Viestin lähetti Daespoo
KErtokaas nyt tyhmälle että mikä on tällä hetkellä 'se' digiboksi joka kannattaa hankkia? Eli sellainen että ei tarvitse ensi vuonna ostaa uutta ja että mahdolliset maksukanavatkin saa tarvittaessa näkyviin. Nokian joku malli kenties? Mistä saa halvimmalla?
Viestin lähetti Daespoo
KErtokaas nyt tyhmälle että mikä on tällä hetkellä 'se' digiboksi joka kannattaa hankkia? Eli sellainen että ei tarvitse ensi vuonna ostaa uutta ja että mahdolliset maksukanavatkin saa tarvittaessa näkyviin. Nokian joku malli kenties? Mistä saa halvimmalla?
Viestin lähetti JPL
Muuten hyvä, mutta maanpäälliset digikanavat ei näy.... (etc. MTV3+) Jos eivät ole sitten jo tehneet molemmille taajuusalueille tarkoitettuja boxeja...
Viestin lähetti SuperTero
Puhutko mulle? Kyllä sä saat kaikki kanavat näkyviin kaapelidigiboksilla. Digibokseja on kahta mallia periaatteessa...
Viestin lähetti mara
Huom digiboxilla näkyy myös MM kisoista huomattavasti laajempi paketti
Olen alan ihminen tieto on varmaViestin lähetti SuperTero
En ihmettele yhtään vaikka asia näin olisikin. Ootkos mistä onkinut infoa tuosta?
Viestin lähetti mara
Olen alan ihminen tieto on varma
Tai oikeastaan niitä on kolme.Viestin lähetti SuperTero
Digibokseja on kahta mallia periaatteessa...
-T=terrestial, eli jos taloyhtiö käyttää maanpäällistä antennia, niin toi on oikea vaihtoehto.
-C=Cable, eli jos taloyhtiö käyttää kaapeliverkkoa hyväkseen.
Viestin lähetti dana77
Tai oikeastaan niitä on kolme.
S = Satellite eli lautasantenni puuttui listasta (kalja vetoa että joku on jo huomauttanut siitä minua ennen).
Jos laitteen ostaa nyt, niin softia pystyy useisssa - jos ei kaikissa -malleissa päivittelemään myöhemmin, eli se ei ole syy miksi sitä ei kannata vielä ostaa. Itse odottelen vehkeitä joilla pystyy tallentamaan lähetyksiä muistiin (kovalevylle).
Viestin lähetti Kyyberi
Ja muutenkin maikkarin matsitarjonta on hanurista. Telkkarista ei taida tulla kuin pelkästään lauantaisin pelit (pl. finaalit), ja ensimmäiseltä kierrokselta ei näytetä yhtään kolmatta ottelua. Miksi?
Itse asiassa en tiedä miten asia on, sillä itse omistan C:n. Sen verran kuitenkin vielä tiedän että digitaalinen Sub-tv:lta ei tule kaikki ohjelmat, vaan pelkästään prime-timena tulevat ohjelmat.Viestin lähetti SuperTero
Oot oikeassa, mutta satelliittidigiboksi on vähän eri asia kuin nää digiboksit T & C. S:llä et saa näkyviin kuin MTV3:n ja nelosen, ilmaiseksi. Korjaa jos olen väärässä. Eikös silloin nämä sub,mtv3+ ja nelonen plus jää kokonaan näkymättä? Korjaa jälleen jos olen väärässä, meinaa kiinnostaa tietää. Subiahan satelliitilla ei saa mitenkään näkyviin. Sub ja "kaapeliyhtiö" on tehnyt sopimuksen ainoastaan kaapeliverkkolevitykseen.
Viestin lähetti dana77
Itse otin Canal plussan ja sen mukana tuli digitaalinen dekoori/digi-boksi. Laitteen kuukausivuokra on 15 € kuussa ja Canal +:n katselumaksu on 27€ eli yhteensä 42€ ja niillä näkyy tavallinen Canal plussa, kulta ja sininen sekä ZAP-lähetykset (lauantaisin extra NHL-peli). Kaapeli-TVllä pyörii usein mainos, että liittyminen on ilmaista, joten suosittelen omasta puolestani.