilen filmaamisestaan. Oksennuksentunne kurkunpäässä on vahva.
Ei tässä ole mitään henkilökohtaista ketään palstalaista kohtaan, mutta mikään kumbaijaa-meininki ei vaan ole mitenkään välttämätöntä. Koen oikeudekseni kirjoittaa täällä näkemyksiäni enkä näe tekeväni mitään väärin.
Kun sarja päättyy ja pelaajat kättelevät niin se on se hetki milloin kannattajakulttuuri mitataan. Ennen sitä ei ole mitään ongelmaa vaikka oltaisiin sanallisesti tukkanuottasilla.
Täytyyhän sinunkin myöntää, että pelkällä filmaamisella ei johdeta play offsien pistepörssiä.
19 pistettäkö niitä tähän menessä jo on ja pelit sen kun jatkuu.
Ja jos yhtään katsot Nurmen peliä ilman värilaseja, niin kyllähän häntä otetaan vähän väliä sääntöjen vastaisesti sekä poikittaisella että hierotaan hanskalla naamaan. Vai onko nuokin tilanteet pelkkää Nurmen taitavaa filmaamista?
Ymmärrän hyvin, että vastustajaa ja vastustajan kannattajia ärsyttää tuollainen peli, koska kaveri vain nauraa eikä provosoidu yhtään tuollaisista tilanteista.
Se nähtiin jo HIFK sarjassa ja näköjään tilanne ei muutu miksikään Tappara sarjassakaan.
Mitä tulee mahdollisiin peleihin rapakon takana, niin minä taas luulen että Nurmi voisi hyvinkin pärjätä NHL:ssä.
On kova rouhimaan ja tykkää mennä mitään pelkäämättä tilanteisiin ja uskon että tekisi myös pisteitä siellä siinä sivussa.
Raameista se ei ainakaan jäisi kiinni. Voimaa tietysti tarvitsisi enemmän mutta onhan sitä kesäisin aikaa hankia.
Tämä on tietysti minun mielipiteeni ja sinulla on omasi, jonka jo toitkin julki.
Ja olen varma että ottaisit kiljuen Nurmen Tapparaan, jos hän sinne vaan haluaisi tulla.
On tehokas sekä kykyä ja halua mennä vastustajan ihon alle eikä provosoidu vaikka provosoidaan.
Mutta toivotaan että sinulla on oksennuspussi lähellä jos ja kun joudut vielä Nurmen pelaamista katsomaan ja oksennus on kurkussa.
Muuten tulee siivottavaa jos kesken pelin oksennus tulee sohvalle tai olohuoneen matolle.