Idioottivarma resepti toimii: älä odota SaiPalta mitään. niin hyviä asioita tapahtuu. Samalla reseptillä jatketaan huomiseen. Ässät on kotiluolassaan ehdoton ennakkosuosikki, joten toivottavasti SaiPasta on edes vähän vastusta.
Mielenkiintoista nähdä huominen kokoonpano, koska itse en välttämättä Spinaa ottaisi huomenna kokoonpanoon. Toivottavasti Tirkkonen ei ainakaan koske Kohon ja Hämäläisen ketjuihin, koska ne toimivat erinomaisesti. Kohon ketju pelasi käytännössä koko illan Niemen ketjua vastaan, ja hoiti homman erinomaisesti. Huomenna peluuttaminen tulee olemaan vaikeaa, mutta itse haluan nähdä aina kun mahdollista "kohot" "niemiä" vastaan.
Omasta mielestäni tässä on vain kolme vaihtoehtoa: 1) Kokoonpano pidetään ennallaan, 2) Spina vaihdetaan Leivon tilalle neloseen tai 3) Spina laitetaan ykköseen ja McIntyre tiputetaan neloseen. Mielestäni Leivo oli tänään hyökkääjistä ainut "huono", koska kiekonmenetyksiä tuli rutkasti. Ainakin McIntyre hoitaisi erinomaisesti homman myös tuolla nelosketjussa.
Oli erittäin tärkeää, että kapteenisto otti tänään roolia. Koho +1, Backman 1+0 ja +4 sekä Hämäläinen 0+2 ja +2. Kapteeniston lisäksi olin erittäin positiivisesti yllättynyt Mikko Vainosen otteista. Arvasinkin miehen heräävän playoffeihin, mutta että noin hyvän pelin pelasi? Ässistä pisti silmään Uusitalo, joka oli ihan pihalla. Virkkusen maalissa antoi Virkkuselle kilometrin tilaa laukoa, ja Raun toisessa maalissa ei pitänyt omaa miestään.