Itse asiassa itse fiilistelen esim. nimimerkin
@aurajoki ylimielisyyttä. Jos en tietäisi ketä siellä kirjoittelee niin tämä olisi lievän virtual man crushin paikka. Jos katetta ei näille puheille tässä sarjassa saada niin mä liityn joukkoon kun TPS-organisaatio manataan alimpaan helvettiin! Vaasalaisten, ja ehkä kaikista vähiten raumalaisten, kannattaa ottaa niin kovin tosissaan. Turkulaisuus on hyve, vaikka se ulospäin näyttänee joskus aivovammalle. Ihan vitun sama!
Itse pelillisistä asioista sitten ei osaa povata juuta tai jaata. Paperilla Palloseuralla hyvä jengi, mutta nimet selässä eivät merkitse mitään oikeasti, se on tullut todistettua tällä kaudella useaan otteeseen. Sportilla ei ole mitään hävittävää koko sarjassa, joten se antaa oman vivahteensa voimasuhteisiin. Itse olen pelannut joukkue-urheilussa pudotuspelisarjan jossa omalla porukallani ei ollut mitään hävittävää ja meillä se lataus meni täysin överiksi ja tulos oli pannukakku mutta aivan hyvin voi olla että se kirvoittaa esiin melkoisen hurmoksen.
Erinomaista kiekkoiltaa kaikille, ja oikeastaan olen helvetin mielissäni että juuri Sport on vastassa. Tuo joukkue laittoi itseni syömään omat sanani jo parin kauden aikana, en koskaan uskonut että enimmäisinä kausina tämä joukkue a) aiheuttaisi Tepsillä niin paljon harmia kuin viime kaudella tai b) pelaisi pudotuspelejä.
Palloseuran peliin tahtoisin rakastua kuten vuonna 2010 koska silläkään kerralla peli ei ollut Suikkiksen alaisuudessa mitään älyttömän kaunista runkosarjassa ja vitutusketjuun varmaan tuli useampaa viestiä silloinkin jatkuvalla syötöllä. Playoffit meni aivan infernaalisessa huumassa sitten. Toivon että tämän vuosikerran Tepsissä on johtajuutta näyttämään kannattajille että meille ei oikeasti enää tarvitse muualla Suomessa nauraa.
Katsellaan, katsellaan. Parin tuopin kautta hallille. Älkää rähisko tänään, rakkaat ihmiset.