Playoffit Digitv:ssä

• 4 707
  • 44

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kyllä, eli CanalDigital sai luvan lähettää kolmea elokuvakanavaa maanpäällisillä digitaalikanavilla. Kanavat ovat maksullisia mutta periaatteessa kaikkialla missä pystyy katsomaan digikanavia normaalin tv-antennin kanssa voi jatkossa katsoa Canal+, Canal+ Kulta ja Canal+ Sininen kanavia. Näiltä kanavilta tulee mm. NHL ja premier league matsit.

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti mara
Digitaalinen tv 3 rinnakkaiskanava lähettää otteluita alkaen 14.3
Sateliittitalosta vihdintie 3-5 Helsinki SAIN ASIALLISET NEUVOT SEKÄ KOHTUUHINTAISEN MHP BOXIN 290e KERRANKIN JÄRKEÄ MAIKKARIN TOIMISSA

NOPEESTI VASTAUSTA KIIRE KIIRE!

Mulla on kaapelitv kotona, pitääkö ostaa toi MHP boxi että saan digikanavat näkyviin esim. MTV3+ vai mitä kannattaa tehdä? KIIRE ON KOVA! meen heti ostaan ton MHP-tyyppisen jos se on oikea vehje!

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Re: Re: Playoffit Digitv:ssä

Viestin lähetti ÄssienÄssä
NOPEESTI VASTAUSTA KIIRE KIIRE!

Mulla on kaapelitv kotona, pitääkö ostaa toi MHP boxi että saan digikanavat näkyviin esim. MTV3+ vai mitä kannattaa tehdä? KIIRE ON KOVA! meen heti ostaan ton MHP-tyyppisen jos se on oikea vehje!

Käyt vaan hakee digiboksin, joka tulee kaapeliverkkoon. Sillä saat näkyviin kaikki ilmaiset kanavat, mukaanlukien MTV3+. Jatkossa voit miettiä lisää kanavapaketteja.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
kyllähän tavallinen mtv3 näyttää ihan mukavasti noita pelejä:

Neljännesfinaalit: (jatkoon tarvitaan neljä voittoa)

Ti 18.3. peli 4 (kommentaattorina Jari Kurri)
To 20.3. peli 5 (kommentaattorina Timo Jutila)
La 22.3. peli 6 (kommentaattorina Jari Kurri)
Su 23.3. peli 7 (kommentaattorina Timo Jutila)

Semifinaalit: (jatkoon tarvitaan kolme voittoa)

Pe 28.3. peli 3 (kommentaattorina Jari Kurri)
Su 30.3. peli 4 (kommentaattorina Timo Jutila)
Ti 1.4. peli 5 (kommentaattorina Jari Kurri)

Finaalit: (mestaruuteen tarvitaan kolme voittoa)

To 3.4. peli 1 (kommentaattoreina Jari Kurri ja Timo Jutila)
La 5.4. peli 2 (kommentaattoreina Jari Kurri ja Timo Jutila)
Su 6.4. peli 3 (kommentaattoreina Jari Kurri ja Timo Jutila)
Ti 8.4. peli 4 (kommentaattoreina Jari Kurri ja Timo Jutila)
To 10.4. peli 5 (kommentaattoreina Jari Kurri ja Timo Jutila)

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ja tarkemmat ajat tulee myöhemmin...Luulenpa että lähetykset sisältää vain pelin..että ei mitään kummempia alkusähläyksiä..tietenkin erätauoilla tulee jotain Juti skeidaa..no onneks sielläkin niitä uutisia ja talousuutisia tulee...

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
Hetkinen eikös mtv3+ pitäis näkyy ku mulla on toi digiboxi joka tuli canal+ kanavien mukana?

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti chandler
Hetkinen eikös mtv3+ pitäis näkyy ku mulla on toi digiboxi joka tuli canal+ kanavien mukana?

Näkyy se. Kanavanumero on aika iso. Ainakin mulla ainakin tänään se on kanava 70, mutta jostain syystä sillä on taipumus vaihdella. Kyllä se sieltä löytyy, kun skrollailet niitä kanavia.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Viestin lähetti -=JoKeRiT=-
kyllähän tavallinen mtv3 näyttää ihan mukavasti noita pelejä:

Juuh, itsekin katsoin vähän tarkemmin ja huomasin. Eli vedetään sana takaisin ja nostetaan hattua :)

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Viestin lähetti chandler

Digitaalisen satelliittivastaanottimen (DVB-S) kautta, eli näitä maanpäälisiä lähetyksiä ei voi katsoa, koska se toimii eri taajuuksilla ja taisi modulointikin olla erilainen.

DVB-C ja DVB-T boxeilla pitäisi näkyä. Eli paljolti riippuu mikä systeemi sulla on.

Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Sammy56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Dallas Stars, ManU
En tiedä kummempia mutta itsellä on sekä digitaalinen SAT että maanpäällisen Digi tv:n viritin. Tämä sen takia että pääasiassa SAT puolella kuva on parempilaatuinen kuin T digi puolella. SAT puolella kun ei rajoiteta tietenkään mitään kaistaa ohjelman lähetyksen suhteen. Ja myös satelliitti viritin tekniikka on paremmin koeteltua koska niitä on ollut jo vuosia. Kuitenkin jos hankkii T(tai C) boksin niin ehkä järkevintä on hankkia MHP loota. Itse hommasin vain normaalin perusmallin koska katson T digi tvn puolelta vain pääasiassa sub tvtä

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti Daespoo
Kyllä, eli CanalDigital sai luvan lähettää kolmea elokuvakanavaa maanpäällisillä digitaalikanavilla. Kanavat ovat maksullisia mutta periaatteessa kaikkialla missä pystyy katsomaan digikanavia normaalin tv-antennin kanssa voi jatkossa katsoa Canal+, Canal+ Kulta ja Canal+ Sininen kanavia. Näiltä kanavilta tulee mm. NHL ja premier league matsit.

Miten sitten saan nämä kanavat näkyviin? Virittämällä digiboxin kanavat uudelleen vai pitäisikö hankkia joku kortti tohon digiboxin korttipaikkaan?

Sammy56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Dallas Stars, ManU
Viestin lähetti Dan O'Connell
Miten sitten saan nämä kanavat näkyviin? Virittämällä digiboxin kanavat uudelleen vai pitäisikö hankkia joku kortti tohon digiboxin korttipaikkaan?

Jep, jos on maksulliset kanavat kuten Canali kyseessä niin tarvitset kortin

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
Viestin lähetti SuperTero
Oot oikeassa, mutta satelliittidigiboksi on vähän eri asia kuin nää digiboksit T & C. S:llä et saa näkyviin kuin MTV3:n ja nelosen, ilmaiseksi. Korjaa jos olen väärässä. Eikös silloin nämä sub,mtv3+ ja nelonen plus jää kokonaan näkymättä? Korjaa jälleen jos olen väärässä, meinaa kiinnostaa tietää. Subiahan satelliitilla ei saa mitenkään näkyviin. Sub ja "kaapeliyhtiö" on tehnyt sopimuksen ainoastaan kaapeliverkkolevitykseen.

Ja se mitä olen seurannut niin ainoastaan Canal Digital mainostaa ilmaista satelliittilautasta ja boksia (l. ensimmäinen vuosi ilmainen, sitten maksaa), ainoastaan kun otat canal-kanavapaketin.

Kyllä nolonen ja sub- tv näkyy Analin kautta ilmaiseksi.

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
Viestin lähetti Damien
Digitaalisen satelliittivastaanottimen (DVB-S) kautta, eli näitä maanpäälisiä lähetyksiä ei voi katsoa, koska se toimii eri taajuuksilla ja taisi modulointikin olla erilainen.

DVB-C ja DVB-T boxeilla pitäisi näkyä. Eli paljolti riippuu mikä systeemi sulla on.

Korjatkaa toki jos olen väärässä.

DVB-C on kaapelia varten joten paikallisella kaapeliyhtiöllä on asiansa sanottavana, mikä ja miten näkyy. DVB-T:llä näkyy sitten kun näkyy.

Jos ei aivan hirveää lätkä hätää ole niin kannattaa odottaa. Nyt vastaanottimet ovat vielä täysin perusmalleja esim. nauhoituksen suhteen.

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Sub-tv satelliittidigiboxilla

Kyllä nolonen ja sub- tv näkyy Analin kautta ilmaiseksi.

Sub-tv ei kyllä ainakaan näillä leveysasteilla todellakaan näy Analin kautta ilmaiseksi. Siis satelliittidigiboxilla ainakaan...Kuten ei näy MTV3+.

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Kuinka on kuvaformaatin laita ? Näkyykö 4:3 edelleen levitettynä laajakuva TV:ssä vaiko tulevatko lähetykset todellakin jo laajakuvaformaattina ? Ainakin suurin osa vielä Canalin leffoista tulee wanhassa formissa.

Itseäni kiinnostaa lähinnä mhp-boxin superteksti tv ja kuinka hyvin se toimii ?

Kuvanlaatuhan näissä pitäisi olla huomattavasti parempi verrattuna analogiseen lähetykseen.Ilmeisesti tekstityksen kanssa on jatkuvasti vielä ongelmia ??

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Canal + digilupa

Onko kenelläkään tietoa milloin Canal+ näkyy maanpäällisessä digiverkossa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy