Itse asiassa eilinen 4800 osuu juurikin siihen parhaimpaan katsojamäärään, joka mahdollistaa suurimman oheismyynnin. Täysi tupa, niin tuolla käytävillä ei kukaan liiku minnekään -> huonompi myynti.
Pari vuosikymmentä Lahtelaista jääkiekkoa seuranneena tunne on jotenkin epätodellinen. Eikö finaalipaikkaan vaadittukaan voittamisen kulttuuria ja vuosien play-off kokemusta?
Erot ovat pienet. Onnistuneet hankinnat ja oikea heppu penkin aakse niin alkoi tapahtua.
Kyllä mä ymmärrän, että ensimmäinen mitali on nyt tosiasia, mutta hei ei nyt vielä kiitellä ketään! Isompaa on tulossa!
Huomasiko muuten joku Aaron Brocklehurstin peliä tänään. Okei yksi iso virhe, josta bluesilainen pääsi puolittaiseen maalipaikkaan, mutta muuten hienoa peliä nuoren Hurrin kanssa. Brocklen tehotilasto on muuten +6 näissä tosipeleissä.
Mielestäni Brockle on ollut koko playoffien mittakaavalla Pelsujen luotettavin nimenomaan omassa päädyssä. Naurakaa vaan, mutta minä olen tätä mieltä.
Silti nyt ei tunnu juuri missään.
70-luvulta on tuolla pyöritty, silloin tosin enemmän tuli etsittyä kolikoita katsomon alta kuin seurattua peliä. Ja sieltä yläkiskalta faija osti aina lihiksen, perkele että maistui hyvältä pojan suussa.