Tämähän oli törkeän paska peli kalpalta ottaen huomioon missä vaiheessa kautta ollaan, ja toki tapparalta varmaan ihan hyvä, siihen nyt tapparafanit voi itse kommentoida enemmän. Ei varmaan paras heiltäkään. Kalpalta kuitenkin ala-arvoinen.. ekassa erässä olisi peli voinut olla 4-0, ainakin. Annettiin vastustajan lapaan syöttöjä ihan maalin eteen useita, tökeröitä virheitä. Henkisellä puolella meni latauksessa joku yli tai vikaan.. Monesti siis kiekko menetettin niin, että tappara ei edes ollut iholla, kuhan vaan hätäisesti kiekko menetettiin itse: vihattu rantanen sanoi ihan oikein että unforced turnovers tai jotain. Samaten hyökkäysalueella, ei vaan onnistunut haltuunotot tai syötöt, ja vastustaja pääsi varmaan 3 kertaa läpiajoon tässä pelissä, plus kaksykköset ja puolittaiset päälle.
Tämä oli sellaista kuraa, että olisi ihan oikeasti ollut sitä tuuria, mistä jotkut puhuvat välillä paskaakin, jos tämä olisi voitettu. Se hyvä siinä on, että tässä voi nuo kiekon menettelyt ym hapuilut jättää pois ja palata paremmalle tasolle. Ei minua haittaa jos tappara saa paukuttaa kilpeläisen / godlan logoon jostain laitalaudoituksesta ja voittaa laukaukset sellaisilla heitoilla, se on niiden pelityyli. Siinä missä kalpa yrittää vielä syötellä, toimittaa tappara jo maalille jos on linja auki ampua rauhassa. Mutta näitä A luokan paikkoja nyt ei voi tarjoilla, kun tappara siihen päälle rakentaa itsekin niitä paikkoja muutaman peliin.