Kynämestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Red Wings
Perjantaina mennään näillä näkymin! Nasulia tekee nyt, toivottavasti myös sarjan jälkeen!
Mitä jos sä tekisit vaikka itse ja lopettaisit ton spämmäämisen? Tai ylipäänsä meinaat että Krista avaa Typhoonin ovet perjantaiksi, mutta muuten ei saa seitsemällä hengellä kokoontua mihinkään? Täytyy olla aika hyvä adressi.Kuka tekee adressin? Jaan sitä urakalla ja 4pvän päästä ekassa finaalissa on yleisöä. Lupaan saada kontakteilla ison allekirjoitus määrän.
Lukko sai kyllä lähtökohtaisesti sen helpoimman mahdollisen finaalivastuksen, odotan itse melkoista ylikävelyä Tepsistä..
Niin. Tais esim Turussa olla vapun aikaan "muutama" ihminen olla kokoontunut julkisiin paikkoihin.Mitä jos sä tekisit vaikka itse ja lopettaisit ton spämmäämisen? Tai ylipäänsä meinaat että Krista avaa Typhoonin ovet perjantaiksi, mutta muuten ei saa seitsemällä hengellä kokoontua mihinkään? Täytyy olla aika hyvä adressi.
Kiva säästää Lukko tänne viimeiseksi. Pansio-Pekalle kyllä kannun soisi, mutta eiköhän tässä nähdä ylikävely 2010 vuodelta uusintana. RAIMO HELMIINEEEEEN, TEEPEEÄSSS (Eppu Salmisen äänellä).
Lukko sai kyllä lähtökohtaisesti sen helpoimman mahdollisen finaalivastuksen
Tepsillä taas pelkästään voitettavaa.
Ässät olisi kyllä ollut helpoin.Lukko sai kyllä lähtökohtaisesti sen helpoimman mahdollisen finaalivastuksen, odotan itse melkoista ylikävelyä Tepsistä.
Kuten sai eräs IFK kuulemma vapaalipun finaaleihin, kun sai Tepsin vastaan välierissä. Niin, Tepsihän piti olla heittopussi maan suurimman kiekkoprofeetan mukaan. Nämä on aina yhtä hauskoja ja aina yhtä mahtava seurata, kuinka Seura ja pojat näyttää näille kesälomalaisten huuteluille närhen munat. Lukko on ehdoton suosikki mestariksi, mutta ylikävelyä ei tule tapahtumaan.Lukko sai kyllä lähtökohtaisesti sen helpoimman mahdollisen finaalivastuksen, odotan itse melkoista ylikävelyä Tepsistä..
Itellä ei ainakaan ole mitään tietoa mutta oletan että Rämöllä mennään loppuun asti.Mikäs Karrejevin tilanne muuten on, että onko odotettavissa mennä Rämöllä loppukausi?
Eiköhän finaalissa tuppaa olla ne kaksi kovinta joukkuetta eikä siksi mitään helppoja vastuksia ole.
Mikäs Karrejevin tilanne muuten on, että onko odotettavissa mennä Rämöllä loppukausi?
Eilen ainakin maikkarin pleijareiden yhteenveto näytti tepsille Ässien logoa. Tuli ihan mieleen et kohdataanko Ässät sittenkin :DEtte te oo finaalissa.