Jaaha, nysse sitten alkaa. Viikon verran olen tätä sulatellut että jälleen se on Tappara kun välierässä tulee Lukkoa vastaan, mulla ei nääs ole mitään pakkomiellettä tyyliin "ei mestaruus tunnu miltään jonsei Tapparaa pudoteta matkalla". Mutta toisaalta, en mä Tapparaa millään lailla pelkää, kova ja kunnioitettava vastus se on mutta ei millään lailla voittamaton vaikka kenties näiden seurojen historiasta voisi muuta luulla.
Kovemmalle Lukko joutuu kuin Ilvestä vastaan mutta uskon että kyllä Tapparakin kovemmalle joutuu kuin KalPaa vastaan, vaikken sitä sarjaa katsonutkaan kuin yhden pelin.
Jännä nähdä onko Lukko päässyt eroon Ilves-sarjassa vaivanneesta mukavoitumisesta, eli jos nyt vaikka kävisi niin että pelissä mennään 2-0 tai jopa 3-0 johtoon niin loppuuko samalla tavalla pelaaminen kuin Ilvestä vastaan? Siitä ei meinaan tässä sarjassa hyvä seuraa. Mutta eiköhän tuohon ole viikon aikana paneuduttu.
Ei kai siinä muuta kuin että parempi voittakoon.
Kovemmalle Lukko joutuu kuin Ilvestä vastaan mutta uskon että kyllä Tapparakin kovemmalle joutuu kuin KalPaa vastaan, vaikken sitä sarjaa katsonutkaan kuin yhden pelin.
Jännä nähdä onko Lukko päässyt eroon Ilves-sarjassa vaivanneesta mukavoitumisesta, eli jos nyt vaikka kävisi niin että pelissä mennään 2-0 tai jopa 3-0 johtoon niin loppuuko samalla tavalla pelaaminen kuin Ilvestä vastaan? Siitä ei meinaan tässä sarjassa hyvä seuraa. Mutta eiköhän tuohon ole viikon aikana paneuduttu.
Ei kai siinä muuta kuin että parempi voittakoon.