Allright motherfucker. Aika jykevä aloitus. Sotshi kaatui 4-1 ja ollaan konferenssi välierissä. Voidaan siis jo nyt sanoa, että Jalosen tulos on hyvä. Tästä eteenpäin kaikki on plussaa. Tuloksellisesti siis paha arvostella Jalosen toimia. Eikä tämä seuraava nyt edes ole suoranaista arvostelua, vaan ainoastaan totean, että itse olisin toiminut toisin. Eli olisin käyttänyt rotaatiota hyökkääjien kohdalla myös. Täällä on jonkin verran saanut lukea kirjoituksia, jossa on arveltu, että ehkä Jalonen halusi ykköskokoonpanolla nopeasti jatkoon ja käyttää rotaatiota sitten myöhemmin. Asia voi toki olla näin, enkä ainakaan minä sano, että olipa hassu mielipide. Kuitenkin jonkin verran pukukoppeja kiertäneenä haluan todeta, että tulos on aina kokonaisuus. Se jos vaikka jälkimmäisissä back2back peleissä Anttilan paikalla olisi ollut Mäki ja peleissä nro 3 ja 5 Joensuun paikalla Ikonen, ei olisi muuttanut kokonaisuutta ja oltaisiin edelleen jatkossa voitoin 4-1. Lisäksi jengi olisi vähän freshimpi kuin nyt ja rotaatiopelaajat valmiimpia hyppäämään kehään. Mielestäni Jalonen ei ole nyt ottanut joukkueesta kaikkea irti kun ei ole kierrättänyt hyökkääjiä. Lisäksi vielä haluan todeta sen, että Sotshi nyt vastustajana olisi kaiken lisäksi antanut hyvän mahdollisuuden rotaation hyödyntämiseen. Tämän kaiken totean nöyränä ja myönnän, että Jalosen saappaat on isommat kuin minun. Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!