Otetaan kuitenkin varmuuden vuoksi tämä talteen.Jaa jaa. Tässä vaiheessa voikin toivotella stadin kolleille lykkyä pyttyyn Kärppiä vastaan. Tulette sitä tarvitsemaan. Lupaan mennä juoksemaan alasti kadulle jos Pelsu tämän sarjan vielä kääntää. Juuri mikään siihen ei tällä hetkellä viittaa joten saanen pitää vaatteet päälläni.
Mä olen melko varma että sä olet itse Åsten.Nilsson ”ne pelkää meitä” sai Åstenilta räkäset naurut kun yritti jotain huitoa pelin loputtua.
Ei taida pelätä niin paljon kun Nilsson toivoisi.
Mäkin. Me pelätään teitä.Mä olen melko varma että sä olet itse Åsten.
Vaatii jo Pelsuilta melkoista yllätystä nousta tuosta sillasta, etenkin OlkiJussi maalilla.
Aivan. No hyvä kuulla että on pelannut paremmalla tasolla mitä viime keväänä pelasi. Ehkä siihen löytyy syytä myös Pelicansin paremmasta puolustuksesta, mitä JYPillä viime kaudella oli.Sarjan paras pelaaja ollut tähän asti, toki osansa on HIFK:n omassa viimeistelyssäkin, mutta mitään oteta Olkinuoralta pois on pelannut huimalla tasolla.
Voi vittu mikä peli taas. HIFK:lle YV-maali ansaitsemattomasta ylivoimasta ja toinen ihmeellisestä säkäläpiajosta.
Oli kyllä erikoinen episodi kun 23 vuotias kaveri ohjasi kuinka pelataan.Nemo Nieminen yritti lopussa ohjata taululta yv:tä ja jätkät lähti keskenään sopimaan. Hyvä pätkä johtajuutta.
Hyvin tultiin lopussa ja tasuri oli todella lähellä.
Oli kyllä erikoinen episodi kun 23 vuotias kaveri ohjasi kuinka pelataan.
Meillä on valmentaja palkattu siihen hommaan.Jopa niin erikoinen, että toistuu about joka kerta, kun Pelicans on vastaavassa paikassa. Luulis @flow tietävän, jos on pelejä katsellut. Muistaakseni oli jo viime kaudella ihan sama homma.
Jopa niin erikoinen, että toistuu about joka kerta, kun Pelicans on vastaavassa paikassa. Luulis @flow tietävän, jos on pelejä katsellut. Muistaakseni oli jo viime kaudella ihan sama homma.
Voi vittu mikä peli taas. HIFK:lle YV-maali ansaitsemattomasta ylivoimasta ja toinen ihmeellisestä säkäläpiajosta.