paraspelaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit
Ei helvetti, nyt saa herättää jos tää on vaan unta?!?!? Ja KooKoo vastaan?? VITTU JES!!
Uskomaton tarina. KEVÄÄN JOUKKUE.
Uskomaton tarina. KEVÄÄN JOUKKUE.
Mennyt jota kuinkin mun vision mukaan. Vähän heitti toi KooKoon välierä vastustaja mutta kyllä mua voi oraakkelina pitää. Kun vielä voitin Viking Lotostakin reilut 4 euroa niin uskon omaavani kyvyn nähdä tulevaisuuteen. Luotan omaan visiooni ja kauden päätteeksi KooKoolla on viiri katossa.Kyllä minä olen visioinut sen menevän niin että Jukurit tiputaa Sportin ja TUTOn KooKoon tieltä pois, ja KooKoo pyyhkii jäätä Jokipojilla ja HCK:lla, niin sitten saadaan viime kevään toisinto, eikä siinä vaiheessa väsyneestä Jukurilaumasta ole KooKoon haastajaksi, ja BEHOLD! Kouvolassa on viiri katossa. :)
Siis täh? Eksääny Säterin Jania tierä? Kaverihan on jo pienen elävän legendan maineessa ollut pari viime vuotta. On selostanut kyllä muutaman pelin liigaa aikaisemmin, mutta ei ilmeisesti saanut vakiinnutettua paikkaansa selostajien "eliitissä". Oli mielestäni kaudella 12-13 hauskempi, vaikka jutut lähti silloin vielä enemmän lapasesta mitä nyt. Hieman omaa ulosantiaan kohentamalla ja puolueetonta linjaa vetämällä voisi ollakin hyvä selostaja liigamatseihinkin.Sivuhuomautuksena laitan nyt tähän ketjuun.
Kuka oli tää TUTOn ottelun selostaja? Hieman sinisiä laseja pois silmiltä, mutta kuitenkin mielestäni loistavasti ja ammattitaidolla ja tunteella selostettu. Liiga-ainesta, ehdottomasti.
Onnea Mestis! Urheilijat näyttävät liigan päätöksentekijöille paljasta takapuoltaan. Päättäjien häpäiseminen ja nolaaminen täydellistyi Mestiksen välierissä. Etenkin Jukureille kiitos tästä!
Paremmin sijoittunut pelaa MAANANTAI ja Perjantai.
Huonommin sijoittunut sentään Keskiviikko ja Lauantai.
Mutta omasta mielestä perjantai taas voittaa lauantain kiekkopäivänä, en tiedä miksi mutta itselleni perjantai ilta on hyvä kiekon seuraamiseen.
Luulisin myös, että koskaan ennen ei ole pelattu finaaleja ilman runkosarjan ykköstä tai kakkosta - tästä ei tosin ole kuin mutu, enkä ehdi nyt tarkastaakaan asiaa.
Kaudella 2006-2007 finaaleissa olivat Jukurit (runkosarjan 3.) ja Hokki (4.). Se on ilmeisesti ainut kerta ennen tätä.