Playoffs 2018 pronssiottelu: TPS (2.) – HIFK (5.)

  • 11 735
  • 75

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Tästä eri mieltä. Haluaisitko kuulla jotain hunajata Nordiksella. Voi tietenkin olla, että ne ei Turussa sillä lailla tiedä sen olevan meidän biisi.

Vähän turhaa kotijoukkueen kiusaamista tai ehkä ne tosiaan mietti onpas muuten ihan hyvä rokkibiisi, vaikka hävittiinkin.

Johan sieltä oli kaikki turkulaiset kaikonnu koteihinsa tossa vaiheessa ni välikö hällä, vaikka laatumusiikkia soitettaisiinkii kerran kaudessa Gatorade Centerissä?
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Tästä eri mieltä. Haluaisitko kuulla jotain hunajata Nordiksella. Voi tietenkin olla, että ne ei Turussa sillä lailla tiedä sen olevan meidän biisi.

Vähän turhaa kotijoukkueen kiusaamista tai ehkä ne tosiaan mietti onpas muuten ihan hyvä rokkibiisi, vaikka hävittiinkin.
No aivan varmasti DJ tiesi että on IFK:n biisi, kun ei tuota ole tainnut Turussa aiemmin kuulua koskaan.

Samaa mieltä kyllä. En kauheasti digannut tuosta vastustajan nuoleskelemisesta ja omia päin pyllistelystä.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tunsin itseni huonoksi ihmiseksi kun kuuluttaja veti niin hienosti ja IFK-henkinen musiikki soi. Hetkeä aiemmin olin nimittäin ollut vahingoniloinen siitä että tällainen episodi kävi nimenomaan tepsiä vastaan.

Hieno ele, kiitokset siitä. Tyylikästä.

edit. ja mun puolesta Nordiksella voi soida pelin päätyttyä ihan mikä tahansa musiikki, kunhan ei se Queenin mailman rasittavin mestaruusralli.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tämä lopulta "urheilullisesti" ihan oikein meni. IFK oli tänään nälkäisempi alusta lähtien ja Kärppä-sarjassa nähty hyvä pelillinen identiteetti oli säilytetty kiitettävän hyvin pettymyksestä huolimatta. Tepsi nyt pystyi satunnaisesti hyökkäämään, ja kolmannessa erässä oli ihan saumat ja hetken aikaa tahtokin voittaa, mutta tuttuun tyyliin tuhrittiin ne saumat. Lopulta sitten tolppa sisään, tolppa ulos-luokan ratkaisu. Kun se tarkistus niin kauan kesti, niin osasihan sitä odottaa ettei se maali ollut. Sen jälkeen taas tiesi, että ei voi olla kääntymättä IFK:lle. Mutta... voi jumalauta että pitääkin kärsiä tämän joukkueen kanssa. Kaksi jatkoaikatappiota Tapparaa vastaan, yksi tappio 15 sekuntia ennen pelin päättymista ja nyt tämäkin. On se sellaista joskus.

Kokonaisuuttakin ajatellen keväällä paremmin pelannut joukkue voitti. Ja kyllä tuon pronssin Atullekin suo. Alkukaudesta en kehdannut Atun IFK:ta mitenkään sympata, mutta on se vain hyvää työtä tehnyt nyt kahden hakoteillä olleen purren oikaisemiseksi. Ja ihan hyvä piikki Tepsillekin, ehkä olisi kannattanut katsoa se optiovuosikin...
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsihän poistui jäältä jo kättelyiden ja kotiyleisön kiittämisen jälkeen, joten ei siinä ollut kotijoukkueella enää mitään kärvisteltävää IFK-musiikin tahdissa.

Itse olen kyllä ymmärtänyt, että voiton hetkellä on yleensäkin tapana soittaa voittaneen jengin tunnareita? Ainakin Rinkelinmäellä soi Hunajata ihan antaumuksella vuonna 2010 ja muistelisin, että sama oli homma silloin Tepsin dynastiavuosina. No, ehkä pronssijuhliin ei aina ole vaivauduttu, mutta minun mielestäni ihan ok suoda vieraskannattajille tuollainen pieni fiilistely.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
No joo, en tiedä mikä on tapana mutta mukavalta tuo IFK-kannattajasta tuntui. Tuo Status Quo siis. Pieni mutta kiva ele.

Ja kuuluttaja hoiti myös hommansa hienosti. Kehaisin jo vuosi sitten, että Turussa on Liigan toiseksi paras kuuluttaja. Muut onkin sitten ihan kauheita.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Itse olen kyllä ymmärtänyt, että voiton hetkellä on yleensäkin tapana soittaa voittaneen jengin tunnareita? Ainakin Rinkelinmäellä soi Hunajata ihan antaumuksella vuonna 2010 ja muistelisin, että sama oli homma silloin Tepsin dynastiavuosina.

Aika paha rasti jos joutuisi jotain OIJOIJOIJOIJOI:ta kuuntelemaan kotihallissa!! Prkl! Joku muu voisi vielä ehkä mennä.
 

444

Jäsen
Aika paha rasti jos joutuisi jotain OIJOIJOIJOIJOI:ta kuuntelemaan kotihallissa!! Prkl! Joku muu voisi vielä ehkä mennä.
Itse en jäisi paikalle kotijoukkueen poistuttua, joten on aika se ja sama, mitä siellä soitettaisiin. Ja jos jäisin, niin sillä ei olisi mitään väliä, mitä siellä soitettaisiin, kun paskaa musiikkia joutuu kuuntelemaan muuallakin kuin kotihallissa.

Pysyn kannassani: hieno ele seuralta antaa pientä kunnioitusta voittaneelle joukkueelle. Mistään jonkun mainitsemasta perseen nuolemisesta ei ole kyse, kun vierasjoukkueen ”tunnaria” soitetaan minuutin ajan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän pisti silmään, että siellä oltiin pronssimitaleita pokkaamassa jos jonkinlaisissa vermeissä, eikä ollut kaikille löytynyt edes ehjiä rytkyjä päälle. Kun joukkueurheilussa lähdetään edustustehtäviin, kuten mitaleja hakemaan, niin silloin jumalauta laitetaan ykköset päälle tai vähintäänkin joku yhtenäinen asu. Hävettää suorastaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika paha rasti jos joutuisi jotain OIJOIJOIJOIJOI:ta kuuntelemaan kotihallissa!! Prkl! Joku muu voisi vielä ehkä mennä.
No tulevaisuudessa ei välttämättä oijoijoit raikaa edes Jyväskylässä: KSML: Poika saunoo-hitillä läpilyönyt Poju suuttui kotikaupunkinsa jääkiekkoseuralle – Vetää maalilaulunsa pois ja syyttää "perseilystä" | Tamperelainen (Linkki vie Tamperelaisen artikkeliin)

Tokihan tuon esittäjä voidaan vaihtaa sillä Pojun omasta tuotannosta ei ole varsinaisesti kyse.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Johan sieltä oli kaikki turkulaiset kaikonnu koteihinsa tossa vaiheessa ni välikö hällä, vaikka laatumusiikkia soitettaisiinkii kerran kaudessa Gatorade Centerissä?

Laatumusasta en tiedä, mutta hyvän urheiluhengen nimissä katsoin palkintojenjaon loppuun asti. Taputinkin jopa pelaajille ja muille tsadilaisille. Ei tää oo oikeesti niin vakavaa hei. Aika tyhjä olo on silti pronssipelin jälkeen, kun eihän niitä edes pitäisi pelata jne.

Onnittelut HIFKille pronssista.

Kattellaan ens kaudella uusiksi.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Laatumusasta en tiedä, mutta hyvän urheiluhengen nimissä katsoin palkintojenjaon loppuun asti. Taputinkin jopa pelaajille ja muille tsadilaisille. Ei tää oo oikeesti niin vakavaa hei. Aika tyhjä olo on silti pronssipelin jälkeen, kun eihän niitä edes pitäisi pelata jne.

Onnittelut HIFKille pronssista.

Kattellaan ens kaudella uusiksi.
Kiva läpsyttely oli juu ja ei siinä nyt ainakaa itelle tullu missää vaiheessa sellasta fiilistä, että maailma kaatuis jos hävitään. Rehellisesti sanottuna Tepsille oisin vaikka suonutkin sen himmeimmän mitalin, koska aika vaikeeta on teillä ollu viime vuosina. Ens kaudella sitte ollaan finaaleissa vastakkain ni saatte sen toisiks kirkkaimman ;)
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Vähän pisti silmään, että siellä oltiin pronssimitaleita pokkaamassa jos jonkinlaisissa vermeissä, eikä ollut kaikille löytynyt edes ehjiä rytkyjä päälle. Kun joukkueurheilussa lähdetään edustustehtäviin, kuten mitaleja hakemaan, niin silloin jumalauta laitetaan ykköset päälle tai vähintäänkin joku yhtenäinen asu. Hävettää suorastaan.
Ottelun tärkein huomio. Kyllä ny hävettää kun käytiin pronssit poimimassa repaleisissa farkuissa. Tästä on kyllä vaikea päästä yli. :D
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No tulevaisuudessa ei välttämättä oijoijoit raikaa edes Jyväskylässä: KSML: Poika saunoo-hitillä läpilyönyt Poju suuttui kotikaupunkinsa jääkiekkoseuralle – Vetää maalilaulunsa pois ja syyttää "perseilystä" | Tamperelainen (Linkki vie Tamperelaisen artikkeliin)

Tokihan tuon esittäjä voidaan vaihtaa sillä Pojun omasta tuotannosta ei ole varsinaisesti kyse.

Onneksi Toto ei ole kieltänyt Jypiltä käyttämästä heidän biisejään niin voidaan jatkossakin kuulla Jyväskylässä Afrikan sateista.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
No ei kai kukaan sanonut että tärkein, mutta ihmetytti kyllä minuakin moinen retalemeininki. Varsinkin kun vertasi esim. tyylikkääseen Maamme-esitykseen.
Vertasit mitä mihin? Nyt ei aukene. Mitä väliä sillä on missä kamoissa jotain pronssiläpysköjä pokkailee tyhjässä hallissa?
 

julle-jr

Jäsen
Vertasit mitä mihin? Nyt ei aukene. Mitä väliä sillä on missä kamoissa jotain pronssiläpysköjä pokkailee tyhjässä hallissa?
Niin, mitä väliä on sillä Pohjoinen-huudollakaan? Tai vaikkapa sillä miltä pelipaita näyttää? Tai pukeutumisella ylipäätään? Tai muillakaan tapakulttuurin liittyvillä asioilla? Ei kai lopulta yhtään mitään. Kyllähän me säilymme hengissä muutenkin jne.

Mutta minua ihmetyttää rikkinäisissä vaatteissa esiintyminen tapahtumassa, joka on kuitenkin vähintään semijuhlallinen ja joka televisioidaan maanlaajuisesti. En haluaisi edes yksityistilaisuudessa nähdä moista, puhumattakaan julkisesta tapahtumasta, jota seurataan paikan päällä ja tiedotusvälineiden välityksellä.

Mutta ei se tosiaan esimerkiksi ihmislajin välittömän tulevaisuuden kannalta ole merkityksellistä, joten sikäli olet oikeassa: Mitä välii!
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Niin, mitä väliä on sillä Pohjoinen-huudollakaan? Tai vaikkapa sillä miltä pelipaita näyttää? Tai pukeutumisella ylipäätään? Tai muillakaan tapakulttuurin liittyvillä asioilla? Ei kai lopulta yhtään mitään. Kyllähän me säilymme hengissä muutenkin jne.

Mutta minua ihmetyttää rikkinäisissä vaatteissa esiintyminen tapahtumassa, joka on kuitenkin vähintään semijuhlallinen ja joka televisioidaan maanlaajuisesti. En haluaisi edes yksityistilaisuudessa nähdä moista, puhumattakaan julkisesta tapahtumasta, jota seurataan paikan päällä ja tiedotusvälineiden välityksellä.

Mutta ei se tosiaan esimerkiksi ihmislajin välittömän tulevaisuuden kannalta ole merkityksellistä, joten sikäli olet oikeassa: Mitä välii!
Semijuhlallinen tiivistää hyvin koko viestin. Mielestäni ei vatvomisen arvoinen asia.
 

julle-jr

Jäsen
Semijuhlallinen tiivistää hyvin koko viestin. Mielestäni ei vatvomisen arvoinen asia.
Ei ehkä olekaan vatvomisen arvoinen, koska ainakin minulle asia on hyvin selvä: minä olen tottunut liittämään IFK:hon tietyn tyylikkyyden, johon liittyy mm. se miten seuraa edustetaan, oli kyse isommasta tai pienemmästä tilaisuudesta. Tämä ei ollut millään lailla tyylikästä, mutta en toki pysty mitenkään tieteellisesti todistamaan, että minä olisin oikeassa.

Sinä tartuit hieman pilkalliseen sävyyn @Snakster in viestiin, joka esitti asian siten, että ainakin minä voin kyseisen viestin allekirjoittaa täysin, joten vatvominen alkoi siitä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ehkä olekaan vatvomisen arvoinen, koska ainakin minulle asia on hyvin selvä: minä olen tottunut liittämään IFK:hon tietyn tyylikkyyden, johon liittyy mm. se miten seuraa edustetaan, oli kyse isommasta tai pienemmästä tilaisuudesta.

Just näin. Ja sen lisäksi, että toivon oman suosikkiseurani erottuvan edukseen maakuntien junteista myös tyylikysymyksissä, niin kai peruslähtökohta joukkuelajeissa on, että kun porukalla liikutaan, niin ollaan jotenkin yhtenäisiä. Ei tämä liity pronssimitaleihin niinkään, vaan enemmän tyylikysymyksiin noin yleisesti.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Kyllä mä teidän pointin ymmärrän. Kivempihan se olis jos jätkät esiintyisi designer puvuissa joka paikassa - tyylikäs voi silti olla, vaikka rikkinäisissä farkuissa. Mielestäni tämä ei vaan ollut niin ihmeellinen tapahtuma, että asia olisi ansainnut oman vuodatusviestin.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienoa lukea monenkin HIFK-kannattajien juttua Suomen MOLEMPIEN kaupunkien ottelusta, näinhän asia on. Ja myös tuosta Maamme-kuorosta, näin se pitää tehdä eikä sitä junttimaista pohjoinen rääkymistä. Eihän tuo Oulu edes ole kovin pohjoisessa.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta yhtenäisestä pukeutumisesta liikuttaessa joukkueena. Ymmärtääkseni liigassa ei ole asiasta mitään määräyksiä. Seuraus on eilisen kaltainen seka pukeutuminen. Kun taas esimerkiksi nhl:ssä asia on toisin. Muistan muutaman vuoden takaa kun suomalaispelaaja joka oli juuri tehnyt uuden sopparin änäriin kertoi että pitää muistaa pakata mukaan puku sillä muuten ei ole hallille asiaa...
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
HIFK-pelaajat tulivat ainakin Kärpät-sarjassa puvut päällä hallille, mikä teki vaikutuksen. Ehkä puvut oli unohtunut vaan jonnekin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
HIFK-pelaajat tulivat ainakin Kärpät-sarjassa puvut päällä hallille, mikä teki vaikutuksen. Ehkä puvut oli unohtunut vaan jonnekin.

Jollain junnulla oli puku päällä, oli varmaankin pakotettu siihen. Kokeneilla pelaajilla sitten vaatteet oman valinnan mukaan ja olihan ne Engrenin revityt teinifarkut naurettavaa katseltavaa. Oli mukavasti näkyvissä myös joukkuekuvassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös